וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

eDiamonds: אין סוף אפשרויות של תכשיטים

בשיתוף eDiamonds

13.1.2021 / 12:21

הכירו את eDiamonds : משרד יהלומים בבורסה המתמחה בכל שלבי הייצור לתכשיטי זהב, יהלומים ואבני חן

eDiamonds. eDiamonds,
eDiamonds/eDiamonds

יש המון סוגים של תכשיטים ולכל אישה יש את ההעדפות שלה, בהתאם למה שהיא חושבת שישדרג לה את המראה. המטרה של תכשיטים היא לשדרג את הלוק ולאור העובדה כי יש המון תכשיטים בנאליים שפשוט לא עושים את ההבדל, חשוב לרכוש תכשיטים איכותיים ובעיקר ייחודיים, שיכולים למשוך את העין ולתת את הערך המוסף לכל אחד ואחת.

בבואנו לבדוק את תחום התכשיטים, מצאנו כי קניית תכשיטים צריכה להיעשות בצורה חכמה ובמקומות הנכונים. יש כיום המון אנשים שמצליחים לחסוך את התיווך עם החנויות ולספק תכשיטים ברמה גבוהה, ואפילו בהתאמה אישית. באותם מקומות עובדים אנשי מקצוע איכותיים אשר מעניקים מענה מושלם לכל לקוח.

הכירו את eDiamonds, משרד יהלומים המתמחה בכל שלבי הייצור לתכשיטים משובצים, מהמקור עד אליכם, החל מטבעות אירוסין, צמידי טניס, עגילי יהלומים, צמידי אופנה, תליוני יהלומים ועוד. החברה מייצרת ומשווקת ללקוחותיה גם תכשיטים משובצים אבני חן אשר מחולקות לשתי קבוצות: אבני חן יקרות (כוללות יהלומים, אמרלדים, רובי וספיר) ואבני חן חצי יקרות (טורמלין, אקווה מרין, מורגנייט וטופז).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
eDiamonds. eDiamonds,
eDiamonds/eDiamonds

במשרד ניתן לרכוש ולעצב תכשיטים בהזמנה אישית ואף לבדוק את איכות התכשיטים שברשותכם. "אנשים אוהבים מאד את זה שהם יכולים להשפיע על המראה הסופי של התכשיט", אמר לנו שלומי יהוד, מנכ''ל .eDiamonds בבדיקה שערכנו מצאנו כי בשונה מחנות רגילה, אפשר לבצע במקום שני סוגי רכישה: קלאסית - לבוא, לראות תכשיט מוכן ולרכוש אותו במחיר אטרקטיבי משמעותית ביחס לחנויות רגילות או אופציה נוספת: בניית תכשיט בהתאמה אישית, בהתאם לרגישות של כל לקוח ולקוח ולתקציב שלו. "אצלנו, ניתן לרכוש את אותו התכשיט במפרט שונה. יכול לקוח אחד להעדיף איכות על פני משקל יהלום ואחר יעדיף אחרת. בפגישה במשרדנו הלקוח יכול לבחון יהלומים ממש כמו יהלומן, הוא ילמד לאחוז יהלום בפינצטה, ישתמש בלופה ובכך יגיע לבחירה הנכונה ביותר עבורו".

eDiamonds. eDiamonds,
eDiamonds/eDiamonds

בתקופת הסגר, eDiamonds מאפשרת ללקוחותיה לבצע רכישה מרחוק: אתם יכולים להיכנס לאתר או ליצור קשר עם המפעל ולבקש להשאיר פרטים. השלב הראשון בתהליך הרכישה האישי מתבטא באיתור צרכים. שלומי הטיב להסביר: "אנו מתחילים תהליך עם כל לקוח לפי מה שמתאים לו, על מנת להראות לו תכשיט קיים או לשתף אותו בפרטים של התכשיט שאנחנו הולכים להרכיב עבורו (אם הוא רצה בכך). לדוגמה, הצגנו ללקוח טבעת יהלום והוא רוצה יהלום יותר גדול, הבאנו מיד 3-4 יהלומים אחרים, צילמנו אותם, הצגנו לו מידות כדי שהוא יוכל לכמת את זה למשהו שהוא לא רק תמונה, נתנו לו אפשרות לבחור ולאחר מכן שלחנו את התכשיט אליו, עד הבית''.

eDiamonds. eDiamonds,
eDiamonds/eDiamonds

לאור משבר הקורונה ותקופות הסגר החליטו בבית העסק להוריד מחירים, להציע שירות משלוחים ללקוחות ואף, במקרים מסוימים, אפשרו ללקוחות להחליף תכשיט אם הוא פחות הסתדר להם: "אם תכשיט לא עמד בציפיות יש אפשרות לשנות את זה, כמובן שבהתאם למדיניות החברה''. אמר שלומי. בנוסף, חשוב לציין כי כל תכשיט מגיע עם תעודת אחריות מפורטת, המאפשרת בין היתר: חידוש אחת לתקופה, תיקון מידה, שיבוץ אבנים קטנות שנופלות ועוד. "אם לקוח קיבל תכשיט וביקש תיקון עבורו אנחנו עושים זאת, לרוב, כחלק מחבילת השירותים שאנו מציעים''. סיכם שלומי יהוד את פני הדברים.

במקור, המשרד, שנפתח בשנת 2006, עסק ביהלומים ובמסחר בינלאומי בהם וכיום הוא כבר מחזיק מפעל לייצור תכשיטים בישראל. לאחר מספר שנים הבעלים ומנכ''ל החברה, שלומי יהוד, בן ה-46 הקים אתר אינטרנט במטרה לחבר ולהנגיש את התכשיטים גם עבור הלקוחות הפרטיים - מדובר בפלטפורמה שבעזרתה המשרד פונה ללקוחות פרטיים שחפצים בתכשיטי יוקרה ללא פערי תיווך, כאשר המשלוחים מגיעים לכל רחבי הארץ וזמני האספקה מאד מהירים.

eDiamonds. eDiamonds,
eDiamonds/eDiamonds

במפעל גם קיימת אפשרות לקבוע פגישות אישיות, כאשר צוות היהלומנים והמעצבים המקצועיים, יעמדו לרשותכם בכל שאלה או פנייה. בין אם לפני, תוך כדי או אחרי הרכישה, הם ישמחו לתת לכם את כל הכלים הנדרשים, כדי שהעסקה תהיה בעלת התמורה הגבוהה ביותר. אז אם אתם מחפשים תכשיטים יפים ואיכותיים ונמאס לכם להוציא הרבה כסף על מותגים מפוצצים, ב- ediamonds תמצאו את הפתרון.

טל: 03-612-2200

אתר

מייל: info@ediamonds.co.il

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף eDiamonds
  • עוד באותו נושא:
  • תכשיטים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully