וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגשימים חלומות מבטון - הכירו את "טופ דקור"

בשיתוף טופ דקור

13.1.2021 / 11:53

הריצוף תופס בשנים האחרונות מקום מרכזי בעולם עיצוב הבית. מצאנו עבורכם את הפתרון המושלם להשגת ריצוף ייחודי ומודולרי במיוחד עם טאצ' אישי אומנותי

טופ דקור. טופ דקור,
שביל בטון דקורטיבי בטקסטורת אבנים בהתאמה אישית/טופ דקור

הרצפה מהווה עבורנו בסיס וקשר לאדמה ויחד עם עיצוב הקירות שסביב לה קובעת את אופיו של החלל בו היא נמצאת, ולכן מעבר להיותה פרקטית, חשוב שתהיה יפה, מעוצבת ומרשימה. בשנים האחרונות תפס נושא הריצוף מקום מרכזי ומכובד בעולם עיצוב הפנים והאדריכלות, והאופציות לריצוף גדלו והשתכללו. יחד עם זאת, השוק כיום מוצף במוצרים ורעיונות החוזרים על עצמם ורבות עולה הרצון ליצור עיצוב ייחודי בעל טאץ' חדשני ואישי לבית וסביבתו.

אתם יכולים לחדול ממלאכת החיפושים, כי מצאנו עבורכם את הפתרון המושלם. הכירו את "טופ דקור" - חברת העיצוב אשר תיצור ותחדש עבורכם משטחים מבטון פולימרי דקורטיבי בהתאמה אישית, ותפגיש את הבית שלכם עם יצירת אומנות ייחודית.

מדרגות בטון אפורות שעברו מהפך ועטו גלימה של אבנים. טופ דקור,
מדרגות בטון אפורות שעברו מהפך ועטו גלימה של אבנים/טופ דקור

מהפכה בעיצוב הבית והעסק

אילן ברק, הבעלים והיוצר של "טופ דקור", עבר הכשרה בארה"ב לעבודה עם בטון פולימרי דקורטיבי, ופיתח שיטה וכלים ייחודים, כדי להביא את מיטב היצירה האומנותית מבטון פולימרי לארץ. לאחר שהבין שזו דרך מהפכנית להביא אומנות אל כותלי הבית, העסק והסביבה החיצונית שלהם, פתח את חברת "טופ דקור" ומזה 4 שנים שהוא יוצר מהפכה בעולם עיצוב הבית והעסק. "המוצרים שלנו הם מעבר למוצר הפיזי שניתן לראות בתמונות", אומר אילן "זו אומנות של יצירה עם חומרים ייחודיים, כלי עבודה ייעודיים, תכנון ושירות אישי וקרוב וירידה לפרטים הקטנים ביותר על מנת שהתוצאה המתקבלת תהיה יפה ומרשימה כפי שמגיע לכל אחד מלקוחותינו. כדי להגיע ליכולת לייצר כמעט כל דוגמה שהלקוח יבקש יש צורך במחקר וידע מעמיקים וניסיון רב - המוצר שלנו הוא סל החוויה כולו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מזרקה מוזיקלית – גיטרה וקלידים סביב לה. טופ דקור,
מזרקה מוזיקלית – גיטרה וקלידים סביב לה/טופ דקור

יצירת אומנות מותאמת אישית ללקוח

"טופ דקור" הם חלוצים בארץ ביישום בטון פולימרי דקורטיבי, כאשר בארה"ב הענף קיים כמה עשורים. את החומרים המיושמים במרבית הפרויקטים מייבאת לארץ חברת "פרו-דק" הישראלית, ממיטב החברות הוותיקות בתחום בשוק האמריקאי, אשר עובדת יד ביד עם "טופ דקור" על מנת להתאים את החומרים לסביבה הישראלית. המוצרים מיושמים על מגוון רחב של משטחים - רצפות פנים או חוץ בבתים פרטיים, חנויות ומשרדים, מרפסות, שבילים וחניות, קירות מעוצבים, תקרות, עמודים, רחבות בפארקים ציבוריים, שפת בריכות פרטיות וציבוריות, מזרקות משחקים ועוד. למעשה, על כל משטח קיים חזק ויציב, מכל סוג שהוא, בונים מספר שכבות בעובי כולל של 3-4 מילימטר, כולל שכבות איטום, תוך פיסול של ממש בבטון הפולימרי. ניתן לייצר מנעד עצום של דוגמאות ולתת לדמיון להפליג, היות שהעבודה עם החומר אינה מוגבלת לשבלונה, צבע או טקסטורה מסוימים, ויחד עם ההכשרה המקצועית והמעוף של אילן - הכול אפשרי לביצוע.

ציפוי בטון פולימרי מוחלק מיקרוטופינג - מיושם ישירות על ריצוף הקרמיקה הקיים. טופ דקור,
ציפוי בטון פולימרי מוחלק מיקרוטופינג - מיושם ישירות על ריצוף הקרמיקה הקיים/טופ דקור

לא רק בחוץ - גם הסביבה הפנימית של הבית או העסק לא נשארת מאחור

העבודה של "טופ דקור" נעשית בצמוד למעצבים ואדריכלים, לפי סקיצות ותוכנית אדריכלית שנקבעה מראש. מוצר נוסף שהחברה עושה בו שימוש, הוא בטון פולימרי מוחלק מרהיב ביופיו הנקרא "מיקרוטופינג", המותאם ליישום על ריצוף פנים וקירות קיימים או חדשים. בשונה מהדבקת קרמיקה, התוצאה המתקבלת הנה משטח חלק ומושלם בעובי מילימטרים בודדים, כאשר לא נגנב גובה מהחלל, לא נעשה שימוש ברובה שמתייבשת ונסדקת עם הזמן או צוברת לכלוך, הוא קל ונוח לניקיון ותחזוקה ולרוב לא עולה צורך לנסר דלתות. "לאחרונה, סיימנו עבודה אצל לקוח שלא מפסיק להודות לנו על כך שממש הגשמנו לו חלום וזה הכיף הגדול שלנו בעבודה", משתף אילן, "יצירת אומנות בחצר הבית או העסק שלך שמתבטאת במשטח אסתטי, מדויק ומרהיב, לפי משאלתך".

ציפוי בטון פולימרי דקורטיבי מוחלק מעונן מיקרוטופינג לקירות. טופ דקור,
ציפוי בטון פולימרי דקורטיבי מוחלק מעונן מיקרוטופינג לקירות/טופ דקור

סל של פתרונות חסכוניים לחידוש משטחים

היתרון הגדול בשיטה של "טופ דקור", ניכר באפשרות להפוך כמעט כל משטח ישן ובלוי ליצירת אומנות של ממש, ללא צורך בפירוק המשטח הקיים ופינוי הפסולת ובכך הם חוסכים עלויות רבות הן בכסף והן בזמן העבודה כך שהחזרה לשגרת הפעילות על המשטח היא זריזה ומהירה. בנוסף לבטון הפולימרי הדקורטיבי והמוחלק, "טופ דקור" מספקים גם שירותי יציקות בטון רגילות - בטון מוחלק או מוטבע, חידוש מגרשי ספורט ומציעים מוצרי עיצוב נוספים כמו ציפוי מונע החלקה לשפת בריכות שחייה ומזרקות משחקים. ציפוי זה מיועד לסביבות רטובות במיוחד ועומד בתקן המחמיר ביותר של מכון התקנים למניעת החלקה ועליו מיושמת מערכת צבע מיוחדת אשר מורידה את טמפרטורת המשטח. טכנולוגיית הצבע מחזירה את קרינת השמש ובכך מונעת התחממות של המשטח ומאפשרת הליכה ברגליים יחפות ללא חשש לכוויה.

פרויקטים מפורסמים והיד עוד נטויה

חברת "טופ דקור" בניצוחו של אילן, עובדת מול בתים פרטיים, עסקים קטנים ומשרדים, וגם מול לקוחות ציבוריים כמו מועדוני קאנטרי, בתי מלון, רשויות מקומיות ומפעלים. בין הפרויקטים הציבורים שעשו, נמנות בריכות השחייה במכון וייצמן, מרכז מטרה בחולון, קאנטרי מכבים ובמושב חירות, חידוש גשר "בית אבא חושי" בחיפה, רצפת הבר "מרפיס" בקניון לב המפרץ חיפה, קירות חדרי המקלחות במלון הבוטיק "בית המכס", חידוש מגרש טניס בקאנטרי בית אייל והרשימה עוד ארוכה. "בפארק ה"לונה גל", הייתה בריכה שהפכנו למזרקת משחקים", מספר אילן, "בהתחלה הם עשו יציקת בטון אפורה ומשעממת ולא ידעו איך להמשיך. לקחנו את המושכות לידיים, ויצרנו מזרקה המורכבת מאבנים ענקיות בשלל צבעים, שמושכת את העין, מזמינה והכי חשוב - לא מתחממת בשמש, לא מחליקה ובטיחותית להורים ולילדים".

ציפוי מרהיב לשפת בריכה, יישום ישירות על הגרנוליט הקיימת. טופ דקור,
ציפוי מרהיב לשפת בריכה, יישום ישירות על הגרנוליט הקיימת/טופ דקור

"יום שלם על הברכיים עם מברשת שיניים, למען האמנות"

מעבר למהפך האומנותי שחברת "טופ דקור" מציעה, הקו המנחה אותם הוא מתן שירות ישר, אמין ומדויק. עבור אילן, כל פרויקט הוא תוצר אומנותי שהוא יוצר יש מאין, ולכן הוא משקיע את כל הלב והנשמה בו. הצוות מקפיד על עבודה נקייה ומסודרת תוך שמירה על הציוד הקיים בסביבת הלקוח, ויישום מהיר ככל שניתן של העבודה. "זו אומנות ואני פדנט באופי שלי וחייב להיות אחראי", אומר אילן, "לקוחות אומרים שלא ראו אף פעם עבודה כזאת מוקפדת. חשוב לי לרדת לפרטים הכי קטנים וליצור עבודה מושלמת. לפעמים אני צובע עם מברשת שיניים כדי לדייק את העבודה, אחרי הכול, אני משאיר את החותם שלי, את היצירה שלי בבית הלקוח".

טופ דקור

טלפון: 058-7676440

אתר

פייסבוק

אינסטגרם

מייל: Info@topdecor.co.il

בשיתוף טופ דקור
  • עוד באותו נושא:
  • ריצוף
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully