וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדן לוי: סוכן הביטוח שישמור על כל המגיע לכם

בשיתוף עדן לוי

14.1.2021 / 14:25

ביטוח הוא עניין רציני, מסוג ההחלטות שיתוו את עתידנו הכלכלי והבריאותי. אז כיצד לבחור סוכן אמין, מקצועי, הגון וזמין אישית? אחד שבאמת אכפת לו ושידאג עד הסוף לאינטרסים שלכם כמבוטחים? מצאנו עבורכם אחד כזה: קוראים לו עדן לוי

עדן לוי. עדן לוי,
עדן לוי/עדן לוי

"עדן לוי סוכן הביטוח שלך" הוא משרדו של איש מקצוע מהסוג הישן, במובן הטוב של המושג. מהסוכנים שאינם מוותרים על קשר ישיר ואישי עם כל לקוח, מלווה כל תיק ותיק באופן אישי ומעורה בכל תנודה בשוק, בדגש על טובת ותועלת הלקוח.

עדן לוי, שמשרדו ממוקם בירושלים, מתמחה בעיקר בביטוחים פרטיים כמו חיים ובריאות של התא המשפחתי. בתוך כך הוא מלווה את הלקוחות כבר מתהליך בניית התיק הביטוחי, בדגש על בניית תקציב ביחד עימם. "התכנון שלי מול הלקוחות הוא לטווח הארוך, במהלכו אני מעניק להם את הליווי הצמוד של התיק", מסביר עדן לוי, "כל לקוח מקבל שירות אישי ממני, ולא מאיזה פקיד מטעמי. הכל ישירות ממני ובמענה מלא. אני מכיר כל תיק וכל ניואנס של כל לקוח שלי. רק כך אני מעדיף לעבוד".

בתוך כך, מדי שנתיים שלוש, משנה עדן את תיק הלקוח בהתאם לתקנות והתנאים המשתנים של שוק הביטוח, לרווחתו של המבוטח. "שינויי תקנות ותנאים בשוק הביטוח הינם משמעותיים לכל תיק ותיק", הוא מסביר. "ללא ערנות מצידי לכל שינוי והתאמת הפוליסות לתנאים המשתנים של שוק הביטוח מידי תקופה, עלול להיווצר פער בין תנאי הפוליסה הישנה לתנאים המשתנים - לרעת המבוטח. אני למעשה שומר על אינטרס הלקוחות שלי, על התנאים המיטביים עבורם ועל כספם".

עדן לוי. עדן לוי,
עדן לוי/עדן לוי

ממש נאמנות אישית...

"בהחלט. לקוח שבא אליי הוא הכול בשבילי. אני גם זמין עבורו כמעט תמיד, לאורך רוב שעות היממה. הטיפול האישי והפרטני חשוב לי. מבחינתי מדובר בסוג מענה של 200 אחוז לכל הלקוחות הקיימים שלי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

מה לגבי העולם הדיגיטלי?

"אני נעזר המון בטכנולוגיה ובמערכות מתקדמות כדי לייעל את תהליכי העבודה, במקום להדפיס כל דבר ולחתום פיזית על מסמך כזה או אחר. אבל בכך מסתכם אצלי החלק הדיגיטלי. מעבר לכך, בכל התהליך או הטיפול עצמו, אני מקפיד על קשר אישי וישיר לחלוטין".

כיצד הגעת אל עולם הביטוח?

"אפשר לומר שהתגלגלתי אליו. למדתי מנהל עסקים והתמחיתי במימון וחשבונאות. במקביל לשנת הלימודים הראשונה עבדתי בעסק משפחתי בתחום הקונדיטוריה. בשלב מסוים הבנתי שמקומי לא בתחום הזה והתחלתי לעבוד בבנק ובמקביל גם סיימתי את התואר במנהל עסקים. משם הייתי אמור לפנות לתחום בנקאי של ייעוץ השקעות, אך הבנתי שזה גם לא ממש תחום שאני מעוניין בו".

עדן לוי. עדן לוי,
עדן לוי/עדן לוי

מדוע?

"כי צריך להתמקצע בו 24/7 עקב שינויים מידי יום ביומו. ענייני בורסה. מבחינתי רציתי יותר טיפולים פיננסיים לתכנון ארוך טווח ולא הימורים מהיום למחר. בהתאם לכך החלטתי לעבור לבית השקעות בתחום הפנסיוני, כנציג של מוקד סוכנים. במקביל לכך למדתי והוצאתי רישיון סוכן ביטוח בתחום הפנסיוני. כל תחומי הפנסיה. בשלב מסוים הגעתי לסוכנות ביטוח. לאחר כמה שנות התמקצעות בתחום הפנסיוני, החלטתי לעבור ולהיות סוכן ביטוח עצמאי. מאז אני כאן ומרגיש שזהו מקומי ועל כך סיפוקי".

מה מייחד אותך כסוכן ביטוח?

"מה שאותי הכי מעניין מול הלקוחות זה להעניק להם את הידע ואת הניסיון שלי, ולא רק למכור כיסוי כלשהו. לתת להם מענה לטווח ארוך. שאדם יידע שגם אם לא עשה אצלי פוליסה כלשהי, אצייד אותו בידע ואעניק לו הכוונה מלאה. בתוך כך, מי שבונה ורוכש פוליסה דרכי, הוא יקבל את כל מעטפת הליווי והטיפול הצמוד שלי. גם אם לקוח מסוים מבוטח אצלי חלקית, עדיין אסייע לו גם בהכוונה מול הפוליסות הנוספות שלו, שאינן דווקא קשורות ישירות אלי. אני למעשה מאגד עבורו את כל שהוא צריך בתחום".

מחירים?

"אני פועל לפי המוטו שתמיד יש אדם שמשלם מאחורי כל תהליך. לכן אני תמיד דואג להשיג ללקוחות שלי את העלויות הנמוכות ביותר האפשריות, מול תנאי חברות הביטוח. אחד הדברים הראשונים שאני בודק מול הלקוח זה האם יש לו תנאים כלשהם גם במקום העבודה. אם כן, אמליץ לו לפעול שם. עם זאת, קורה לפעמים שאני משדרג ללקוח הרחבה בתנאים טובים יותר אף ממקום עבודתו".

עדן לוי. עדן לוי,
עדן לוי/עדן לוי

מהי תפיסת עולמך בקשר למקצוע בו בחרת?

"שבסוף התהליך תדע לשרת את הלקוחות שלך לאורך זמן ולא רק כשהם זקוקים לכך נקודתית. לא רק בעת מחלה, תאונה או מצב אחר. אני בונה עימם תקציב שישרת אותם תמידית, ללא צורך לשלם על המון ביטוחים יקרים. תקציב שישרת אותם מבחינת ההוצאה ולא יכביד ויחנוק אותם כלכלית ביומיום. לדאוג ללקוח לאורך כל הדרך".

ולקוחותיו של עדן לוי יודעים להעריך אותו. לקוח בשם מאור, כתב בדף הפייסבוק של בית העסק: "מקצועי, שירותי, זמין ואמין. מומלץ בחום!" לקוחה נוספת כתבה: "סבלני בטירוף, אמין ושירות מעולה".
לקוח נוסף בשם לב: "מזל שיש מישהו לסמוך עליו בשוק הביטוחים. עדן הוא אחד כזה. מומלץ".

חלק מהלקוחות אף מפנים אליו קרובי משפחה, לאחר שלמדו להכיר את נאמנותו ומקצועיותו מקרוב. "הלקוחות שלי הם סוג של חברים קרובים", מספר עדן לוי, "למשל, מקרה בו עשיתי לאמה של ידידה סדר בתיקים הביטוחיים שלה. גיליתי שהאם משלמת מעל 3,000 שקלים בחודש להרבה מקורות ולאו דווקא נכונים. הורדתי לה את שיעורי הביטוח לסביבות 2,000 שקלים ואף הצלחתי לשפר לה את התנאים חרף ההורדה בסכומים. בנוסף טיפלתי גם בבן שלה, במסגרת הסכום שהיא משלמת גם לפוליסות שלו, לגביו הוספנו כיסוי בריאותי חשוב שמומש תוך שלושה חודשים בלבד מרגע ההוספה. הכל החל כשהוא פנה אלי לאחר שהופנה לניתוח שקופ"ח לא מכסה. פנינו לחברת הביטוח, ששיתפה פעולה ואישרה את הניתוח במהירות. הוא עשה לבסוף את הניתוח ואף בבי"ח חדיש (ביה"ח רפאל ברמת החייל בת"א), ובתנאים אופטימליים. להצליח לעזור במימוש ביטוח זה ה'היי לייט' בשבילי. הסיפוק הגדול ביותר. להצליח לעזור ובאמצעות הטיפול הטוב ביותר".


טלפון בכתבה:

054-2250499

פייסבוק

אתר

ווטסאפ עסקי


מייל:
edenlevi.el@gmail.com

בשיתוף עדן לוי
  • עוד באותו נושא:
  • ביטוח
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully