וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם ד"ר פאדי מסראוה, הקמטים יעלמו במהירות

בשיתוף ד"ר פאדי מסראוה

14.1.2021 / 17:16

הכירו את ד"ר פאדי מסראוה, שסיים את לימודיו ברפואה כללית בהצטיינות יתרה באוניברסיטה בהונגריה. בהמשך התמקצע ברפואה אסתטית, וכיום לרשותו שלוש מרפאות בתחום, בחיפה, כפר קרע ותל אביב. הוא נמצא איתנו באולפן כדי לספר בין היתר על החידושים האחרונים בעולם הביוטי

ד"ר פאדי מסראוה, רפואה אסתטית/אולפן הנבחרים

ד''ר פאדי מסארוה, מומחה לרפואה אסתטית מעל 5 שנים. הוא בוגר אוניברסיטת סמילוויס בהונגריה לרפואה כללית בהצטיינות יתרה. לאחר מכן החל להתמחות בתחום האסתטי, בוגר רפואה אסתטית, MEDICS בהנחיית פרופ' שמר אבנר. עדיין מקפיד לבצע השתלמויות רבות וסדנאות מתקדמות ברפואה אסתטית.

מהם תחומי האסתטיקה שאתה עוסק בהם?

אני עוסק בכל תחומי האסתטיקה: הזרקות בוטוקס, חומרי מילוי, מכשירי לייזר, פלזמה לשיער והזעת יתר.

ספר לנו על הטיפול המיוחד שלך בהתקרחות?

"טיפול פלזמה לשיער, טיפול בהתקרחות לאנשים שיש נשירת שיער,נשים וגברים במיוחד בשנים הראשונות של תחילת הנשירה, אפשר להציל את המצב על ידי הזרקות חודשיות של פלזמה לראש. מעודד צמיחת שיער וצפיפות שיער. הטיפול מתאים גם לנשים וגם לגברים שיש להם נשירה וגם לכל מי שעבר השתלת שיער בעברו".

יש טיפול ספציפי שמומלץ לעבור בחורף?

"טיפול מאוד מומלץ לחורף במכשיר לייזר CO2 - טיפול פילינג עמוק חדשני באמצעות מכשיר הלייזר. טיפול שמתאים במיוחד לצלקות כגון אקנה או צלקות שכתוצאה מניתוח או טראומה, להצערת עור הפנים, הצוואר וכפות הידיים".

אצל ד"ר שסיים את לימודיו בהצטיינות יתרה, כל אחד היה רוצה לטפל. אז אין באמת מה להתלבט, צרו קשר עם ד"ר פאדי מסראוה, ואתם בידיים טובות.

בשיתוף ד"ר פאדי מסראוה
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully