וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסעדת צ'ופ צ'ופ, הרגליים היו בתל אביב והלב הרגיש אסיה

בשיתוף צ'ופ צ'ופ

18.1.2021 / 15:51

כבר 6 שנים שמסעדת "צ'ופ צ'ופ" מסעירה את תושבי העיר תל אביב ומבקריה. למערכת "הנבחרים" הגיעו שמועות כי למרות התחרות מסביב, היא ממשיכה להיות חוד החנית של המטבח האסייתי בתל אביב

צ'ופ צ'ופ. צ'ופ צ'ופ,
צ'ופ צ'ופ/צ'ופ צ'ופ

קפצנו לבקר במסעדה המדוברת וחזרנו מאוהבים בריחות וטעמים שהיא מפיצה לכל עבר. "צ'ופ צ'ופ" של הבעלים עודד רווח, צביקה צבחון ואבישי נחום, היא מסעדה שיצרה לעצמה שם אדיר בעיר תל אביב.

למערכת "הנבחרים" הגיעו דיווחים על שהיא מייצגת נאמנה את המטבח האסייתי המגוון, כאשר היתה הראשונה בישראל לצאת בקונספט שונה ומותאם לקהל המקומי - הרכבת מנות באופן עצמאי.

באמצע חודש דצמבר קפצנו לביקור ברחוב אבן גבירול 20 בתל אביב, וכבר בכניסה יכולנו לראות מקרוב את ההצלחה הגדולה. תור של לקוחות שעמד והמתין לפי הסדר וחוקי הקורונה החדשים, להזדמנות שלו לשבת ולבחור מכל המטעמים השונים.

צ'ופ צ'ופ. צ'ופ צ'ופ,
צ'ופ צ'ופ/צ'ופ צ'ופ

ניצלנו את ההזדמנות ושוחחנו עם כמה מהם, דפנה מאירי בת 27 תושבת רמת השרון סיפרה לנו: "מדובר באחד המקומות האהובים עליי ביותר, כי הטעמים פה תמיד מזכירים לי את הטיול למזרח שעשיתי לפני מספר שנים. היופי הוא שאפשר להרכיב פה מנה לפי הטעם האישי, דרך אטריות, בשר, רוטב ושאר ירקות. המנות פה גדולות, אני חייבת להגיד כי זו הרגילה מספיקה אפילו לשתי ארוחות משביעות, והמחיר מאוד נוח".

שרון מרגלית בן 32 מתל אביב פירגן גם הוא: "מבחינתי זה בית לכל דבר, האוכל פשוט טעים, מנות גדולות ומשביעות, גם המחיר פצצה. המנה האהובה עליי היא נודלס ברוטב בוטנים, וחברה שלי משוגעת על הרוטב הקוריאני החריף, היא בוחרת בו כמעט בכל מנה שלוקחת".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
צ'ופ צ'ופ. צ'ופ צ'ופ,
צ'ופ צ'ופ/צ'ופ צ'ופ

מבט מהיר שלנו בתפריט גילה מבחר עצום ממנו ניתן להרכיב שלל מנות ססגוניות. יותר מ 25 סוגי ירקות שיכולים לבוא בהרמוניה מופלאה עם עוף, פרגית, סינטה, שרימפס וקלמרי. מבחר עצום של אטריות, בין היתר מתרד, אודון, אורז, חיטה מלאה, סלק וכמובן אופציה של אורז יסמין/מלא, גם מנות הסושי השונות מקבלות פה מקום של כבוד.

מי שמנהלים את "צ'ופ צ'ופ" הם שלושה שותפים, עודד רווח ,צביקה צבחון ואבישי נחום. את תחילת הדרך שלו בתעשייה עשה עודד רווח מיד עם שחרורו מהצבא, כאשר בין היתר היה שותף במסעדת ביסטרו ברעננה, ולאחר מכן היה פעיל בחיי הלילה כאשר היה בעלים של בר.
צביקה צבחון הגיע מהצד של המטבח כאשר למד את כל רזי המקצוע דרך המחבתות והסירים מגיל צעיר גם כן ויצא לטיול קולינרי במזרח. הוא החל את דרכו המקצועית בניהול מסעדות בתחום האסייתי וברים בתל אביב, עד החיבור בין השלישייה. לפני 6 שנים החליטה החבורה להביא את כל הידע המקצועי שצברו והקימו את מסעדת "צ'ופ צ'ופ".

צ'ופ צ'ופ. צ'ופ צ'ופ,
צ'ופ צ'ופ/צ'ופ צ'ופ

שאלנו את עודד רווח מאין הגיע הרעיון של הרכבת מנה באופן עצמאי על ידי הלקוחות, קונספט שהם היו הראשונים להכניס למסעדות בתל אביב? הוא סיפר: "תמיד דאגנו להיות עם היד על הדופק וחקרנו אודות מטבחים ומסעדות בכל רחבי העולם. בכל הנוגע למטבח האסייתי, ראינו דבר דומה באמסטרדם והחלטנו לקחת את הבסיס והתאמנו אותו לסועד הישראלי. הרי כולנו פה אוהבים לשלוט על העניינים, אז למה לא באוכל?

"זה תפס בצורה מושלמת, כאשר כל אחד יכול לבחור לעצמו כמה ירקות הוא רוצה להוסיף למנה, כמה חלבון, איזה סוג בשר וכל דבר אחר, כך שהמנה תהיה בול לטעם האישי שלו".

דבר נוסף שמייחד את "צ'ופ צ'ופ" היא העובדה שהם היו מהראשונים בארץ לקרוא את המפה, והכניסו מנות ואפשרויות רבות גם עבור הקהל הטבעוני. למדנו כי כיום חלק נכבד מהמנות שיוצאות כיום מהמטבח המהיר, מכילות בתוכן טופו וסייטן, לא פחות ואפילו יותר ממנות עם עוף, כאשר המנה הפופולרית מכולן היא ה"קוטה באלי טופו" (רוטב בוטנים עשיר על טהרת הטחינה הגולמית,סויה,שמן שומשום ובוטנים).

אי אפשר היה לבקר ב"צ'ופ צ'ופ" בלי לערוך מבחן טעימה אישי, ובחרנו לטעום דווקא מכמה מנות ראשונות. התחלנו כנפיים עם רוטב הודי מסורתי, איזון הטעמים היה מושלם. גם סלט הבוטנים והנבטים היו טריים ומרעננים, אך המנה שהפילה אותנו ממש מהרגליים מרוב התרגשות וטעמים נדירים, היתה זוג של לחמניות באנס, לחמניות מאודות עם בקר שעבר בישול ארוך, מי שעדיין לא טעם את המעדן הזה, לא יודע מה הוא מפסיד!

צ'ופ צ'ופ. צ'ופ צ'ופ,
צ'ופ צ'ופ/צ'ופ צ'ופ

לסיכום, מסעדת "צ'ופ צ'ופ", מקום נקי, שירות מהיר, מחירים לכל כיס ותפריט מגוון של מנות אסייתיות בעלי טעם אלוהי.

שירות המשלוחים של "צ'ופ צ'ופ" מכסה את כל תל אביב, רמת גן וגבעתיים, כאשר ניתן להיעזר באתר הסופר ידידותי שלהם: https://chop-chop.co.il/

שעות הפתיחה של המסעדה הם בימים א' עד ה' בין השעות 11:00 עד 23:00.

בימי שישי ושבת המקום פעיל בין השעות 12:00 עד 23:00.

מספר הטלפון להזמנות: 077-204-0802

בשיתוף צ'ופ צ'ופ
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully