וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ננה בננה - הרשת שכבשה את העולם

בשיתוף BANANA

14.1.2021 / 12:25

בישיבת הצוות האחרונה של מדור "הנבחרים" הוחלט פה אחד: הרשת שכובשת בסערה את עולם בגדי הנשים והילדות במגזר הדתי היא "BANANA"

שמלת שני. BANANA,
שמלת שני/BANANA

שמלת שני

כשנשים דתיות מדברות על מותג האופנה ,BANANA כולן יודעות במי מדובר. מעצבת בית אופנה שפתחה את חנות הבוטיק הראשונה עוד בנעוריה, ומאז המותג שלה פורש את כנפיו ברחבי הארץ ומעבר לים.

אז מהו סוד הקסם?

15 שנה אחורה, ציפי קורצוויל, ירושלמית בת 18, בחורה עם חזון גדול וכישרון גדול עוד יותר, יוצאת לחולל מהפכה באופנה צנועה לנשים שמבינות. את החנות הראשונה שלה פתחה בקניון סנטר 1 כשהייתה בת 23, שם נמכרו השמלות הראשונות ושברו את השוק. מהר מאוד העיצובים שלה צברו פרסום והפכו לאהובים במגזר. בעקבות הביקוש הרב התרחבה BANANA לרשת עוצמתית בעלת סניפים גדולים בנקודות מרכזיות בארץ, ובאתר אינטרנטי בין לאומי.

שמלת ניקול. BANANA,
שמלת ניקול/BANANA

שמלת ניקול

יצאנו לשטח לסקר את התופעה, וציפי קורצוויל המדהימה פתחה בפנינו צוהר לעסק המצליח: "מאז שBANANA עלתה לאוויר נוספו לקהל לקוחותינו אלפי נשים-נערות-ילדות ממגזרים שונים, רובן מחו"ל. מה שבעיקר ריגש אותי, זאת האוניברסליות שזכיתי ליצור. הזמנות מנשים חסידיות, חילוניות וערביות, כולן בוחרות באופנה הצנועה המיוחדת שאני זוכה לעצב. נתון נוסף שהעצים את תחושת ההצלחה בשנים האחרונות, הרבה לקוחות חו"ל שבאפשרותן לרכוש אופנה בחברות עולמיות, בוחרות בסוף ב-BANANA!"

BANANA. BANANA,
BANANA/BANANA

"בעידן שבו להופעה החיצונית יש משמעות אדירה, והשלכה על כל כך הרבה תחומים, כמו השקפה אידיאולוגית וסטטוס חברתי, נשים רואות את הבגדים הרבה מעבר ללבוש בלבד. בגד זה כח! כאשר אני שוקדת על יצירת הדגמים של BANANA אני בעיקר מכוונת להעצמה נשית".

ציפי קורצוויל פרסה לנגד עיננו את הקולקציות המשובחות, בדים איכותיים ועיצובי בוטיק ברמה בין לאומית. היא סיפרה כמה היא מתעקשת על מחזוריות של ארבע קולקציות בשנה, ואפילו קורונה לא תעצור אותה. על כך היא סיפרה: "הלקוחות שלי תמיד אומרות לי כי קשה להן לעמוד בקצב המהיר בו אני מוציאה ליין חדש של בגדים, אני עונה להן- בננה אחת ביום".

שמלת בלרינה פרחים. BANANA,
שמלת בלרינה פרחים/BANANA

שמלת בלרינה פרחים

הצטרפי לקהילת האופנה הנשית המובילה: https://www.banana-fashion.co.il/

אינסטגרם

פייסבוק

סניפים:

ירושלים
*קניון רמות.
*קניון סנטר 1.
*משכנות האומה פרויקט היוקרה.

מודיעין
*שדרות יחזקאל 2.

בני ברק
*רחוב הרב קוק 1.

בשיתוף BANANA
  • עוד באותו נושא:
  • בגדים
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully