וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הנייר? חרוזי נייר!

בשיתוף מונדו פאפל

13.1.2021 / 15:53

עיצוב תכשיטים זאת אומנות ייחודית מאוד, כאשר מעטים הם האמנים שמסוגלים לייצר תכשיטים ייחודיים ובהתאמה אישית מושלמת כמו שראינו במונדו פאפל

מונדו פאפל. מונדו פאפל,
מונדו פאפל/מונדו פאפל

עיצוב תכשיטים הוא תחום אומנות ייחודי מאוד, ומעטים הם האמנים שמסוגלים לייצר תכשיטים בהתאמה אישית מושלמת, לכן, קניית תכשיטים צריכה להיעשות בצורה חכמה ובמקומות הנכונים. יש כיום המון אנשים שמצליחים לחסוך את התיווך עם החנויות ולספק תכשיטים ברמה גבוהה, ואפילו בהתאמה אישית. באותם מקומות עובדים אנשי מקצוע איכותיים, כולל מעצבים וצורפים, שמסוגלים לתת מענה מושלם ללקוח, אשר כולל עיצוב ועבודת צורפות וחריטה ברמה הגבוהה ביותר.

אין ספק כי יש המון סוגים של תכשיטים, ולכל אישה יש את ההעדפות שלה בהתאם למה שהיא חושבת שמשדרג לה את המראה. צוות הנבחרים שלנו החליט לבחון מספר חנויות תכשיטים ברחבי הרשת ומצא כי ''מונדו פאפל'' מתמקדת בימים אלו בתכשיטים מחרוזי נייר ואבנים בעיצובים בלעדיים, כאשר כל תכשיט הוא יחיד מסוגו על מנת לתת ביטוי לסגנון הייחודי של כל אחת ואחת.

מונדו פאפל. מונדו פאפל,
מונדו פאפל/מונדו פאפל

אז מה עומד מאחורי השם המסתורי אתם שואלים? התשובה היא פשוטה מאד: מונדו פאפל אלו בעצם שתי מילים בספרדית שבתרגום חופשי לעברית אומרות ''עולם הנייר''. מוניקה צימרמן ו-ויויאנה שאול, בעלות העסק, החליטו לקרוא למותג התכשיטים שלהן בשם הזה מאחר והן החלו את דרכן עם חרוזי נייר ורצו לשמור על השם הנוסטלגי, למרות שמאז הן הכניסו עוד חומרים לתחום כמו אבן טבעית ועוד.

השתיים, חברות ילדות שעלו מארגנטינה, עסקו בדברים אחרים בכל חייהן אבל החליטו במהלך משבר הקורונה להפוך את התחביב שלהן למקצוע. הן החלו את דרכן אחרי שראו איך מכינים את התכשיטים, בעיקר את חרוזי הנייר והבינו מהר מאד שאין משהו כזה בארץ. העובדה כי ויויאנה אמנותית במיוחד עזרה למונדו פאפל להתרומם וכיום התכשיטים, הצמידים והטבעות נמכרים ישירות דרך אתר האינטרנט שלהן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מונדו פאפל. מונדו פאפל,
מונדו פאפל/מונדו פאפל

באתר תוכלו למצוא טבעות ושרשראות מכל מיני סגנונות: עדינות, רחבות, אבנים, חרוזים וכדומה. כל לקוחה יכולה לבחור את הגודל המתאים עבורה, עוד לפני ההזמנה ובבדיקה שערכנו מצאנו כי רוב התכשיטים שהיא מייצרת עשויים מחומר שלא משחיר או מחליד. בבואנו לרכוש את אחד מתכשיטיהן המעוצבים, הגענו לאתר המושקע שלהן, פנינו אליהן וזכינו לשירות אדיב ומקצועי.

ההזמנות מתבצעות באופן ראוי באתר, שם ישנם הסברים על אופי התשלום. בעת ביצוע המשלוח, מוניקה, אשת השיווק, מעבירה גם מספר מעקב ללקוחות שיוכלו לראות בכל עת היכן בדיוק התכשיטים נמצאים, כאשר הם מגיעים ליעדם בתוך שבוע ימים (משלוחים לכל רחבי הארץ בחינם).

ויויאנה קונה את החומרים ובונה תכשיטים לפי הסגנון שלה, כל התכשיטים נעשים באופן מקורי על פי המחשבה שהיא מקדישה עבורם. "אף פעם לא חשבנו להגיע לרמה של למכור תכשיטים חוץ מלהכין לעצמנו ולחברות שלנו" הן סיפרו והוסיפו: "אנשים אמרו לנו שאנחנו חייבות לעשות עם זה משהו, לא ייחסנו לזה יותר מדי חשיבות. ויויאנה מאד אוהבת אמנות ועיצוב וכאשר ראינו שזה תופס תאוצה החלטנו לפתוח אתר כדי להגדיל את כמות הלקוחות שלנו".

מונדו פאפל. מונדו פאפל,
מונדו פאפל/מונדו פאפל

כרגע השתיים מתמקדות באינטרנט והחלום שלהן הוא להתפתח בתחום. עיצוב תכשיטים היא אומנות ייחודית מאוד, ומעטים הם האמנים שמסוגלים לייצר תכשיטים ייחודיים ובהתאמה אישית מושלמת כמו שראינו במונדו פאפל.

להזמנות

פייסבוק

אינסטגרם

מייל : monicazimmermam@gmail.com

בשיתוף מונדו פאפל
  • עוד באותו נושא:
  • תכשיטים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully