וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף סוף זה קורה: החלום של נשים בהריון בדרך להתגשם

בשיתוף שלומי בסו מבית דוקו צלמים

13.1.2021 / 15:14

נשים בהריון? יש לנו חדשות טובות בשבילכן. אחרי שנים של ציפייה ולאור הביקוש הרב, צלם האופנה והחתונות שלומי בסו מבית דוקו צלמים הוסיף תחום נוסף לצילומים המיוחדים והיוקרתיים המאפיינים אותו - צילומי הריון. לכן נותר רק לחייך

צילומי הריון. שלומי בסו מבית דוקו צלמים,
צילומי הריון/שלומי בסו מבית דוקו צלמים

בימים שבשגרה שלומי בסו, הבעלים של חברת "דוקו צלמים", הוא צלם אופנה וחתונות יוקרתיות לאנשים שמחפשים אמנות וצילום לא רגיל. עם ניסיון של 10 שנים, שלומי הפך להיות בין צלמי החתונות הכי מבוקשים בארץ, עד כדי כך שזוגות משריינים אצלו תאריך אפילו לפני בחירת אולם.

שלומי התפרסם בעיקר בזכות הסגנון המיוחד והעין האומנותית שלו. במשך שנים עסק בצילומי אופנה לקטלוגים ומגזינים בארץ ובעולם, ובזכות כך פיתח לעצמו סגנון צילום ייחודי שלא תראו אצל כל צלם. בשונה משאר הצלמים בארץ, לשלומי יש את כל הידע המקצועי בעריכת התמונות, קטעי הווידאו והגרפיקה שרכש בזכות הניסיון הרב. כל אלה הופכים אותו להיות הצלם הכי ייחודי ומקצועי בנוף הישראלי.

צילום אמנותי

"אחד מהדברים שהכי חשובים לי בצילום זו האמנות", סיפר שלומי. "במשך השנים עסקתי בצילום אופנה וחתונות, אז כל צילום קיבל פן מיוחד וחדשני. במשך השנים עשיתי צילומי הריון רק ללקוחות שעבדתי איתם בעבר ולא קיבלתי לקוחות חדשים. עכשיו בעקבות הקורונה, נתתי צ'אנס לצילומי הריון לקהל הרחב, והתאהבתי. זה אחד התחומים שהכי כיף לי לצלם".

שלומי מעיד שבכל תחום שנכנס אליו הוא מביא סגנון שונה ואחר שהרבה צלמים לוקחים ממנו השראה. "אני אוהב להכניס חידושים, להמציא את עצמי מחדש ולפרוץ גבולות אומנותיים, זה הטבע שלי לבוא לחדש. גם כשהתחלתי לצלם חתונות הכנסתי את סגנון הצילום האופנתי והיוקרתי, משהו שלא נראה בארץ לפני כן. כך גם בצילומי ההריון, אני דואג להביא את הייחודיות שלי גם בתחום הזה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
צילומי הריון. שלומי בסו מבית דוקו צלמים,
צילומי הריון/שלומי בסו מבית דוקו צלמים

מומחה בתחומו

לצלם חתונות ואופנה כמו שלומי יש את כל הכלים המתאימים מבחינת ידע ואת ציוד הצילום הנכון, יותר מאשר לצלמי הריון סטנדרטיים. "מכיוון שמכירים אותי בתור צלם אופנה וחתונות יוקרתיות, יש נטייה לשאול אם אותם הסטנדרטים קיימים גם בצילומי ההריון. כלומר, רוצים לוודא שהצילומים יהיו באותה רמה. חשוב לומר שהכלים שיש לי מאוד עוזרים לי בצילומי ההריון, בין אם בתאורה נכונה, עדשות מתאימות, מציאת הזוויות הנכונות למצולמות וריטוש התמונות, מה שמבטיח שהתמונות יצאו ברמה גבוהה בדיוק כמו צילומי האופנה והחתונות שאני מצלם".

חיבור אישי לכל אישה

אישה בצילומי הריון היא הכי חשופה שיש, והרבה נשים לא מרגישות בנוח כשמגיעות להצטלם. בתור צלם אופנה ובזכות הניסיון שלו בצילום נשים, שלומי יודע איך לגשת נכון למצולמות. "יש לי גישה לגרום לכל מצולמת להרגיש פתוח, חופשי ובטוחה בעצמה, יכולת שמשמשת אותי גם בעבודה עם כלות לחוצות ומרוגשות וגם עם דוגמניות".

"אני מבין שחשוב להקפיד על רגישות וסבלנות עם אישה בהריון, לכן אני עובר איתה תהליך שלם. זה מתחיל בשיחה לשבירת הקרח כדי שייווצר בינינו איזשהו חיבור אישי, ככה היא תרגיש יותר בנוח להצטלם. בשלב הבא אני מבקש לראות תמונות קודמות שלה, כדי להבין איך לצלם - מה הזוויות המחמיאות ומה המגבלות. בנוסף, מייעץ לה לגבי הסטיילינג והלבוש, שולח לה דוגמאות לבגדים וסגנון שיתאימו לה לפי דעתי, ואז הכל מתחבר ביחד וסט הצילומים יוצא לפי התאמה אישית אליה. מכיוון שאני מלווה את כל התהליך ויוצר חיבור אישי עם הזוגות והנשים המצולמות, זה אוטומטית הופך אותי לחבר שלהם ואני שומר על קשר עם הרבה זוגות לאחר מכן. זה כיף כי אני זוכה להכיר אנשים מדהימים והופך להיות הצלם של כל מאורעות החיים שלהם".

צילומי הריון. שלומי בסו מבית דוקו צלמים,
צילומי הריון/שלומי בסו מבית דוקו צלמים

את הכי יפה כשנוח לך

המטרה המרכזית של שלומי בצילומי ההריון היא לתת מקום לנשיות של האישה כדי לחגוג אותה בתקופה הכי יפה של חייה. בהריון, רוב הפעמים הפנים נפוחות יותר וההבעות משתנות. "למרות שבאנו לצלם הריון ובטן, אני מקדיש כמה דקות רק לצילום הפנים כדי ללמוד את הבעות הפנים. כך אני יכול לתת לה נקודות ולהסביר לה איזה הבעות לעשות כדי שהתמונות יהיו מעולות".

"אני תמיד מחפש את הזוויות הכי מתאימות ומחמיאות, שתוציא את המצולמת נשית ויפה. אני גם משתף אותה בתהליך כדי להרים לה, מראה לה 2-3 תמונות כדי שהיא תקבל מושג ותרגיש טוב יותר עם עצמה. בנוסף, בזכות הידע שיש לי בעריכת וריטוש תמונות, אני יודע להוציא כל תמונה בצורה הכי מחמיאה שיש".

על הלוקיישן הזה לא חשבתן

שלומי מקפיד לעשות עבודת הכנה מוקדמת ומתאים את סשן הצילום לפי המצולמת. "כשהחלטתי ללכת על צילומי הריון רציתי לעשות את זה בסגנון שונה מצילומי הסטודיו הסטנדרטיים. ברוב המקרים אני יוצא עם הזוג להצטלם בטבע, אבל לאחרונה חשבתי על קונספט חדש של צילומי הריון בבית הלקוח. כך אני יכול לצלם אותם ברגעים האינטימיים ובסביבה הטבעית שלהם, למשל כשהם מכינים אוכל במטבח או רואים טלויזיה בסלון. צילומים בבית משקפים את החוויות הטובות ונראים טבעיים ולא מתאמץ. זו גם מזכרת טובה לזיכרונות מהבית, ככה שבעתיד תמיד תוכלו להסתכל על תמונות ההריון בבית הישן שהילד הראשון נולד בו, למשל".

צילומי הריון. שלומי בסו מבית דוקו צלמים,
צילומי הריון/שלומי בסו מבית דוקו צלמים

ההכרזה על הבייבי שבדרך

שלומי מציע שירות חדש ומגניב שבו תוכלו לספר לכל היקרים לכם על כך שאתם מצפים לבייבי בדרך ייחודית ואומנותית. בקליפ קצר של 50 שניות שתוכלו לפרסם בכל הרשתות החברתיות, תצטלמו יחד עם בני הזוג לצילומי זוגיות שבסופם תהיה ההכרזה המרגשת על התינוק שבדרך.

טלפון: 0548-048-568

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף שלומי בסו מבית דוקו צלמים
  • עוד באותו נושא:
  • צילום
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully