וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רו"ח זכאכ מייקל: "העסקים שעמדו לסגור את מפעל החיים שלהם, בונים עכשיו על המענקים"

בשיתוף רו"ח מייקל זכאכ

14.1.2021 / 17:03

מה היא חשיבותם של רואי החשבון בתקופת הקורונה? השנה האחרונה הציבה בפני רואי החשבון אתגרים רבים, כאשר כל אחד מהם ניסה לייצר עבור הלקוחות שלו ודאות, יציבות ואופק

מייקל זכאכ. מייקל זכאכ,
מייקל זכאכ/מייקל זכאכ

משבר הקורונה שנחת על ישראל בשנה האחרונה הביא למהפך בתחום ראיית החשבון, כאשר כל רואי החשבון בארץ חוו בתקופה זו אתגרים רבים ואף את ההתרסקויות העסקיות של לקוחותיהם. בימים כתיקונם תפקידו של רואה החשבון היה לדאוג ליציבות העסקים של לקוחותיו אותם הוא מלווה, תוך הפעלת מנגנונים מסודרים ומוכרים אשר יש בהם כדי להבהיר את מצבן הנוכחי של החברות או העמותות ולהעריך את פעילותן העסקיות העתידיות.

כיום, בעקבות משבר הקורונה שהביא לאלפי מובטלים וסגירת עסקים, ועל מנת להציל את לקוחותיהם מהתרסקויות עסקיות, רואי החשבון נאלצו להיכנס לעובי הקורה של כל חברה, נלחמו מול משרדי הממשלה על המענקים, ייעצו לחברות לעשות ככל יכולתן כדי להתייעל ולצלוח את המשבר, אשר לא רק שגרם לחוסר יציבות עבור ענפים שלמים ועסקים רבים, אלא גם הוביל לחוסר ידיעה והבנה על תקופת הזמן שהוא ישפיע על השוק המקומי.

המצב הכלכלי הקשה בתקופת הקורונה הביא הרבה מאד בעלי עסקים, עמותות, חברות ואנשים עצמאיים לחפש פתרונות פיננסיים. לאור העובדה כי עבודתו של רואה החשבון היא משמעותית בימים אלו, חיפשנו אחר האיש והמקום שייתנו את המענה ההולם לאתגרי תקופה זו.

לאחר תחקיר צוות הנבחרים אחר אנשי המקצוע המובילים בתחומם בישראל ושיחות עם בעלי עסקים מגוונים ואנשי מקצוע שונים, עלה השם של הרואה חשבון מייקל זכאכ, ממשרד רואי חשבון ויקטור זכאכ שביפו תל-אביב.

"העסקים שעמדו לסגור את מפעל החיים שלהם, בונים עכשיו על המענקים". אמר לנו רו"ח זכאכ מייקל כאשר ביקשנו ממנו להתייחס למשבר הקורונה והוסיף: "מגפת הקורונה הביאה לסגירת עסקים רבים, והיום הם תלויים בקריטריונים רבים לקבלת מענק מהמדינה, כאשר אלה משתנים ומתעדכנים בתדירות גבוהה. לרוב העסקים כן מגיע מענק אך לא כולם זוכים לקבל. לכן אנחנו במשרד דואגים לבדוק את הלקוח מכל הכיוונים ואת ההיסטוריה שלו, כאשר בהרבה מאוד מקרים אנו מוצאים כסף שכל בעל עסק זכאי לו - רואה חשבון צריך לדעת לייעץ ולשים לב לדברים הקטנים, במיוחד בתקופה לחוצה זו, דבר שיכול להציל עסקים רבים מקריסה כלכלית".

במהלך הכתבה, נחשפנו למשרד רו"ח ועו"ד ויקטור זכאכ, שהינו ממשרדי רואי החשבון הראשונים שנפתחו ביפו תל-אביב, בשנת 1983 על מבנה פסטורלי עותמאני וממוקם ברחוב יפת 82 (תל אביב יפו). במשרד מועסקים עשרה עובדים, ביניהם רואי חשבון, יועצי מס, חשבי שכר ומנהלי חשבונות. המשרד משרת מאות לקוחות מכל רחבי הארץ במגוון עיסוקים, גדלים ותחומי פעילות. בנוסף, שמחנו לגלות שהמשרד דוגל בדו קיום מלא, הן בקהל הלקוחות והן בצוות העובדים שכולל מוסלמים נוצרים ויהודים.

ויקטור זכאכ. ויקטור זכאכ,
ויקטור זכאכ/ויקטור זכאכ

כאמור, בבדיקה שערכנו מצאנו כי רו''ח מייקל זכאכ מרכז תחתיו את כל התחום החשבונאי במשרד. מיומנויות אלו זכאכ למד מאביו ויקטור במשך השנים וממקום התמחותו במשרדי הביג פור בת"א. על פי הבדיקה של צוות הנבחרים, הגענו למסקנה כי זכאכ מנהל בצורה הנבונה ביותר את התיק הפיננסי של העסק שבא לפניו, כאשר הוא שואף תמיד למקסם את הרווח ולהפחית את נטל המס. זכאכ מספק בין היתר: ייעוץ מלא בכל הנוגע להקמת עסק חדש, ייצוג העסק מול רשויות המס, דו''חות שנתיים, הצהרות הון, תוכניות עסקיות, החזרי מס לשכירים, תכנון מס בפרישה ופיצויים, הקמת חברה, רישום חברה, שכר ומשכורות לעובדים, שירותי הנהלת חשבונות לעצמאים עסקים חברות ועמותות, שירותי ביקורת ומגוון פתרונות פיננסיים במיוחד בתקופת משבר הקורונה.

אחת הנקודות המרכזיות שחיפשנו בבואנו למצוא רואה חשבון הייתה אמינות ויושרה. רו''ח זכאכ מעניק שילוב של קשר אישי, בנוסף לשירות ומקצועיות עבור הלקוחות. "המטרה היא לתת שירות, כמו שצריך, במקצועיות, תוך הענקת שילוב של פן אישי והיכרות חמה. רואה חשבון צריך להבין את מצבו הקשה של הלקוח במיוחד בתקופה מורכבת זו. אני מעניק המלצות לעסקים, לצד דעות אישיות על התנהלות נכונה וכדומה. כלומר, איך לתפעל נכון את העסק ולא רק לטפל בטפסים ומיסים. אני מעורב הרבה מאד בנעשה עם הלקוחות של המשרד, יש להם קו חופשי להתקשר אליי גם אחרי שעות העבודה". אמר לנו רו"ח זכאכ.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מייקל זכאכ. מייקל זכאכ,
זכאכ/מייקל זכאכ

אז בין אם אתם מתכננים למכור דירה ומעוניינים בהקלה במס הרכישה, מתכננים לפתוח עסק ומתלבטים האם לפתוח תיק עוסק מורשה או פטור, זקוקים לסיוע בניהול החשבונות או בהפקת המשכורות לעובדים, צריכים ליווי וייעוץ בעת הדיווח לרשויות המס או זקוקים לייעוץ ותכנון בתחום המס ותכנון הפרישה לפנסיה. על מנת להתנהל כראוי מבחינה כלכלית, במיוחד כדי לעבור בשלום את משבר הקורונה, רואה חשבון מייקל זכאכ ואנשי הצוות במשרד, יסייעו לכם, תוך מתן יחס אישי, מקצועי ואמין.



טל: 054-599-0753

פייסבוק

מייל:
michael@zakkak-cpa.com
שעות פעילות: 7.00 - 19.00 א-ה
שישי: 8.00- 14.00
יפת 82, תל אביב - יפו

בשיתוף רו"ח מייקל זכאכ
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully