וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיניים יפות צריכות לבוא בהרמוניה: הד"ר שידאג לכם לחיוך מושלם

בשיתוף ד"ר מיקי בביץ'

13.1.2021 / 17:13

ד"ר מיקי בביץ', רופא שיניים שמתמחה ברפואה אסתטית, מאמין שהטיפול צריך לקחת בחשבון את הצבע, הקונטרסט והצורה של פני המטופל. וכן, גם הגברים מוזמנים

בווידיאו: ד"ר מיקי בביץ', מומחה לרפואת שיניים אסתטית/הנבחרים

גיליתם לאחרונה קמט חדש שאתם רוצים להיפטר ממנו? תמיד חלמתם על טיפול אסתטי שיעניק לכם את החיוך המושלם? יש מי שידאג לכם. הכירו את ד"ר מיקי בביץ', רופא שיניים שמתמחה ברפואה אסתטית, בעל מרפאה בפתח תקוה.

"בקליניקה שלנו מתמקצעים בעיקר בתחום אסתטיקת הפנים והשיניים", מסביר ד"ר בביץ'. "הזרקות בוטוקס וחומצות הילאורונית בפנים, וציפויים אסתטיים בשיניים. אנחנו משלבים ביניהם בהרמוניה. כדי לעשות את זה בצורה מושלמת, צריך להיות הכי טוב שיש ברפואת שיניים ולהחזיק בידע ובכלים שיספקו את התוצאה המקסימלית".

מה הגיל האולטימטיבי להתחיל בו טיפולים אסתטיים?

"הרבה אנשים אומרים שהם חייבים להתחיל בגיל 40, אבל כל מי שיש לו למשל קמט שמפריע לו יכול לפנות אלינו כדי לטפל בזה, בכל גיל. מצד שני, יש בני 40-50 שאנחנו גם אומרים להם שאין צורך בזה. מה שאנחנו ממליצים ללקוחות שלנו זה ללכת על הטיפול הכי טבעי, כדי להראות טוב".

גם גברים מגיעים למרפאה?

"כן. זה אולי נשמע לחלקם מרתיע, אבל הם עושים טיפולים אסתטיים. מאוד פופולרי אצל גברים זה טיפול בקו הלסת".

מה מייחד אותך ביחס לרופאים אחרים?

"הרבה רופאים לא שמים לב להרמוניה של הפנים. החלום של כל מטופל זה שיניים לבנות, אבל צריך לראות את הצבע, הקונטרסט והצורה של הפנים של כל מטופל ולקחת את זה בחשבון בטיפול. צריך לבדוק את הפרופיל של כל מטופל, כדי שהשיניים יתאימו לפנים".

טלפון: 0526531394

בשיתוף ד"ר מיקי בביץ'
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully