וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם זו הדרך המהירה ביותר לייצר הכנסות קבועות מהאינטרנט?

בשיתוף טו דו איט

18.1.2021 / 14:33

לא כולם יודעים, אבל היום ניתן לייצר הכנסה שיכולה להכניס לכם אלפי שקלים בכל חודש ללא צורך בניסיון קודם ובלי לצאת מהבית בפחות מחודש ימים. לא מאמינים? בואו לקרוא על כך בכתבה הבאה

טו דו איט. טו דו איט,
טו דו איט/טו דו איט

היום יותר ויותר בעלי עסקים מבינים שאם לעסק שלהם לא תהיה נוכחות ברשת באמצעות אתר, לא תהיה להם זכות קיום. בעקבות הקורונה והמעבר למתן שירותים דרך האינטרנט והרשתות החברתיות, נוצרה הזדמנות מטורפת ליצירת כסף באינטרנט לכל אותם אנשים שמחפשים למצוא את הדבר הבא שייצר עבורם הכנסה נוספת. אחד התחומים הכי חמים היום ברשת ליצירת הכנסה פסיבית מהאינטרנט הוא תחום בניית האתרים. היתרון הגדול של תחום זה הוא שניתן לעסוק במקצוע הזה מכל מקום, ללא צורך בידע טכני או בניסיון קודם בעיצוב. כך שלא משנה מה הגיל והסטטוס המשפחתי שלכם, אם ברצונכם לייצר הכנסה נוספת לשנים ארוכות תוכלו לעשות את זה בקלות. כדי להתחיל עוד היום להרוויח כסף, כדאי לכם לקרוא על המקום הנכון עבורכם.

הכירו את מכללת "טו דו איט" שנוסדה על ידי רועי שרגו וצחי רוזנטל זוכה מקום ראשון בעולם בתחרות בינלאומית לשיווק באינטרנט. "טו דו איט" היא המכללה היחידה בארץ שתעניק לכם את כל הכלים על מנת שתוכלו לייצר הכנסה אקטיבית ופסיבית של אלפי שקלים בחודש, והכל בלמידה מהבית ובזמן קצר. במסגרת הלימודים במכללה תלמדו כיצד תוכלו לממש פוטנציאל רווח עצום בהשקעה של 2,500 ₪ בלבד, אותם ניתן לפרוס ל-10 תשלומים כך שתשלמו 250 ₪ לחודש בלבד. נשמע חלום, נכון?

טו דו איט. טו דו איט,
טו דו איט/טו דו איט

"בעולם הדיגיטלי של ימינו אנשים רבים מצליחים לייצר הכנסה נוספת של אלפי שקלים, בין אם היא דורשת מתן שירות או מוצר שאותו איש מקצוע מציע ובין אם הכסף עושה את העבודה בשבילם. כדי להרוויח כסף בעולם הדיגיטלי, מומלץ להציע שירות או מוצר אקסקלוסיבי שהלקוחות לא יכולים בלעדיו", מסביר רועי, מייסד ומנכ"ל המכללה שליווה עד היום אלפי ישראלים ליצירת הכנסות דרך האינטרנט. הלימודים במכללה יאפשרו לכם להרוויח כסף "על טייס אוטומטי" בזכות מערכת סגורה ליצירת ואחסון אתרים. בעזרת המערכת ניתן ליצור אתרים מדהימים בפחות משעה ולהרוויח אלפי שקלים על כל אתר, ובנוסף להרוויח הכנסה חודשית קבועה מאחסון האתר במערכת. ככל שיהיו לכם יותר אתרים מאוחסנים בשרת שלכם, כך ההכנסה החודשית שלכם תלך ותגדל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

תכנית הלימודים הטובה ביותר

איכות הקורסים והשיעורים במכללה כוללת את כל המידע המקצועי שקיים בנוגע לתחום בניית האתרים, ובמהלך הלימודים תוכלו לרכוש את כל האמצעים הנכונים שתצטרכו על מנת להצליח. כמות החומר הנלמדת בקורס גדולה ומקיפה מאוד, ומתבססת על הידע המקצועי והניסיון רב השנים של רועי וצחי. במכללה לומדים את כל הטכניקות החדשות בתחום באמצעות מאגר בלתי נלאה של כלים שונים שיעזרו לכם להרוויח כסף.

בנוסף, כל מי שיצטרף לקורס של מכללת "טו דו איט", יקבל הדרכות מקצועיות וליווי צמוד צעד-צעד בווידאו, כך שכל אדם בכל רמה יוכל ליישם. בקורס תלמדו בניית אתרים, קידום אתרים אורגני למקומות הראשונים בגוגל במנועי החיפוש, קידום ממומן בפייסבוק ובגוגל ועוד. בנוסף, תלמדו כיצד לפרסם את שירות בניית האתרים כדי שלקוחות יפנו אליכם ויבקשו שתבנו להם אתר ותוכלו להרוויח הכנסה פסיבית שנתית מכל לקוח.

טו דו איט. טו דו איט,
טו דו איט/טו דו איט

מקצוע חדש בזמן קצר

בשביל ללמוד את המקצוע הזה אין צורך לשרוף חודשים או שנים של לימוד. בעזרת המערכת תוכלו ללמוד כיצד לבנות אתרים מעוצבים ואיכותיים בתוך שבוע ימים מהיום. המערכת מורכבת ממאות תבניות מוכנות של אתרים, כך שכל שנותר לכם לעשות הוא לבחור את התבנית המתאימה לבעל העסק שעבורו אתם בונים את האתר, ולהוסיף את התכנים של בית העסק דרך טקסטים ותמונות. בצורה הזו אתם יכולים לבנות אתרים לעסק בכל תחום במהירות הבזק.

אחד השיקולים המשמעותיים ביותר בבחירת בעל מקצוע, בעיקר בתקופה של היום, הוא המחיר שאותו גובה עבור השירות. כיום, בעל עסק שרוצה לבנות אתר תדמית פשוט, יאלץ לשלם מחיר שנע בין 1,500 ל-6,000 ₪ לאתר בודד. בזכות הלימודים במכללת "טו דו איט", תוכלו להפוך לבוני אתרים מקצועיים ולגבות מחיר זול יותר ביחס לשוק. כך שמספיק שתייצרו אתר אחד, ותוכלו להחזיר את ההשקעה שלכם. לצורך הדוגמא, אם בניתם 4 אתרים במחיר של רק 2,000 ₪, תוכלו להרוויח 8,000 ₪ בחודש ועוד 4,000 ₪ עבור הכנסה פסיבית לשנה הבאה מאחסון האתר במערכת.

בנוסף, מערכת האתרים של מכללת "טו דו איט" היא המערכת היחידה בארץ שכוללת גם את האחסון של האתרים שתבנו. בכל מערכת אתרים אחרת, בעלי עסקים משלמים פעם אחת לבונה האתר ופעם שנייה לחברת האחסון. בזכות השימוש במערכת תוכלו לייצר לעצמכם נכס שיניב לכם הכנסה פסיבית במשך שנים בזכות זה שהלקוחות ישלמו לכם כל חודש על אחסון האתר בשרת שתקבלו מאיתנו.

טו דו איט. טו דו איט,
טו דו איט/טו דו איט

המלצות מבוגרי המכללה

כדי להבין האם באמת ניתן לייצר את ההכנסה המובטחת, שוחחתי עם בוגרי המכללה וניסיתי לשמוע כיצד תרמה להם בבניית פרנסה טובה ביותר. הראשונה הייתה נטלי זיסמן, אמא לילדים שהצליחה להרוויח בחודש וחצי הכנסה של 10,000 ₪ בחודש מבניית אתרים, ועוד 7,000 ₪ כהכנסה פסיבית לשנה הבאה. "לפני שהתחלתי לעבוד עם המערכת לא היה לי שום ניסיון בבניית אתרים. העבודה מול המערכת מאוד פשוטה ונוח, כך שכל אחד יכול לעבוד עם המערכת וליצור אתרים ברמה מקצועית וגבוהה בלחיצת כפתור". הבוגר השני ששוחחתי איתו הוא יובל מגן, צעיר בן 17 שבחודש אחד בלבד הצליח להרוויח כ-11,000 ₪ כהכנסה אקטיבית ופסיבית. "בזכות ההדרכות והידע המקצועי שרכשתי במכללה, קיבלתי לקוחות כבר בחודש הראשון והצלחתי להחזיר את ההשקעה במהירות".

בשיחה נוספת פניתי אל ברק שטח, שמרוויח מעל 10,000 ₪ כל חודש. "בזכות המערכת אני מייצר לעצמי נכסים שיעבדו עבורי כל שנה. בנוסף, יצרתי אתר שמאפשר לי להרוויח אפילו מעבר, בזכות כך שהוא מקודם יפה מאוד בגוגל ומגיעים אליו הרבה מאוד גולשים בצורה אורגנית, המבצעים רכישות של מוצרים מאתרי סחר שונים". גם ברק מסביר כי המערכת קלה מאוד לתפעול באמצעות הסרטונים שמסבירים צעד-צעד כיצד לפעול, כך שלא משנה מהי רמת הידע הטכנולוגי איתה תגיעו. "מה שמאוד אהבתי במערכת זה התשלום המזערי לעומת פוטנציאל ההכנסה", מוסיף ברק.

לבסוף, שוחחתי עם שיר קינן, אשת שיווק דיגיטלי שעובדת בתחום שנים רבות. "אני כל הזמן מחפשות המצאות חדשות כדי שאוכל למכור אותם ברשת, כך הגעתי למכללת "טו דו איט". רועי וצחי מציעים את המערכת הכי טובה שראיתי לבניית אתרים - היא כל כך ידידותית ונוחה ומאפשרת לי לבנות אתרים ביום אחד בלבד, מה שלא קורה במערכות אחרות. במסגרת הלימודים למדתי כיצד להביא לקוחות בחודש אחד אני מצליחה לבנות כעשרה אתרים לבתי עסק שונים, ואף לגבות מחיר נמוך יותר על האחסון, ועדיין להרוויח כ-10,000 ₪ בהכנסה אקטיבית ו-8,000 ₪ כהכנסה פסיבית. אני ממליצה לכל מי שרוצה להתחיל להרוויח משיווק באינטרנט ולייצר הכנסה פסיבית או לבעלי עסקים שרוצים לבנות לעצמם אתר ולא להוציא אלפי שקלים".

אז אם אתם מעוניינים ללמוד את המקצוע הכי חם ברשת ולהתחיל להרוויח כסף שיאפשר לכם לחיות את חייכם על הצד הטוב ביותר, אנחנו מזמינים אתכם לפנות לרועי וצחי ממכללת "טו דו איט", שיסייעו לכם לייצר הכנסה קבועה לאורך שנים בעזרת האינטרנט.

השאירו את הפרטים שלכם כאן, ונציג מטעם המכללה יחזור אליכם.

חשוב להבין שאין הבטחה לכסף קל

לשליחת הודעה ב-WhatsApp ל- 053-8242574

כתובת: הבונים 8, בורסת רמת גן

אתר הבית

בשיתוף טו דו איט
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully