וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחורות ספורטיביות? קבלו את המותג שייתן לכן לוק מלא בסטייל

בשיתוף Juv Activewear

13.1.2021 / 16:39

אם גם אתן אוהבות להעלות סטורי אחרי האימון, ורוצות להראות מושלמות, אתן חייבות לנסות את Juv Activewear, מותג בגדי הספורט של יובל ברק, שמציעה שירות ואיכות יוצאי דופן. צפו בראיון איתה, ותתאהבו

בווידיאו: יובל ברק מספרת על המותג שלה, Juv Activewear/הנבחרים

אם עשיתן אימון, אבל לא העלתם אחריו סטורי לאינסטגרם - האם באמת עשיתן אימון?

אם גם אתן מרגישות שהתשובה היא "ברור שלא", ושאתן חייבות להראות מיליון דולר גם כשאתן דואגות להישאר חטובות ובכושר שיא, כדאי שתכירו את חנות Juv Activewear של יובל ברק, חנות הבגדים שתעניק לכן לוק ספורטיבי ומלא בסטייל.

יובל, מה הוביל אותך לפתוח את המותג שלך?

"אחרי הצבא טסתי לעבוד בחו"ל, הצלחתי שם וניהלתי חברה. כשהתחילה הקורונה, חזרתי לארץ לחופשה ובסוף נשארתי. כל החיים אהבתי אופנה, קניות וספורט ובחודשים האלה, של הקורונה, זה התעצם ולא יכולתי לשבת יותר בבית בחוסר מעש. התאמנתי הרבה ובגדי הספורט הפכו לבגדי היומיום שלי ובסופו של דבר החלטתי לעשות את מה שאני הכי טובה בו, ופתחתי את המותג, Juv".

איזה פריטים אפשר למצוא אצלך?

"אפשר למצוא סטים עם מחטבים, של יוגה וכל סוגי הספורט, וגם בגדים ליומיום, אלגנט, לא רק לספורט. כל הפריטים הם מהבד הכי מחטב שאפשר למצוא, איכותי ונמתח. יש באתר מגוון שלם, קולקציות שמתחדשות ופריטים חדשים, ואפשר לשחק עם הצבעים המשתנים, אורך שונה, שרוולים ארוכים, הכל".

איך מתנהל תהליך עיצוב קולקציית הבגדים אצלך? איך ידעת מה את אוהבת ומה בנות אחרות יאהבו?

"כל פריט שאני בוחרת, הוא פריט שהייתי רוצה ללבוש בעצמי. הבגד הכי טוב שיש, משהו שיקלע לטעם של הבנות. ואני מקבלת מלא מחמאות, שזה הכי כיף בעולם. לקוחות מחמיאות לי על השירות, הבגד, הכל. אני חושבת שסוד הקסם, שגרם למותג לצבור תאוצה בחודשים האחרונים, זה שאני מרגישה כמו כל אחת מהלקוחות שלי. בגלל האהבה שלי לקניות, בעיקר באינטרנט, אני דואגת לתת את השירות והאיכות שהייתי רוצה לקבל בעצמי, עם יחס אישי ופינוק ללקוחות. המשלוח מגיע תוך 1-3 ימים, לכל מקום בארץ ואם רוצים להחליף, הכל ללא עלות. אני מאמינה במוצר שלי".

לאתר של Juv Activewear

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף Juv Activewear
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully