וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרופשיפינג - להרוויח כסף בזמן שאתם ישנים

בשיתוף ezDropship

14.1.2021 / 13:27

אם נמאס לכם לישון 5 שעות בכל לילה במצב הטוב ולקום עייפים לעבודה, כדאי שתדעו שיש לכם אפשרות להתעורר הרבה יותר מאוחר ולהרוויח בזמן שאתם חולמים, ולא - זה ממש לא חלום, זוהי המציאות וזהו אחד הדברים הטובים שיש לעידן האינטרנטי שלנו להציע לנו

ezDropship - המרכז הישראלי לדרופשיפינג ושיווק שותפים. ezDropship,
ezDropship - המרכז הישראלי לדרופשיפינג ושיווק שותפים/ezDropship

אנו במערכת הנבחרים הבנו שעם המרכז הישראלי לדרופשיפינג ושיווק שותפים אפשר לעוף רחוק - וכשנותנים לך כנפיים, כדאי לקחת אותן.

הכירו את דור אסי - הבעלים של "ezDropship - המרכז הישראלי דרופשיפינג ושיווק שותפים". דור עוסק בתחום במשך 12 שנים, כך שהוא צבר שפע ניסיון. דור מספר שהוא נכנס לתחום כי הוא מאפשר לאנשים להרוויח כספים באופן אוטומטי וביעילות רבה, כאשר לאחר שעושים פעולות מסוימות הרווח נעשה באופן פאסיבי.

אבל לפני שנספר על כך, ביקשנו מדור להסביר לנו ממש בקצרה מה זה דרופשיפינג ומה זה שיווק שותפים.

הסבר קצר על דרופשיפינג ושיווק שותפים

דור מסביר בקצרה על דרופשיפינג ושיווק שותפים: "דרופשיפינג זה מכירה של מוצרים שנמצאים אצל ספקים אחרים - אני מפרסם באתר שלי את המוצרים שלהם - ומרוויח. לאחר שמתבצעת הזמנה של מוצר, הספק של המוצרים שולח אותם ללקוח, בצורה זו ניתן להרוויח את ההפרש בין המחירים. נניח שרוצים למכור כובע והספק גובה עליו 30 שקלים, אני יכול למכור את הכובע ב-50 שקלים ולהרוויח עליו 20 שקלים.

"שיווק שותפים הוא מודל פשוט יותר, לכן הוא מתאים מאוד לאנשים שנכנסים לתחום ולומדים איך לעבוד עם אתרים מסחריים. במקרה זה אני משווק מוצרים של ספקים אחרים דרך קישור שנמצא באתר שלי ולאחר שאנשים מבצעים רכישות, אני מרוויח עמלות. אפשר להרוויח מזה הרבה מאוד כסף - הסכומים יכולים להגיע לעשרות ואף מאות אלפי שקלים, בתלות בתנועה שבעלי האתרים מביאים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

על אתרים אוטומטיים והיתרונות שלהם

"החברה שלנו מתמחה באתרים אוטומטיים. אתרים אלו מסתנכרנים, או במילים אחרות: הם "מושכים" את כל המוצרים מהספק וכל הביקורות, המידע והתמונות מופיעים באתר. בצורה זו יכול בעל האתר לחסוך עבודה מתישה שגוזלת המון זמן.

"בשיווק שותפים אפשר לשווק מגוון חנויות, כמו למשל: וואלה שופס, גרופון, KSP, SHEIN, עלי אקספרס ואף מוצרים דיגיטליים כמו וויקס", אומר דור, ומוסיף: "הרבה אנשים בעולם עוסקים בזה, זה אחד התחומים החמים היום כי זה מאפשר לאדם להחזיק עסק בלי עובדים, בלי לשלם שכירות ותשלומים נוספים ולהרוויח כשלא עובדים בכלל, אפשר גם לעבוד בעבודה נוספת אם רוצים".

החברה של דור מציעה קורס חינמי שמלמד איך לעבוד עם הכלים האוטומטיים והנרשמים מקבלים גם קופון בשווי 1,500 שקלים לצורך הקמת נכס דיגיטלי. "יש לנו כל מיני קורסים, לרבות קורס קידום אתרים ההדרכות הכלולות בקורס מספקות תמיכה וליווי אישי, כך שהנרשמים מבינים בדיוק כיצד לעבוד - שלב אחר שלב. כל התורה גלויה להם. הם לומדים איך לפתוח אתר, איך לשווק, איך לקדם ומה צריך לעשות כל יום כדי להרוויח. אין בקורס תיאוריות, אין בזבוז זמן - הכל מאוד ממוקד וברור, ומי שמיישם, פועל בהתאם להנחיות ויוצא לדרך יכול לפתוח את הארנק", אומר דור.

ezDropship - המרכז הישראלי לדרופשיפינג ושיווק שותפים. ezDropship,
ezDropship - המרכז הישראלי לדרופשיפינג ושיווק שותפים/ezDropship

לא צריך ראש טכני

קצת הופתענו כשדור אמר לנו שלא צריך ראש טכני כדי להצליח להרוויח מדרופשיפינג ושיווק שותפים ושהקורסים כל כך ברורים ומובנים שגם ילד בן 13 וגם סבתות יכולות ללמוד ולהרוויח. "חלק מהחבילות מציעות אתר מוכן ובמקרים אחרים צריך לבנות אתר, אך הסטודנטים לומדים בדיוק איך לעשות זאת, כולל איך למכור, איך להביא לקוחות ואיך לקדם בגוגל וברשתות החברתיות. זה מתאים לכולם ולא צריך בגרות או תארים. כל אחד יכול לייצר הכנסה של 20,000 שקלים בחודש", אומר דור.

כפתור קסם או לא כפתור קסם? זו השאלה

דור מציין כי כל העבודה חוקית לגמרי, שכן בניגוד לאנשים שפותחים חנות ב-ebay ואמזון ומוכרים מוצרים שונים - פעולות שאינן חוקיות ומובילות לכך ש-ebay ואמזון פשוט סוגרים להם את החשבון ללא הודעה מוקדמת ומשאירים אנשים ללא פרנסה, כל מה שנלמד אצלם במרכז הישראל חוקי, שכן אין בעיה למכור באתרים פרטיים.

כשחושבים על דרופשיפינג ושיווק מוצרים נראה כאילו אלו הם "כפתורי קסם", שכל מה שצריך לעשות זה ללחוץ על שני כפתורים ואפשר להניח רגל על רגל. כאן דור עונה באופן חד משמעי:
"אין כפתור קסם, אבל זה הכי קרוב לכפתור קסם. לקח לנו שנים לפתח את זה בעצמנו. פיתחנו כלים ללקוחות שלנו והיום יש לנו מעל 3,000 תלמידים, ומי שמיישם - מצליח. יש נוסחה בדוקה - יש דרך עבודה, ומי שעושה אותה מצליח. אנחנו מלמדים איך לטרגט קהל יעד, איך למצוא ולשלב מילות מפתח, איך להביא תנועה של לקוחות - הכל.

"אנחנו מלמדים את הסטודנטים איך לעבוד מחוץ לקופסה - אנחנו מלמדים נישה מסוימת ובונים למשל אתר שמתמחה רק בנעלי עקב ואז אנחנו ספציפיים. אפשר גם לפנות אל קהלי יעד ברחבי העולם.

ezDropship - המרכז הישראלי לדרופשיפינג ושיווק שותפים. ezDropship,
ezDropship - המרכז הישראלי לדרופשיפינג ושיווק שותפים/ezDropship

הסטודנטים של ezDropship - המרכז הישראלי לדרופשיפינג ושיווק שותפים

במרכז הישראלי לדרופשיפינג ושיווק שותפים לומדים מגוון אנשים: מילדים בני 13 ועד אנשים שפיטרו אותם במהלך הקורונה, הייטקיסטים, שכירים ועצמאיים שרוצים להרוויח יותר כסף, אנשים שסובלים מנכויות שונות וסבתות. לדברי דור: "אני מסתכל על זה כמו על דירה שמשכירים בלי להוציא מיליונים. ההשקעה ההתחלתית נמוכה ותוך זמן קצר ניתן להרוויח".

הייחוד של המרכז הישראלי לדרופשיפינג ושיווק שותפים

"הקורסים הדיגיטליים הרבים מעניקים כלים חשובים ביותר לסטודנטים, ההדרכות מסודרות וברורות ובנוסף, ניתן ליווי אישי וניתנת תמיכה מהירה ויעילה בוואטסאפ ממנטורים. אנחנו נותנים כלים שאין לאף אחד. אין למערכות שפיתחנו מתחרים בתחום - לא באתרים האוטומטיים ולא בשיווק שותפים", אומר דור.

דור אסי מזמין את כל מי שרוצה לשפר את איכות חייו, ויחסית בקלות, להירשם לקורסים ולהתחיל ללמוד. דור מציע גם הטבה מיוחדת לקוראי וואלה: קורס חינם שמלמד איך לייצר הכנסות באינטרנט בשנת 2021 + קופון ע"ס 1,500 ₪ להקמת נכס דיגיטלי -
https://my.schooler.biz/s/26604/Walla
*מספר הקופונים מוגבל.

בשיתוף ezDropship
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully