וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

MSR INVESTMENTS - מציעה לך עסקה חלומית לרכישת נדל"ן בארה"ב

בשיתוף MSR INVESTMENTS

14.1.2021 / 16:47

החלום של ישראלים רבים הוא ליהנות מהכנסה פסיבית חודשית קבועה ולהגיע לרווחה כלכלית. אחת הדרכים הטובות ביותר להשיג זאת היא באמצעות החזקה של נכסי נדל"ן

איתי מסרנו. איתי מסרנו,
איתי מסרנו/איתי מסרנו

המציאות הכלכלית בשנים האחרונות בישראל, מראה שההשקעה בנדל"ן אינה כדאית מבחינה פיננסית וזאת לעומת השקעה בארה"ב, אשר ממשיכה לספק את ההזדמנויות הטובות ביותר עבור משקיעי הנדל"ן השונים, קטנים וגדולים כאחד. כדי להבין כיצד מבצעים זאת בדרך מקצועית ומוגנת, חבר מערכת "הנבחרים" שוחח עם איתי מסרנו מנכ"ל החברה.

כמה זמן אתה עוסק בליווי מקצועי של המשקיעים בחו"ל?

"בשש השנים האחרונות ליוויתי באופן אישי עשרות משקיעים אשר ביצעו בפועל למעלה ממאה עסקאות שונות, על פי ההמלצות וההנחיות המקצועיות שלי. בעלי הנכסים הללו משכירים את הנכסים ונהנים מתשואה שנתית ממוצעת בשיעור של 8%. קיימת כדאיות כלכלית משמעותית במדינות מסוימות ברחבי ארה"ב, לאור הנתונים הפיננסיים האמיתיים, שאותם אני בוחן לאורך שנים רבות באופן סיסטמתי".

איתי מסרנו במקור הוא יוצא יחידת 8200 ובעל תואר במדעי המחשב שעבד כשכיר בחברות ענק בתחום הטכנולוגיה, אך לפני מספר שנים החליט לעזוב את "כלוב הזהב" בו עבד והתמסר כולו אל השקעות בנדל"ן. על השינוי שבחר לעשות הוא סיפר: "הייתי מהנדס תוכנה בכיר והרווחתי שכר גבוה, אבל מאז ומעולם ה"אני מאמין" שלי, וגם התשוקה העצמית, הייתה לשאוף ולהגיע לעצמאות כלכלית באמצעות הכנסה פסיבית. למטרה זו אפשר להגיע בעיקר על ידי ביצוע השקעות בנדל"ן.

"בזכות ההכוונה הממוקדת שלי בנושא רכישת נכסים, הלקוחות שלי מבצעים השקעות אישיות מצוינות. זוהי אופציה נפלאה עבור בעלי הון שמחפשים היכן להשקיע את כספם, כדי לייצר הכנסה פאסיבית ולהגדיל את הונם. אני מלווה אותם לאורך כל המסלול תוך העברת מידע מפורט, באופן אמין ומקצועי ביותר החל בשלב החשיבה המשותפת ועד סגירת כל הקצוות האדמיניסטרטיביים. לאחר רכישת הנכס אני ממשיך ללוות אותם גם בהליך קשירת הקשר עם חברת ניהול טובה, כדי שהיא תמצא שוכר איכותי ותנהל את הנכס גם בהמשך."

מקון. איתי מסרנו,
מקון/איתי מסרנו

איך התחלת את דרכך בעולם הנדל"ן בארה"ב?

"בשנים הראשונות רכשתי נכסים בעיר אטלנטה, מכיוון שמדינה זו צברה תנופה משמעותית בזכות היותה חבית מאקרו כלכלית, כאשר ענקית התקשורת CNN וגם תאגידי ענק כמו קוקה קולה הבין-לאומית, דלתא איירליינס, הום דיפו ועוד, העבירו את מרכזי פעילותם לעיר. כמו כן, הרחבת הפעילות העסקית לממדים ענקיים העניקה לשדה התעופה הבין לאומי של אטלנטה את התואר - " שדה התעופה העמוס ביותר בעולם". כל הנתונים האלה גרמו לכך שהמחירים בעיר החלו לזנק, התשואה השוטפת נשחקה ולכן התחלתי לחפש חלופות להשקעות נדל"ן ביעדים אטרקטיביים נוספים".

מי שרוצה לרכוש נדל"ן, מה היעד המוצלח ביותר לדעתך?

"יש לא מעט יעדים מומלצים להשקעה בנדל"ן מניב בארה"ב. כדי לבחור יעד מוצלח, יש לבחון כמה נתונים בסיסיים כמו תשואה חציונית, נתוני הגירה, אחוזי אבטלה, צפי ליצירת מקומות תעסוקה חדשים, עליית ערך פוטנציאלית, רמת הביקוש מול ההיצע הקיים ועוד.ברגע שהמחירים באטלנטה החלו לעלות בצורה משמעותית, בחרתי לעבור לשווקים אחרים בפריפריה, שם היחס בין שכר הדירה שמקבלים לעלות הרכישה של הבתים הוא הרבה יותר גבוה ולכן יותר אטרקטיבי. מצאתי מיקומים מצוינים בערים השונות במדינת ג'ורג'יה, כמו וורנר רובינס ומייקון ולכן בשנים האחרונות אני מרכז את עיקר הפעילות הנדל"ן שלי שם. מבחינת נתונים מאקרו כלכליים, מדובר באזורים עם צפי לצמיחה ולהתפתחות של מקומות תעסוקה. מאחר ומחירי הבתים בערים אלה עדיין זולים, מי שקורא נכון את המפה ורוכש בה נכס, יכול לעלות על הרכבת לפני שהיא עוזבת את התחנה וכך לזכות בעתיד ברווחים נאים".

איתי מסרנו. איתי מסרנו,
איתי מסרנו/איתי מסרנו

מהן ההמלצות המקצועיות שלך עבור מי שמעוניין לרכוש נכס מניב?

"ההשקעה שאליה אני מכוון ב " "MSR INVESTMENTSהיא נדל"ן להשכרה עבור מגורים בבתים צמודי קרקע - .Single Family Home אני מחפש השקעות באזורים שגרים בהם אזרחים מהמעמד הנמוך וממעמד הביניים, אך בשום פנים ואופן לא באזורי הסלמס בהם הסיכון גבוה, וגם לא באזורים היקרים במיוחד ששם התשואה נמוכה מאוד. העלות של הבתים שאני מחפש הם בטווח המחירים שבין 60 ל 100 אלף דולר, לא מעבר לכך. התשואה הממוצעת השנתית היא סביב 8 אחוז, אחרי ההוצאות (כולל שיפוצים אם יש צורך) ולפני תשלום מס".

איתי מסרנו. איתי מסרנו,
איתי מסרנו/איתי מסרנו

מדוע צריך את השירות שלכם?

"סביר להניח כי חלק מכם אשר קוראים את הכתבה, עושים חושבים ולא מבינים מדוע צריך להיעזר בשירות של חברה מלווה, כדי לרכוש נכס בארה"ב, הרי אפשר לעשות זאת לבד. החשיבה הזו אינה נכונה, כיוון שבזכות השירות שלי, המשקיעים יכולים לקבל את העסקאות הטובות ביותר, את המיקומים הייחודיים, את הצוות האמין בשטח, לחסוך לעצמם זמן יקר, כאבי ראש רבים וגם לחסוך בעלויות.

"הדבר נובע מהעובדה שאני מביא את הניסיון רב השנים שלי, אני כבר עליתי על הנוסחה להצלחה ולכן אני מעניק אותה לכל לקוח. באמצעות הליווי האישי שלי. לאורך כל הדרך, אני משלב את הפעילות החל בסיעור מוחות עם הלקוח ועד רכישת הנכס בצורה בטוחה. את הטעויות של המתחילים, אני כבר עשיתי ובאמצעות הליווי אני יכול לחסוך זאת מאחרים, זהו הדבר החשוב ביותר שאני יכול להעניק לאלו שחפצים למצוא לעצמם נכס מתאים, עבור הכנסה פסיבית. הפער של הידע שיש לי, לעומת מי שמעוניין לרכוש נדל"ן אך אינו בקיא בתחום זה, הוא עצום".

מה הן לדעתך הנקודות הבעייתיות כאשר אדם פועל באופן עצמאי בתחום זה?

"כל רוכש פוטנציאלי אשר חושב לצאת לדרך לבדו, רצוי שישאל את עצמו רק חלק מהשאלות האקוטיות הבאות:

*באיזה אזור גיאוגרפי מומלץ להתמקד?
*כיצד אפשר לדעת כמה הנכס שווה באמת, בראייה לטווח הרחוק?
*מה חשוב שיהיה רשום בהסכם הרכישה, באותיות הקטנות הכל כך חשובות?
*אילו נושאים חשוב לבדוק בנכס עצמו ובסביבה הקרובה וכיצד אפשר לבצע זאת מרחוק?
*איך אפשר למצוא חברת ניהול נכסים אמינה שתדע לטפל בבעיות בבתים, בלי להיות נוכח פיזית במקום?
*הצורך למצוא עורכי דין, רואי חשבון ואנשי מקצוע איכותיים נוספים, לצורך ליווי פרויקט מורכב של רכישת נדל"ן וניהולו של הנכס לאורך זמן.
*פתיחה של חשבון בנק בסניף מקומי, כיצד זה נעשה ואיך מועברים הכספים לישראל בדרך חוקית ועוד.

"את כל אלו אני כבר יודע, ובניגוד לחברות הגדולות, כאלו שאפשר לראות את הפרסומים שלהן גם על שלטי החוצות, הליווי שלי הוא אישי יותר, אני מקשיב ללקוחות ומוצא עבור כל אחד את התוכנית המתאימה לו ביותר. אני לא נח לרגע עד שהלקוח שלי מקבל את ההעברה הכספית הראשונה, עבור דמי השכירות מהשוכרים".


הצטרפו לקהילת המשקיעים של MSR Investments חינם וללא התחייבות ותיהנו מגישה להשקעות איכותיות. >>

איתי מסרנו. איתי מסרנו,
איתי מסרנו/איתי מסרנו

האם אפשר לעשות את זה לבד?

"עבור מי שבכל זאת מעדיף לרכוש נכס מניב באופן עצמאי, בניתי קורס דיגיטלי מקיף המיועד לתחום ספציפי זה. קורס מקצועי זה מכיל את כל המידע הנחוץ, כולל סודות וטיפים קטנים שעושים את ההבדל התהומי, עבור מי שמתכנן רכישת נכס לצורך השקעה בארה"ב. השקתי את הקורס הדיגיטלי לפני מספר חודשים, אני מלמד בו את כל התורה ואת כל הידע שלי, שצברתי במהלך שש השנים האחרונות. הקורס מכיל עשרות שעות של ההרצאות שלי, עבור מי שרוצה לעשות זאת בעצמו, ולא באמצעות חברה מלווה. כך הוא יוכל ללמוד ידע מקצועי חשוב ביותר ולקדם את המהלכים הנדרשים ללא טעויות".

לפרטים נוספים על קורס השקעות הנדל"ן המניב של MSR לחצו כאן <<


נכס מניב בארה"ב זה לא חלום, אלא מציאות של משקיעים רבים מישראל.

אתם מוזמנים להצטרף לקהילת המשקיעים של MSR INVESTMENTS חינם וללא כל התחייבות ותיהנו מגישה להשקעות איכותיות.


להרשמה חינם וללא התחייבות לחצו כאן >>


אם גם אתם רוצים לדעת איך אפשר להגיע לזה, איתי מסרנו הוא האיש אותו אתם צריכים לצידכם.
לפרטים נוספים מלאו את הטופס למטה והרשמו לשיחת ייעוץ:

בשיתוף MSR INVESTMENTS
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully