וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

MAO SUSHI - רולים מפנקים שכולם אוהבים

בשיתוף מאו סושי

17.1.2021 / 10:32

אם אתם חובבי סושי, כדאי שתכירו את הסושייה החדשה שנפתחה בבאר יעקב - סושיית "MAO SUSHI", שבעליה הם השפים המובילים: מיכאל ארונוב, בן 26 ומתי כץ, בן 34. אנו, במערכת הנבחרים אוהבים סושי וכששמענו על המקום מייד רצינו לבדוק מה מתרחש

מאו סושי. מאו סושי,
מאו סושי/מאו סושי

הקורונה הגיעה - הסושי הפתיע

הקורונה גרמה לטלטלה בשוק, כולנו כבר הבנו זאת. בן היתר הובילה הקורונה לסגירתן של מסעדות רבות ורבים מהשפים המובילים בארץ יצאו לחל"ת. בין השפים הללו היו גם מיכאל ארונוב ומתי כץ. מיכאל היה השף של מסעדת "פריים" ברמת החייל והקורונה גרמה לו לחזור לדרום הארץ ומתי עבד ברשת "שגב" וגם הוא נאלץ לצאת לחל"ת.

השניים, אשר עבדו יחדיו בעבר באירועים שונים, הכירו היטב את רזי עולם הסושי והחליטו לפתוח יחד את הסושיה. מטרתם הייתה לשלב בין עולם הקולינריה ובין עולם הסושי מבחינת סגנונות העבודה, שכן העובדים שמתמחים בהכנת סושי אינם טבחים. השניים חשבו שהשילוב יהיה מעניין, והם צדקו.

מאו סושי. מאו סושי,
מאו סושי/מאו סושי

מנות מיוחדות והפתעות מהמטבח

נכון לזמנים אלו מיועד המטבח של "MAO SUSHI" לטייק אווי ומשלוחים בלבד. "אנחנו עוד לא יודעים בדיוק לאן נתפתח בעתיד, אך יכול להיות שנפתח מקומות ישיבה", אומרים השניים. אנחנו בהחלט נשמח להתיישב בסושייה אם וכאשר הדבר יקרה. בין המנות המיוחדות שניתן למצוא בתפריט יש לציין: "בומבי רול" שמגיע עם סלמון מתובל, אבוקדו, מלפפון, קארי, מעטפת מוסר ושבבי תפוחי אדמה הודיים, את המנה הזו בהחלט לא ניתן למצוא בכל סושיה.

בנוסף, ניתן למצוא בתפריט מנה מעניינת הנקראת: "קנקון רול", זוהי מנה הכוללת: נאצ'וס, גוואקמולי קצוץ, מעטפת טונה, אבוקדו וטונה מתובלת, ומי שאוכל אותה יכול להרגיש שהוא קפץ למקסיקו למספר רגעים. עוד מנה משובחת היא "רול חציל יפני", במנה זו מתגלים אבוקדו, מעטפת חציל צרוב ברוטב מיסו מיוחד המיוצר במקום, אספרגוס וגזר.

בנוסף, נהנים גם הילדים ממנות טעימות, כך שניתן להזמין ארוחה לכל המשפחה. מיכאל ומתי מגלים שבעתיד ייכנסו לתפריט גם גיוזות (כיסונים יפנים), באנים (לחמניות מאודות) וסלטים אסייתיים.

הפתעות נוספות מהמטבח הן "קופסאות אירוח". אלו הם מגשים של סושי ומיכאל ומתי משקיעים בהם רבות. אפשר להזמין קופסאות אירוח המכילות 7 רולים ו-4 ניגירי לבחירה או קופסאות אירוח המכילות 11 רולים ו-4 ניגירי לבחירה. יש לציין שהמטבח מציע גם מנות שמתאימות לצמחונים ועוד 4 רולים שמתאימים לנשים הרות - זוהי בשורה משמחת לכל אשה הרה החובבת סושי.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
מאו סושי. מאו סושי,
מאו סושי/מאו סושי

עובדים במרץ - והעסק מצליח

מיכאל ומתי עובדים במרץ והתפריט המגוון שהם יצרו מושך אנשים רבים. "אין לנו קהל ספציפי שאנחנו יכולים להצביע עליו", אומרים השניים ומוסיפים שהלקוחות מגיעים מבאר יעקב, לוד, רחובות, נס ציונה, ראשון ורמלה. המיקום מרכזי מסייע גם הוא להצלחה. "אנחנו מספקים את המשלוחים בזמנים מהירים - תוך שעה המשלוח מגיע אל הלקוח", אומר מיכאל ומוסיף שהם מתכננים להרחיב בעתיד את אזורי המשלוחים.

בנוסף, מספרים השניים כי כל חומרי הגלם במטבח טריים ביותר. "כל יום אנחנו מקבלים דגים טריים ומכינים ירקות טריים. וכמובן שאנו שומרים על סטריליות במטבח ועל אחת כמה וכמה במנות המתאימות לנשים הרות", אומר מתי.

ההצלחה של מאו סושי היא תוצאה של שילוב מוצלח בין שפים מקצועיים, נמרצים ומלאי השראה, אשר משתמשים בחומרי גלם טריים ומייצרים רטבים מעניינים וטעימים, מיקום מרכזי, שמירה על סטריליות, משלוחים מהירים ושירות אישי ומקצועי. מתי ומיכאל מזמינים אתכם לבצע הזמנות וליהנות מהטעמים הנפלאים של המנות הייחודיות. תוכלו גם להזמין משלוחים אם תפס אתכם רעב בלילה, שכן הסושיה פתוחה מהשעה 12:00 ועד 23:00.

אינסטגרם

פייסבוק

אתר

בשיתוף מאו סושי
  • עוד באותו נושא:
  • סושי
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully