וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוק'לא - שולחנות שוק מלאים מכל טוב

בשיתוף שוק'לא

13.1.2021 / 9:06

כבר שנה וחצי קונספט מדליק של שולחנות שוק עמוסים מכל טוב מלהיב את ישראל, "שוק'לא" שמו, בניהולם של לידור מורי ואוראל צברי, שני חבר'ה צעירים שקלעו בדיוק לטעמים הפופולארים ביותר

שוק'לא. שוק'לא,
שוק'לא/שוק'לא

מפיק חבר המערכת התלווה אל השניים באחד מהאירועים אליו הוזמנו על מנת להוסיף גוון ייחודי לחגיגה, אלו הם הרשמים שהביא עימו מהשטח. "שוק'לא" בניהולם של לידור מורי ואוראל צברי, הוא אחד הדברים הכי מרעננים שידע העולם הקולינרי בישראל בשנים האחרונות. מדובר בשולחנות שוק אשר ממוקמים בבית הלקוחות עצמם, משרדי חברה ובכל לוקיישן אחר, כאשר מתאימים לכל סוגי האירועים.

תחילת הדרך

"מאז ומתמיד אהבנו לארח ולהכין ארוחות גדולות, לבני המשפחה וחברים, כך שלאורך השנים התמקצענו בשטח בלי בכלל לחשוב כי יום אחד ניקח את זה לכיוון של עסק לכל דבר. תמיד קיבלנו פידבקים מכל מי שטעם, והיו מי שממש לחצו עלינו לנצל את הכישרון שיש לנו בידיים. בסופו של דבר הלחצים עשו את שלהם, ולפני שנה וחצי התחלנו לפרסם את עצמנו ברשתות החברתיות, תוך זמן קצר השמועה עברה מפה לאוזן, מלקוח אחד לשני ומשם הכל היסטוריה", כך סיפר לי לידור מורי, כאשר היינו בדרך לאירוע בו הם היו צריכים להאכיל כ 20 אורחים, בני משפחה שהגיעו לחגיגת יום הולדת.

שוק'לא. שוק'לא,
שוק'לא/שוק'לא

שולחנות עמוסים בשלל צבעים וטעמים

למדתי כי התפריט של שוק'לא מתחלק לשלושה. התפריט הראשון מכיל בתוכו ארבעה סוגים של סושי, עשויים מחומרי הגלם הכי איכותיים שיש בכל הנוגע למטבח היפני.

התפריט השני הוא של שולחנות עמוסים בשניצלים. אלו מגיעים עם לחמניות טריות ומתוקות, חצילים מטוגנים, מטבוחה ביתית ומבחר גדול של ירקות חתוכים.

התפריט השלישי הוא תפריט מיני המבורגרים, אלו מגיעים בתוך לחמניות טריות, עגולות, עם פלטה מפוארת של ירקות ומטוגנים בצד.

כאשר הגענו לבית הלקוח שבחר את תפריט השניצלים, היה לי העונג להסתכל מהצד על מקצוענים בפעולה. תוך כמה דקות שני החבר'ה הצעירים השתלטו על העניינים ומילאו שני שולחנות ארוכים עם חלת ויז'ניץ איכותית באורך של מטר ועשרים.

מי שעזרה להם לעצב את הכל בחוכמה רבה היא ירדן, אשתו של לידור מורי, היא למדה עיצוב שולחנות ולכן מגיעה איתם לכל אירוע על מנת לתת את הטאצ'ים המיוחדים שלה. מסביב לחלה הם חתכו ירקות טריים, והניחו מטבלים של מטבוחה מעשה ידם.

שוק'לא. שוק'לא,
שוק'לא/שוק'לא

העבודה בשטח

בדיוק בדקה שסוכמה עם בעל האירוע, לידור מורי ואוראל צברי החלו לטגן שניצלים טריים וחצילים מטוגנים. למדתי כי במידה והם מגיעים לאירוע בו אין מטבח בשטח, או שבעל האירוע מעדיף להשאיר את המטבח שלו מחוץ לעניינים, השניים מביאים עימם מטבח אישי שכולל גז, מטגנות, מנגל גריל ומקררים.

השילוב של שולחנות חגיגיים, עם החלה הידועה והריחות הנפלאים שהגיעו מהמטבח, גרמו לי להיות רעב, כך שלא יכולתי לחכות עד שכל האורחים יגיעו, כך שגם אני אוכל לטעום.

שוק'לא. שוק'לא,
שוק'לא/שוק'לא

לקוחות מספרים

תוך כדי האירוע, ניצלתי את ההזדמנות ושוחחתי עם כמה מהאורחים, לשאול את דעתם על שולחנות השוק והטעמים.

ערן.מ בן 38 אמר בהתלהבות: "ידעתי שמכינים לנו הפתעה, אבל לכזה להיט לא ציפיתי. איזה כיף של שניצלים, מטוגנים בדיוק כפי שאני אוהב, השילוב שלהם עם החלה המושלמת, וחציל שעשוי בדיוק כמו שכתוב בספר, תענוג. אשתי אולי לא תאהב את זה, אבל לא יכולתי שלא להפסיק לאכול".

גם שושנה.א החמיאה: "הנראות של השולחנות מדהימה, רואים שהשקיעו בעיצוב. אהבתי מאוד גם את העושר מבחינת האוכל, מנות גדולות, ירקות בשפע, המטבוחה מושלמת, כאילו אמא שלי בעצמה עשתה זאת, טעם ביתי אורגינל, עד כדי כך".

לאחר שעזבנו את האירוע שהיה מוצלח ביותר, שאלתי את החבר'ה על התוכניות שלהם לעתיד, אוראל צברי סיפר: "באופן טבעי אנחנו שואפים להתרחב, להגיע לכמה שיותר אירועים ושיהיו אלה עם מאות אורחים. ברגע שנעשה את קפיצת המדרגה הזו, אנחנו נוסיף עוד פריטים לתפריט, כבר עכשיו יש כמה אופציות על השולחן שאנו לוקחים בחשבון".

"שוק'לא", אוכל רחוב בשפע, מהיר, טעים, קליל, כך שכל בעל אירוע יכול להיות שקט, יש מי שדואגים להאכיל את כל האורחים מכל הלב.

ליצירת קשר עם "שוק'לא" ניתן להתקשר לטלפון: 055-9113708

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף שוק'לא
  • עוד באותו נושא:
  • קייטרינג
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully