וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אומנות ההקשבה לעיצוב הבית - טל תמיר

בשיתוף טל תמיר

17.1.2021 / 8:53

מכירים את התחושה הנוצרת כשאתם נכנסים לבית או דירה מרשימים ביופיים, יוקרתיים, אך עדיין חמימים ומזמינים? טל תמיר, מעצבת פנים, מתמחה בדיוק בחללים כאלו, אלה שמושכים בו זמנית גם את העין וגם את הלב. טל פותחת לנו חלון לעולם העיצוב המרתק ומגלה לנו איך יוצרים בית

עבודות של טל תמיר. עודד סמדר,
עבודות של טל תמיר/עודד סמדר

אומנותית, אמיצה ועצמאית, מהרגע הראשון

טל, כבר 23 שנה בתחום, החלה את דרכה בעולם האומנות. לאחר שסיימה תואר ראשון במדרשה לאומנות, הבינה שהיא רוצה לעבוד ישירות עם לקוחות ולפעול באופן מעשי ויצירתי איתם. טל עברה ללימודי עיצוב, סיימה תואר נוסף, ויצאה בצעד נועז לדרך עצמאית משלה. כיום, היא מעצבת מבוקשת בעיקר בתחום בתי יוקרה, דירות יוקרה, ובנוסף, מעצבת בתי מלון וחללים מסחריים כמו אולמות תצוגה ומשרדים שונים. "לפני שנה נמכרה תוך פחות מחודש מהרגע בו סיימתי לתכנן, דירת פנטהאוז שעיצבתי ליזם במגדלי "White city" בנווה צדק, בעשרות מיליוני שקלים", מספרת טל, "הרבה פעמים קורה שאני מעצבת בתים והם נמכרים מהר מאוד. לקוחות שעיצבו את הבית ולא עמדו בפיתוי - קיבלו סכום אסטרונומי ויצאו מהבית כמו שהם, כדי לבצע עסקה מהירה".

עבודות של טל תמיר. עודד סמדר,
עבודות של טל תמיר/עודד סמדר

יחד כל הדרך לתוצאה המושלמת

"הלך הרוח שלי הוא קודם כל להבין שאנשים שיוצרים לעצמם בית - זה תהליך מאד רגשי", אומרת טל, "אני יודעת לנתב אותם לתהליך בצורה מאד ממוקדת, פרקטית ויעילה בזמן". בתהליך עם הלקוח, ראשית טל מקיימת תיאום ציפיות ומחליטה יחד עם הלקוח, על הלך הרוח והקונספט הרצוי, בעזרת דף השראה מרהיב ומגוון שהיא מכינה מראש. בשלב הבא, היא בונה תוכנית עיצובית הכוללת את חלוקת החלל, ומשלבת את כל הרעיון הקונספטואלי לכדי פרויקט. תהליך העבודה עד קבלת התוצאה המוגמרת, אורך בין שנה לשנתיים, במהלכן טל מלווה את הפרויקט עד הסוף - כולל שלב הסטיילינג הסופי. "גם אם אני לוקחת סטייליסטית חיצונית, אני שותפה לתהליך וחלק מהבחירות", מסבירה טל, "עד שלא סיימנו הכל עד הפרט האחרון, אני לא עוזבת את הלקוח".

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
עבודות של טל תמיר. עודד סמדר,
עבודות של טל תמיר/עודד סמדר

מרגישה את הפרויקט באינטואיציה

העבודה של טל נעשית מכל הלב, וכל פרויקט מבחינתה הוא עולם בפני עצמו. הקו המנחה אותה הוא אינטואיציה שמשלבת בין אופי הלקוח, הצרכים שלו והולך הרוח העיצובי שהיא מביאה לפרויקט. היא לוקחת בחשבון את כל הגורמים הרלוונטיים לפרויקט - מיקום הבית, הנוף שלו, האווירה שהוא משדר, ומרגישה מה נכון לפרויקט ומה נכון ללקוחות שלה. כתוצאה מכך, נוצר באמתחתה מגוון רחב של פרויקטים ייחודיים שלא דומים האחד לשני, אך מכילים את טביעת היד והסגנון המיוחד שלה. "אני מאד אוהבת שהבית חם ועוטף את אלה שגרים בו", מסבירה טל, "אפשר ליצור כל דבר ולייצר אווירה מדויקת, הכל עניין של בחירת חומרים, טקסטורות וצבעים, כאן מתחילה הרגישות שלי מול הניואנסים הקטנים שהופכים למציאות".

עבודות של טל תמיר. עמית גירון,
עבודות של טל תמיר/עמית גירון

"אני לא מרגישה שאני עובדת, אני מרגישה שזו המהות שליֿ"

הסגנון שטל מאמינה בו, הוא בעיקר מודרני חם. עבורה, הבית מייצג את סביבת החיים של האדם - הוא חי בו, מארח בו, מראה את מי שהוא, לכן, חשוב לה מאוד להביא את אופי האנשים לידי ביטוי בעיצוב הבית. טל מקשיבה ללקוח, אוספת כל מה שהיה רוצה ומחברת כמו פאזל את הסגנון הספציפי שיאפיין את האווירה הטובה ביותר עבורו. כמו כן, טל מדגישה שהיא אוהבת להביא בשורה חדשה בכל פרויקט, בשורה השואבת השראה מכל העולמות בהם היא פוגשת בחיים. היא מנסה להתחדש תמיד, להתעדכן בטרנדים הכי חמים ולמצוא השראות חדשות ומעניינות. כשמדובר בבית מלון, אולם תצוגה או פרויקט מסחרי אחר, המטרה של טל, היא ליצור סביבה מרגשת, מרגיעה ומחממת שתמשוך מנעד רחב של אנשים שיחוו את החוויה שהיא רוצה להעביר. "כשאני עושה בית של יזם ועדיין אין לקוח שהבית שלו, אני מפעילה שיקול דעת יותר עסקי ומאפיינת את הנכס בעיצוב שיתאים לנוסחה בה מתוך 10 אנשים שיראו את הפרויקט, 8 בטוח יאהבו", משתפת טל, "אני שואפת ליצור סביבה תומכת, יפה ומפנקת ללקוחות שלי. אני שמה את עצמי בנעליים של הלקוח, וחושבת מה יגרום לו להיכנס ולהרגיש - בית".

עבודות של טל תמיר. עמית גירון,
עבודות של טל תמיר/עמית גירון

סטודיו טל תמיר

טלפון: 09-9518272 | 0522788272

אתר

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף טל תמיר
  • עוד באותו נושא:
  • עיצוב
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully