וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצלחה היא לא המפתח לאושר, אלא אושר הוא המפתח להצלחה

בשיתוף עופר שם טוב

14.1.2021 / 14:45

בחודשים האחרונים הגיעו אל מערכת "הנבחרים" שמועות על קורס דיגיטלי מהפכני, "לצייר את העתיד לחיות את ההווה" שמו. שוחחנו עם עשרות אנשים שלמדו את התכנים בקורס, אלו העידו כי זה הצליח לגעת בדיוק בבעיה שלהם, לאחר שמצאו את עצמם "תקועים" באמצע החיים

עופר שם טוב, מומחה NLP/אולפן הנבחרים

מפיקה חברת המערכת ביררה לגבי התכנים של הקורס ומי עומד מאחוריהם, היא פגשה באיש נדל"ן ומנטור עולה בישראל, עופר שם טוב, על כך ועוד בכתבה הבאה.

עופר שם טוב, בן 34, בחור ירושלמי מגיע מעולמות הנדל"ן, אך בעקבות מספר משברים שחווה באופן אישי שהובילו אותו לאיבוד הביטחון העצמי, עופר החל לחפש פתרונות כיצד יוכל להחזיר לעצמו את השאפתנות שאפיינה אותו לאורך כל חייו ולהצליח מחדש.
היה זה עולם האימון האישי שתפס אותו בחוזקה ולא הירפה.

עופר למד את כל השיטות הקיימות, NLP, קאוצ'ינג קלאסי, סוגסטיה ועוד שיטות רבות, עופר גיבש לעצמו שיטה אחת שמאחדת בתוכה את כל מה שבחר לנכון לקחת לעצמו מתוך אלפי שעות לימוד והרצאות.

את השיטה הזו הוא מעביר כיום במספר מסגרות, מרצה ומנחה קבוצות של אנשים פרטיים ועבור חברות.
בתקופת הקורונה ולאור המגבלות שהעמידה, הוא הוציא לאור קורס דיגיטלי מצליח, ובימים אלו הוא כותב ספר שייצא לאור בחודשים הקרובים תחת הכותרת "למה אנשים מאושרים יותר מצליחים".

בנוסף הוא עמל על קורס אונליין נוסף אשר מיועד לקהל הרחב תחת הנושא הפרעות קשב וריכוז לבעלי עסקים שרוצים להפוך להיות ליזמים גדולים, כאשר בקורס זה הוא משלב בין עולם האימון שמנחה אותו לידע המקצועי שלו בכל הנוגע לעולם העסקי.

"אמר נכון טוני רובינס, המנטור המוביל בעולם האימון אישי, לבני האדם יש את המחשב הכי משוכלל בעולם, המוח, אבל אף אחד לא לימד אותנו כיצד לתפעל את המחשב הזה.

ככל שחקרתי ונכנסתי לעומקם של הדברים, הבנתי כי כל מה שאנחנו מלמדים כאן, הופיע כבר לפני 3500 שנה בתנ"ך ובעיקר ב 500 השנה האחרונות, כשמעיינות החכמה של תורת הקבלה ולאחר מכן דרך תורת החסידות התגלו לעולם.

לכן אל שיטת האימון האישית שלי, שיטה בה לקחתי לעצמי את הדברים שמצאתי הכי חשובים מכל שיטת אימון אפשרית, הוספתי אבני דרך ממקורות היהדות", סיפר לי עופר כאשר ביקשתי לשמוע על משנתו.

הייחודיות של עופר שם טוב באה לידי ביטוי שכל התכנים אותם הוא מעביר מבוססים על דברים שחווה על בשרו באופן אישי, אכזבות, קשיים ומציאת הפתרונות, על כך הוא הסביר:

"ינקתי את עולם היזמות מגיל מאוד צעיר, לא בחרתי בזה ויכולתי לעשות עוד דברים גדולים ומגוונים בעולם העסקים, כי בגדול התורה של עולם האימון האישי היא לתכנת את תת המודע של כל אחד כדי שאפשר יהיה להגשים חלומות ולהיות מי שבוחרים להיות.

כיום אני עדיין משקיע בנדל"ן ביחד עם אחי הבכור אלי, בבעלותנו חברה שמשקיעה בנכסי נדל"ן ובתחומים מגוונים נוספים.

זה היה טבעי עבורי לשלב את עולם היזמות בתוך עולם האימון לכן כל תוכן שאני מעביר נוצר מניסיון אישי שלי בשטח".

הקורס הדיגיטלי האחרון שעופר הוציא לאור, "לצייר את העתיד לחיות את ההווה", מכיל בתוכו שבעה שיעורים עם המון ידע מעמיק, בליווי של סרטונים עם קובץ. PDF עם תרגילים פרקטים באופן עצמאי ועוד

על השאיפה הגדולה ביותר לאחר שיוציא לאור את הספר שעליו הוא עומל וקורס דיגיטלי נוסף, הוא סיפר:

"המטרה הגדולה שלי היא להקים מרכז להתפתחות אישית בירושלים.

במהלך השנים האחרונות הנחתי מאות אנשים באופן אישי, קהלים של קבוצות, כולל עבור חברות פרטיות במגזר הפרטי ולא יכולתי להתנתק מהמחשבה כי רבים מאיתנו יכולים לעשות בקלות צעד אחד נוסף שיפתח עבורם דלתות חדשות בדרך להצלחה, אבל הם חוששים, לא יודעים ולא בטוחים בעצמם, והם מפספסים את החיים.
אנחנו הגענו לעולם הזה לתקופה מסוימת, כל אחת ואחד מאיתנו צריך לחיות חיים מלאים בהגשמה עצמית, יעוד גדול ומרגש לקום בשבילו בבוקר.

המרכז שבע"ה אפתח בקוב יהיה מקום מרכזי לכל מי שיבקשו לעצמם הדרכה מקצועית על מנת להצליח בחיים באופן אישי".

המוטו של עופר שם טוב הוא "פשוט להצליח" והוא עושה זאת בהצלחה כבירה.

בשיתוף עופר שם טוב
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully