וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אור זאנו, עושה לכם חשק לטייל בעולם

בשיתוף אור זאנו

14.1.2021 / 12:32

אם יש משהו שפינטזנו עליו בחודשים האחרונים זה שהקורונה תיגמר ונוכל כבר לחזור לטוס ולגלות את העולם מי שעושה את זה טוב מכולם היא אור זאנו, בלוגרית תיירות, שמחכה כבר לפתיחת השמיים לקראת הטיול הבא שלה

אור זאנו, בלוגרית תיירות/אולפו הנבחרים

הכירו את אור זאנו, בלוגרית, צלמת ויוצרת תוכן בעולם תיירות הפנים והחוץ. היא עובדת בשיתוף פעולה עם מלונות רבים, סוכנויות נסיעות ואתרי תיירות ברחבי העולם.

שאלנו את אור מה הביא אותה לעסוק בתחום?

"תמיד אהבתי מאוד לטייל, לצלם וליצור. התחלתי עם עמוד אינסטגרם חובבני ולאט לאט התחלתי לקבל הזמנות והצעות עבודה מעניינות מאוד לשיתופי פעולה והיום זה כבר צבר תאוצה. לאחרונה השקתי אתר בין לאומי בו אני כותבת ומשתפת בהמלצות על מקומות שטיילתי בהם בצירוף תמונות וסרטונים".

האם וכיצד אפשר לטייל בעולם בימי קורונה?

"אנשים חושבים שאי אפשר לטייל בימי קורונה, אך בדיוק להפך! באמצעות שמירה על ההנחיות, ניתן ליהנות מטיול זול יותר, עם פחות אנשים ומטיילים. בימי הקורונה התאמתי את הבלוג ואת כל המידע שיתאים לתקופה - כולל בדיקות והיבטים רפואיים".

מיהו קהל היעד העיקרי שלך?

"עבור סוכנויות נסיעות, בתי מלון ואטרקציות ברחבי העולם מדובר באסטרטגיה שיווקית יעילה מאוד. כמעט כל רשת שמכבדת את עצמה עובדת עם בלוגרים ואנשי תוכן ובכך אני מגיעה ישירות אל קהל היעד הפוטנציאלי שלי".

לאחר ראיון כזה, אין ספק עושה לי חשק לטוס, ומי אם לא אור זאנו, תוכל לעזור לכם לטייל בכיף ובבטחה במדינות היפות בעולם.

בשיתוף אור זאנו
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully