וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלמות בכל ציפורן - הכירו את המאסטרית בציפורניים אלינה צ'ימני

בשיתוף אלינה צ'ימני – סטודיו E

14.1.2021 / 13:52

הרבה פעמים לא קל למצוא את אשת המקצוע הנכונה, ששומרת על טובת הלקוח ומוציאה תוצאות מושלמות מערכת "הנבחרים" יצאה לחפש אחרי בונות הציפורניים המקצועיות ומצאה את אלינה צ'ימני, הבעלים של סטודיו E - בונת ציפורניים ומאפרת מכפר יונה, שכישרון ואסתטיקה הן נר לרגליה

אלינה צ'ימני – סטודיו E. איור נטלי אדזיאשוילי,
אלינה צ'ימני – סטודיו E/איור נטלי אדזיאשוילי

עלתה על דרך המלך האומנותית

אלינה החלה את דרכה בתחום הציפורניים לפני 13 שנים, ב-2007, עוד טרם גיוסה לצבא. עם השחרור היא ניגשה ללימודי תואר במנהל עסקים ושיווק, שהשתלמו וסייעו לה בעתיד לנהל את העסק ולשווק אותו. "אחרי התואר עבדתי תקופה בבנק, אבל מהר מאד הבנתי שזה לא מתאים. אני אדם יצירתי, מאד מחוברת לאומנות ואסתטיקה תמיד הייתה חלק ממני", אומרת אלינה, "חזרתי לתחום הציפורניים כשכירה, צברתי ניסיון וביטחון בתחום ופתחתי את סטודיו E". אחרי מספר שנים בנתניה, אלינה העבירה את הסטודיו שלה לכפר יונה, שם, היא מציעה פתרון בתחום הציפורניים לנשים באזור, ומספקת חווית טיפולית בסטודיו בוטיק איכותי ונעים, שהיא הרבה מעבר לתחום הציפורניים - אלא חווית שירות ברמה גבוהה, מבחינת מיקום, נגישות והנראות של המקום.

אלינה צ'ימני – סטודיו E. אלינה צ'ימני – סטודיו E,
אלינה צ'ימני – סטודיו E/אלינה צ'ימני – סטודיו E

משתפת את הידע לניהול מוצלח של עסק

בסטודיו של אלינה, היא מציעה מגוון של שירותים הכוללים לק ג'ל, מניקור ופדיקור, עיצוב גבות ואיפור כלות וערב, תחום אותו למדה באופן מקצועי לפני 6 שנים אצל אחד מאמני האיפור המפורסמים בישראל - ירין שחף. כמו כן, אלינה מעבירה השתלמויות וקורסים למתחילות בעולם היופי וגם לאלו שנמצאות בתחום ומעוניינות להתמקצע לעומק. האופי הייחודי של הקורס אותו אלינה מעבירה מתבסס על הידע והכלים שרכשה במסגרת התואר שלה, ההשתלמויות אותן עברה וניסיונה האישי בתחום. כך היא מלמדת לא רק איך לייצר תוצאות מעולות, אלא איך להתנהל נכון בעסק ולשווק אותו כראוי במדיה וברשתות החברתיות.

ההשתלמויות כוללות יום אחד מרוכז, בעוד הקורסים מתפרשים על פני כמה מפגשים לאורך מספר ימים, ללימוד מעמיק וממצה של התחום. "כשאני התחלתי את דרכי עם העסק, הייתה חסרה לי מאוד הדרכה. אני בונה עבור התלמידות שלי, את מה שאני הייתי רוצה שיסבירו לי אז", משתפת אלינה, "איך לעבוד נכון, איך לגשת נכון ללקוחה, איך לתמחר, איך לצלם בצורה מקצועית - אלו חלקים בלתי נפרדים מהעסק והם סופר חשובים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אלינה צ'ימני – סטודיו E. אלינה צ'ימני – סטודיו E,
אלינה צ'ימני – סטודיו E/אלינה צ'ימני – סטודיו E

הכלות של אלינה

במסגרת שירותי האיפור שאלינה מציעה, היא מייצרת תהליך עבודה מותאם אישית עם כל כלה שמגיעה אליה. "אנחנו תמיד מתחילות באיפור ניסיון" מספרת אלינה. "אנחנו עושות תיאום ציפיות, בודקות באיזה סגנון רוצה הכלה להתאפר, מה היא אוהבת, באיזה סגנון השמלה שלה, מה אופי האירוע וכמובן גם מה מתאים לתווי הפנים שלה, אני מייעצת לה מה יהיה הכי נכון עבורה וביחד בונות מראה. איפור הניסיון לצד תיאום הציפיות המדויק הזה מבטיח כי ביום המיועד הכלה תהיה רגועה ושלווה, תדע בדיוק לקראת מה היא הולכת ואיך היא תראה". אלינה כמובן מגיעה אל הכלות לאפר אותן ביעד הנבחר ומעבירה איתן מספר שעות בחוויה מהנה ורגועה, עד שהיא מוציאה את הכלה במראה מושלם אל עבר הצילומים.

אלינה צ'ימני – סטודיו E. אלינה צ'ימני – סטודיו E,
אלינה צ'ימני – סטודיו E/אלינה צ'ימני – סטודיו E

לא מתפשרת על איכות

אחד הכלים המובילים של אלינה בעבודתה, הוא ההבנה כי איכות החומרים מעידה על מקצועיות ודאגה כלפי הלקוחות. המוצרים בהם היא משתמשת, הן עבור הציפורניים והן עבור האיפור, נבחרו על-ידיה בקפידה וכולם בעלי אישור של משרד הבריאות. "אני רואה מתחילות שקונות מוצרים כימיים מאתרים זולים וזה כל כך מסוכן - גם לעובדת וגם ללקוחה", מסבירה אלינה, "אני משקיעה רק במוצרים הכי איכותיים בשוק והלקוחה מרגישה את ההבדל ומאד מעריכה את ההקפדה שלי. גם אם זה יוצא יקר יותר, זה ממש משתלם. אין סיבה לקנות מוצר מפוקפק כשקיים פה מבחר איכותי במחיר הוגן, עם פיקוח ורישיון. אני לא מתפשרת על הטוב ביותר עבור הלקוחות שלי, אכפת לי מהבריאות שלהן ושלי".

אלינה צ'ימני – סטודיו E. אלינה צ'ימני – סטודיו E,
אלינה צ'ימני – סטודיו E/אלינה צ'ימני – סטודיו E

פרפקציוניזם עם כל לקוחה

מעבר לעבודה איכותית ומקצועית, הקו המנחה את אלינה במתן השירות, הוא הקפדה על תוצאות מושלמות ושביעות הרצון של הלקוחה. אלינה מחמירה עם ניקיון הסטודיו שלה, מחטאת באדיקות את כל הכלים והמברשות בהן היא משתמשת, שומרת על מרווחי זמן בין לקוחה ללקוחה כדי להבטיח שכל לקוחה תצא עם תוצאה ברמת דיוק גבוהה. "אני מאד פרפקציוניסטית באופי שלי, וזה בא לידי ביטוי בעבודה. אני לא מסיימת עם לקוחה, אם התוצאה פחות ממושלמת", מסכמת אלינה, "החוכמה מבחינתי היא לא רק להוציא את הלקוחה עם ציפורניים מושלמות, אלה שישמר לה באופן מושלם עד למפגש הבא. הלקוחות שלי סומכות עליי שמעבר למראה הטוב של הציפורן, אני שומרת על הסטריליות בשבילן ועל חומרים איכותיים שישמרו לטווח ארוך. הלקוחה נותנת בי את האמון שלה ומגיע לה לצאת מהסטודיו שלי במקסימום שביעות רצון".

אלינה צ'ימני - סטודיו E

טלפון: 054-5952933

כפר יונה, שכונת שרונה

פייסבוק

אינסטגרם ציפורניים

אינסטגרם איפור

בשיתוף אלינה צ'ימני – סטודיו E
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully