וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

PC MARKET - עולם חדש של מחשבים

בשיתוף PC MARKET

14.1.2021 / 15:10

כשמדובר בבחירת מחשבים ניידים, שרתים או תחנות עבודה, כדאי "ללכת על בטוח". חברת "מיחשוב אישי "PCmarket, עם ותק של מעל 27 שנה בתחום המחשוב, מתאימה ללקוחותיה את המוצר הנכון להם מהמבחר הרב ומלווה אותם לכל אורך התהליך

PC MARKET, מיחשוב אישי/אולפן הנבחרים

בחירת מחשב אישי היא לא דבר של מה בכך. בימים בהם הטכנולוגיה מכתיבה את סדר היום, למחשבים היום שימושים רבים ונרחבים יותר מבעבר, בעיקר בתחום המקצועי. תהליך התאמת המחשב ללקוח הוא תהליך מורכב ומושכל, ועל מנת שייתן את המענה הנדרש ללקוח אין להקל בו ראש. בשנים האחרונות, עקב ההאצה הטכנולוגית, עסקים רבים מציעים שירותי מחשוב שונים, אך מכיוון שמדובר בתהליך של התאמת צרכים, כדאי "ללכת על בטוח" ולפנות לאיש מקצוע רב ניסיון והכי חשוב - אמין. לפניכם חנות המחשבים שחובה להכיר.

החנות PCmarket הגדולה והמומלצת אשר ממוקמת בראש העין, היא כבר סוג של מוסד, ולראייה הספיקה לצבור מאות תגובות חיוביות באתר הקניות זאפ ובמנוע החיפוש של גוגל. היא מובילה בתחומה כבר למעלה מ-27 שנה ונותנת מענה בתחום המחשוב והטכנולוגיה לכל דורש - מהלקוח הפרטי ועד למוסדות ממשלתיים. בימים בהם ההיצע והשפע עלולים לבלבל את הלקוח, תמיד נחמד להיעזר בעסק ותיק ומוכר שקיים כבר המון שנים.

תהליך רכישת המוצרים פשוט מאוד: לנוחות כלל הלקוחות קיימים סניפים אשר אפשר לגשת אליהם ולרכוש את מגוון המוצרים או לעשות זאת דרך רכישה בחנות האינטרנט המקוונת WWW.PCMARKET.CO.IL.

החנות, שמעניקה שירותי מיחשוב אישי ללקוחות פרטיים וגם ללקוחות עסקיים, היא משווקת מורשה של כל החברות הגדולות וניתן למצוא בה את כל מוצרי המחשוב המובילים של החברות המוכרות - ASUS ,HP ,APPLE, IBM Dell ,Samsung ועוד.

החנות מתמחה בהתאמת מחשוב ללקוחות פרטיים ועסקיים לכל צורך - מגיימינג ועד תחנות עבודה מקצועיות לגרפיקה, ,GPU Deep Learning עריכת וידיאו, אנימציה ועוד מקצועות חופשיים שנפוצים בשנים האחרונות.

טובת הלקוחות נמצאת בראש סולם העדיפויות, בין אם מעורב בה ציוד מטעם החברה או ציוד של ספק אחר. הדגש המרכזי בעבודה עומד על כך שהלקוח יקבל את הפתרון המתאים לו ביותר במהירות, וירגיש שמישהו דואג לו.

טמיר כהן, בעל החנות וטכנאי מחשבים מנוסה ומקצועי בעצמו, מספר שכבר בתור ילד הוא נמשך לתחום המחשוב: "מגיל מאוד צעיר אני חי את עולם המחשבים, אני מאוד אוהב את התחום ומחובר אליו. כשהייתי ילד ניסיתי ורציתי להבין איך פועל המחשב ומה יש בתוכו. הייתי אוהב את כל הדברים הכי חדשים שהיו יוצאים לשוק והייתי בונה לי ולחברים שלי כל מיני דגמים. משם זה התגלגל הלאה והפך לעסק".

ליווי אישי, אפיון מדויק של צרכים, שירות בלתי מתפשר ורמה טכנית יוצאת דופן - כל אלה הובילו את PCmarket לעבוד גם מול חברות בגדלים שונים, לצד השוק הפרטי. החנות עובדת בשיתוף עם מוסדות חינוך, משרדים, חברות היי טק וחברות הזנק, ומספקת להם פתרונות בתחום המחשוב, כמו גם שירותי ייעוץ, הקמה, תמיכה ואחזקה. בין הלקוחות המרוצים ניתן למצוא אוניברסיטאות, משרדי עריכת דין, חברות היי טק, רואי חשבון, מוסדות חינוך ועוד. "אנחנו עובדים עם האוניברסיטה הפתוחה, האוניברסיטה העברית, הטכניון, בתי חולים כמו רמב"ם ועוד רבים אחרים. אנחנו מתאימים להם חבילות מיחשוב של שרתים, תחנות עבודה ואת כל האבזור והציוד המתקדם שהם צריכים למשרד ולסביבת העבודה שלהם".

בנוסף למחשבים עצמם, החנות מציעה מגוון של מוצרים משלימים - עכברים, מקלדות, מצלמות אינטרנט, ציוד לגיבוי מקצועי, ואפילו טלוויזיות, מקרנים וגאדג'טים נוספים.
קניית המחשב לא מסתיימת במעמד הרכישה, והחנות מספקת גם את כל המעטפת הנוספת ללקוח - ממערך שירות לקוחות מוקפד, דרך התקנות ועד לתיקונים. במקום יש מעבדה גדולה ואיכותית עם אנשי מקצוע מנוסים לכל תקלה שלא תצוץ בהמשך הדרך. "מיחשוב אישי" עושה כל שביכולתה על מנת להעניק שירות מצוין בסטנדרטים גבוהים לכלל הלקוחות, ועל כך מעידים רבים מהלקוחות המרוצים.

טמיר מדגיש שהשירות הלא מתפשר נמצא בראש מעייניו: "עולם המסחר האלקטרוני היום דורש רמה גבוהה יותר בכל תחום ומאפיין, ואנחנו עושים כל שביכולתנו כדי להשיג רמת ביצוע, שירות ואמינות גבוהה בכל יום, והכל מתוך ראייה המתמקדת בלקוחות ומתוך כוונה להציע להם את המיטב מבחינת מחירים, אמינות ושירות. יש לנו היצע גדול של מותגים, המחירים שלנו זולים ויש לנו שירות לקוחות מעולה שאפשר לראות בזאפ. אצלנו לא קונים והולכים, אנחנו מלווים את הלקוחות ונותנים מענה לכל דבר. רוב הלקוחות שלנו הם לקוחות חוזרים ומרוצים שנמצאים איתנו כבר שנים".

כתובת: דרך הציונות 18, ראש העין

שעות פתיחה: א'-ה' - 10:00-19:00

פייסבוק

מיקום

בשיתוף PC MARKET
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully