וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירדן אטדגי - יועץ הנדל"ן שלך

בשיתוף ירדן אטדגי

18.1.2021 / 10:16

עסקאות נדל"ן הן עסקאות משמעותיות, במקרים רבים רכישת נכס היא העסקה הגדולה ביותר שאדם מבצע בחייו, וניתן להבין שהתהליך אינו פשוט ושמעורבים בו רגשות רבים. בחירת מתווך אמין ומקצועי חוסכת זמן וכסף, והכי חשוב - יכולה לסייע במציאת הנכס המתאים ביותר לצרכי הרוכש

ירדן אטדגי. באדיבות המצולמים
ירדן אטדגי/באדיבות המצולמים

מנופאי ששאף לקפוץ גבוה יותר

ירדן אטדגי הוא בסך הכל בן 28, אך כשתדברו איתו תבינו שהוא ניחן בתובנות רבות ושהוא הגיע למקום בו הוא נמצא היום לאחר עבודה קשה. לאחר שחרורו מצה"ל, עבד כמנופאי במספר תפקידם. "עבדתי מסביב לשעון בכל הארץ. עבודה קשה זה משהו שספגתי בבית וזה ליווה אותי לכל מקום אליו הגעתי. בשלב מסוים הבנתי שהיכולות האישיות שלי אינן מתמצות כמנופאי ומכיוון שהתעניינתי בנדל"ן, החלטתי לכוון את עצמי לשם", אומר ירדן.

פיתוח היכולות הבינאישיות

כאן נכנסות יכולותיו של ירדן - להציב מטרה, לבדוק את מצבו ומאפייניו בהווה ולהבין אילו שינויים עליו לעשות כדי להצליח בתחום שמלהיב אותו. "הבנתי שכדי להפוך ליועץ נדל"ן אני צריך קודם כל ללמוד על אנשים. למדתי NLP Neuro-linguistic programming, והומניקיישן. הלימודים יכולים לשנות חיים. למדתי תוך כדי עבודתי במנופים. לאחר מכן עברתי למכירות, עסקתי בתחום הסלולר ובתחום הרכב. העבודה בתחום המכירות עזרה לי ללמוד על לקוחות, על דרכי החשיבה של צרכנים ועל הצרכים שלהם.

"היה לי חשוב לקדם את עצמי בכל הנוגע לעבודה מול אנשים - דבר שלא היה לי בתפקידי הקודמים. רק אחר כך, ולאחר שהמשכתי ללמוד את תחום הנדל"ן, הרגשתי שאני מספיק בטוח להתחיל בעצמי ועליתי על הדרך שתכננתי", מספר ירדן.

ירדן אטדגי. באדיבות המצולמים
ירדן אטדגי/באדיבות המצולמים

שליחות נדל"נית

היום ירדן עובד בחברת KW, קלר-וויליאמס, חברת תיווך בינלאומית, בסניף ראשון לציון. החלום שלו הוא להקים בעתיד משרד נדל"ן ויזמות פרטי. ירדן מספר שתקופת הקורונה מאוד מאתגרת. שוק הנדל"ן נמצא בעלייה, עם דגש על ביקוש לדירות להשקעה (לאור שינויי המיסוי האחרונים). יחד עם זאת, הגבלות הקורונה והסגרים עשויות לעכב תהליכי רכישה.

מטרה נוספת של ירדן היא לשנות את המוניטין של המתווכים בישראל. לדבריו: "אני מרגיש שאני בסוג של שליחות בנדל"ן. אני רוצה לתת מעטפת מקצועית בשקיפות מלאה, הכוללת היבטים פיננסים של מימון העסקה, שירות שמאות הכולל היבטים של רישוי ותכנון ערים, בדיקת הנכס בהיבט שכונתי (בתי ספר ושירותים קהילתיים), וזאת תוך יצירת מערכת יחסים אישית והפיכת תהליך הרכישה או המכירה לחוויה חיובית. כסף זה דבר חשוב, אך לקוח מרוצה חשוב לי יותר".

קהל הלקוחות של ירדן אטדגי

קהל הלקוחות שמגיע אל ירדן מגוון ביותר וכולל זוגות צעירים שמחפשים דירה ראשונה בעיר, קבלנים שמעוניינים לקבל סיוע במכירת דירות, משפרי דיור, יזמים ואנשים שמעוניינים לרכוש או למכור נכסים מסחריים. הנכסים הרבים, המוניטין של KW ואווירת הצוות מחזקים את המתווכים ומתוך כך גם את הלקוחות. "המתווכים שעובדים איתי מאמינים ששיתוף פעולה הוא מעל הכל. זו האווירה ששוררת במקום - שתמיד יש לעזור, להתעניין וללמוד. העבודה המשותפת של הסוכנים מאפשרת ללקוחות מציאת נכס מתאים בזמן מהיר", אומר ירדן.

ירדן אטדגי. באדיבות המצולמים
ירדן אטדגי/באדיבות המצולמים

"להבין עם מי אני עובד ולא על מה אני עובד"

"אני רואה את הלקוחות שלי כחברים. כשאני פוגש אדם אני קודם כל מתחבר אליו. הדבר שהכי חשוב לי זה להבין עם מי אני עובד ולא על מה אני עובד. חשוב לי לעבוד עם חברים ולא עם לקוחות", אומר ירדן, וממשיך: "אני רוצה שתהיה לאנשים חוויה טובה ושאצליח להעניק להם את השירות הכי טוב. להיות מקצועי, קשוב ומבין".

ירדן מזמין את כל מי שרוצה לקנות או למכור נכס או קרקע לפנות אליו לייעוץ, לקבל הערכת מחיר וליהנות מחוויה נעימה ואפילו מרתקת בדרך אל העסקה ובעת ביצועה.


אינסטגרם

אתר

פייסבוק

בשיתוף ירדן אטדגי
  • עוד באותו נושא:
  • תיווך
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully