וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד"ר נרין זיינה, תגרום לכם להראות צעירים יותר

בשיתוף ד"ר נרין זיינה

17.1.2021 / 13:10

כולנו רוצים להראות צעירים יותר, על כך אין עוררין. מי שתגשים לכם את החלומות הללו היא ד"ר נרין זיינה, מומחית ברפואה אסתטית, אשר לרשותה שתי מרפאות, האחת בכפר מג'אר והשנייה בירושלים. נרין, איתנו באולפן כדי להסביר לנו איך מרעננים את העור והמראה

ד"ר נרין זיינה, רפואה אסתטית/אולפן הנבחרים

הכירו את ד''ר נרין זיינה, מומחית לרפואה אסתטית אשר לרשותה שתי מרפאות פרטיות: אחת בצפון בכפר מג'אר ואחת בירושלים.

שאלנו את ד"ר זיינה, אילו טיפולים ניתן לקבל אצלה במרפאה:

"הזרקת חומצה הילאורונית ובוטוקס, עיבוי שפתיים, פיסול פנים, טיפולים להזעת יתר, טיפולים להסרת צלקות או פיגמנטציה וטיפולי הסרת שיער. בנוסף אני מתמחה בטיפולים שגורמים לעור להיראות צעיר יותר: הזרקות, פילינג ומכשירים מאוד מגוונים".
ד"ר זיינה, מתמחה בשיטה חדשנית - הזרקות ללא שימוש במחט, אלא בקנולה, שיטה חדשנית לבוטוקס וחומצה הילאורונית באמצעותה ניתן להגיע לכל אזורי הפנים.

איך את מתמקצעת בתחום?

"אני מקפידה להשתלם ולהתפתח מקצועית באופן סדיר: כדי להתעסק ברפואה אסתטית לא מספיק רק ללמוד את התחום בהתמחות, אלא להקפיד להשתלם ולהתחדש כל העת בשיטות פורצות דרך עבור המטופלים".

לסיום, ספרי לנו מהן הסכנות בשימוש בהזרקות?

"חובה ללכת אל רופא מיומן ומקצועי ולא להתבייש להתעניין ולשאול ולחפש מידע לפני שמגיעים את הידע של הרופא והאם הוא משתמש בחומרים שמאושרים על ידי משרד הבריאות. טיפול אסתטי יכול לפעמים ליצור נזקים וחשוב מאוד לבדוק היטב לפני הטיפול".

מרגישים שהגיע הזמן לטיפולים אסתטיים? את כולם תוכלו למצוא תחת קורת גג אחת, אצל ד"ר נרין זיינה. בואו, וכבר תתחילו להרגיש צעירים יותר.

בשיתוף ד"ר נרין זיינה
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully