וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק ברכב אטמור, תצאו עם מכונית חדשה

בשיתוף רכב אטמור

17.1.2021 / 15:58

זקוקים לרכב חדש? נתקלתם בבעיה ואתם צריכים מוסך באיכות גבוהה? כדאי שתכירו את "רכב אטמור", סוכנות המשלבת מוסך מורשה ומכירת רכבים. נמצאים איתנו באולפן הבעלים שי ואריאל בעלי הסוכנות

רכב אטמור, אשדוד/אולפן הנבחרים

הכירו את סוכנות רכב אטמור - אוטומקס אשדוד. ייבוא מקביל של רכבי טויוטה וג'יפ, מרכז שרות לרכב הכולל מחלקת מכונאות, מחלקת פחחות וצבע ועוד. במרכז השירות יש ציוד דיאגנוסטיקה הכי מתקדם שיש לטיפול בכל סוגי הבעיות: מיזוג, חשמל וטיפול ברכבים היברידיים.
הסוכנות הוקמה בשנת 1970 על ידי אב המשפחה, רפי. הבנים שי ואריאל מנהלים כיום את העסק. לפני ארבע שנים הסוכנות הפכה לזכיין של קבוצת אוטומקס באשדוד.

מהו הייחוד של הסוכנות?

"היתרון הגדול של סוכנות רכב שיש לה גם מוסך: one stop shop שמעניק ללקוח את כל השירותים: גם רכישת רכב וגם תיקון שלו. לדוגמה: לקוח שקונה רכב חדש מקבל הנחה על הטיפולים במוסך. נוסף על כך, אנחנו סוכנות של ייבוא מקביל, מוכרים רכבי יבואן חדשים במחירים אטרקטיביים, עם אחריות מלאה. אותו המוצר, אותה האיכות, לפעמים אפילו משופר יותר - בפחות כסף. כך לדוגמה ניתן למצוא בסוכנות שלנו רכב חדש ב-20,000 ש''ח הנחה בהשוואה ליבואנים מורשים, למרות שמדובר באותו הרכב".

מה היתרון של טיפול במוסך מורשה?

"במדינת ישראל החוק מאפשר לכל לקוח שרוכש רכב חדש לטפל בו בכל מוסך מורשה ממשרד התחבורה ועדיין להיות זכאי לקבל אחריות מלאה לאוטו שלו מהיבואן הישיר. בפועל, רוב הלקוחות שרוכשים רכב חדש לא מודעים לזה ולכן 'כובלים' את עצמם לקבלת שירות רק במוסך היבואן, כאשר הטיפולים בדרך כלל הרבה יותר יקרים שם.

יבואני הרכב משתמשים בכוח שלהם לגרום לבעל הרכב לטפל רק אצלם, ומאיימים שאם לא יעשו זאת - ימצאו להם נקודות תורפה בשביל לשלול אחריות. אנחנו מוסך שקיים מ1970 ומכירים את זה מכל הזוויות, היינו מוסך מורשה עשרות שנים. אנחנו היום מהצד השני של המתרס, מטפלים בכל סוגי הלקוחות, בהתאם להוראות יצרן. כך שלקוח שמטפל בפועל אצלנו יכול לטפל ברכב מהרגע שהוא קנה אותו, במחירים הרבה יותר אטרקטיביים. בצורה שהמוסכים המורשים פועלים הם פוגעים בתחרות. מדובר בעבירה על החוק".

אז אם אתם רוצים להשתדרג, או צריכים לתקן את הרכב ורוצים לעשות זאת במוסך חדשני, עם צוות מומחים שיידע לטפל בכל בעיה, צרו קשר עם "רכב אטמור" - סוכנות הרכב החדשה שלכם.

בשיתוף רכב אטמור
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully