וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרמס לרפואה משלימה - רפואה מכל הלב

בשיתוף הרמס לרפואה משלימה

12.1.2021 / 16:41

למרות שהרפואה הקונבנציונלית מפותחת מאוד במדינתנו ובכלל - בעולם המערבי, עדיין ישנם מגוון מצבים בהם היא אינה מספקת מענה לבעיות שונות. מסתבר, שלא מעטים הם המקרים בהם הפתרון לבעיות נמצא בעולם הרפואה המשלימה

גאנם אבו נימר. גאנם אבו נימר,
גאנם אבו נימר/גאנם אבו נימר

אחד המטפלים המובילים בתחום הרפואה המשלימה הוא גאנם אבו נימר, נכה צה"ל שהתייאש מהרפואה הקונבנציונלית והחליט ללמוד את רזי הרפואה המשלימה בעצמו כדי לרפא את עצמו וכדי לרפא אנשים אחרים.

מייאוש לריפוי

גאנם אבו נמיר הוא נכה צה"ל ונקבעה לו נכות רפואית בשיעור של 84%. לאחר טיפולים רפואיים רבים גאנם התייאש מהרפואה הקונבנציונלית. גאנם קיבל החלטה, שלדבריו, היה לו קשה מאוד לקבל במצבו - הוא הציב לעצמו מטרה - ללמוד רפואה משלימה בשביל לעזור לעצמו ולאנשים אחרים.

גאנם למד במכללת תילתן, מכללת תהילה ואיגוד הסו-ג'וק הבינלאומי, באחרון הוא הוא למד דיקור בכף היד. בנוסף, הוא למד בגליל כיצד לבצע דיקור בראש. כמו כן, רכש גאנם ידע בנטורופתיה, צמחי מרפא סינים ודיקור האוזן, כירורגיית כף היד, אשר מאפשרת בדיקה של טראומות ושחרור אותן טראומות דרך טיפול. הוא רכש ידע על פעילותו של התת-מודע, למד על שפת גוף, אנרגיה, גוף ונפש ותטא הילינג, ועם הרבה כוח רצון הוא החל לטפל בעצמו.

האנשים שמגיעים לטיפול אצל גאנם אבו נימר

אל הקליניקה של גאנם, אשר נמצאת בכפר ירכא - הרנס לרפואה סינית ורפואה משלימה, מגיעים מגוון נרחב של אנשים, ביניהם: נכי צה"ל, חיילים, אנשים מבוגרים, ילדים מעל גיל 16 בליווי הורים וספורטאים.

לדבריו של גאנם: "הגעתי לרמת דיקור מאוד גבוהה, כך שהיום אני מצליח להביא לתוצאות מיידיות. אם אני מבצע דיקור לאדם בכתף, היא משתחררת מייד. היה אצלי אדם שעבר אירוע מוחי שגרם לפנים שלו לזוז קצת. הוא היה חייל ואושפז בבית חולים, כבר בטיפול הראשון נראה אצלו שיפור של 30%-40% ובטיפול השני הפנים חזרו לעצמן. הגיעו אליי אנשים שלא הצליחו לדבר וטיפלתי בהם באמצעות שיטת האגו. אני מאבחן את הפנים והידיים, ובנוסף, את האוזן, כך, אני מצליח להבין את האדם, אנשים נדהמים מזה.

"באמצעות הטיפולים אני מצליח לטפל גם באנשים שסובלים מסחרחורת. הגיע אליי למשל אדם שסבל מסחרחורת כשהוא היה קם, זה נבע מחוסר איזון והוא לקח תרופות כדי לטפל בבעיה, טיפלתי בו והרופא אמר לו שהוא יכול להפסיק להשתמש בתרופות. הגיע אליי גם אדם שסבל מהתמכרות לאלכוהול וסמים, הוא היה אבוד והצלחתי לשקם אותו בעזרת כמוסה טבעית מסין. השגתי את הכמוסה דרך מנהל מכללת תהילה. הייתי מאושר כשראיתי איך הבחור שוקם.

בנוסף, אני משתמש במגנטים כדי להמריץ את הטיפול. תוך מספר טיפולים אנשים מחלימים."

גאנם ממשיך ומספר: "הכנתי סירופ שבאמצעותו אני מטפל באנשים שסובלים מלחץ נפשי שגורם לנשירת שיער. הסירופ מכיל הרבה שמנים וצמחי מרפא. אין בו כימיקלים, השמנים טהורים.
בטיפול השלישי הנשירה מפסיקה. בבעיות נפשיות אני מטפל באמצעות דיקור באוזן. הדיקור מתבצע בשתי נקודות - נקודה אחת שקשורה לאיזון הגוף ונקודה שנייה שקשורה לאיזון הנפש. המחטים כמובן חד פעמיים ומאושרים על ידי משרד הבריאות. אני מאוד מקפיד על הסטריליות".

גאנם מספר שנוסף על הטיפולים שצוינו, הוא משתמש בשמן מיוחד אותו הוא מכנה "שמן ספורטאים", השמן מסייע בטיפול בכאבי ברכיים וכאבי גב. "אני בעצמי משתמש בשמן וגם מספק אותו למטופלים, כך שהם יוכלו לטפל בעצמם בבית. השמן מחמם את האזור, משחרר אותו, מרגיע ומקל על הכאבים. אני תורם את השמן לקבוצת הכדורגל 'בני סכנין'", הוא אומר.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
גאנם אבו נימר. גאנם אבו נימר,
גאנם אבו נימר/גאנם אבו נימר

על הייחוד של גאנם ותרומתו לסובבים

גאנם הוא אדם מאוד מיוחד, הוא גם מטפל מקצועי שמשיג תוצאות מפתיעות והוא גם תורם לאנשים ועוזר לסובבים. לדבריו: "אני לא מטפל בשביל כסף, אני לא גובה תשלום מנכי צה"ל וחיילים ואני תורם כספים לילדים יתומים מסוריה. אני מכלכל את המוצרים שנמצאים בקליניקה והשאר עובר לתרומות. מי שכן משלם לי מבצע את הטיפולים תמורת תשלום מאוד נמוך. אני מטפל מכל הלב ואני מצליח לטפל באנשים בזכות הידע הרב שצברתי - הכלים והגישות הרבות.

"אני לא מגלה עתידות, אני אדם מאמין, שומר מסורת ושמרן, אך מאוד פתוח, אני לא מתקן את העבר, אבל אני כן מצליח להרגיש מה יש לאדם בפנים, אני מרגיש את האנרגיות שלו, בוחן את הצ'אקרות של הגוף ובאמת מבין את מצבו הפיזי, הנפשי והרוחני - אני רואה את המטופלים שלי מכל הכיוונים ויכול להתאים להם מגוון טיפולים ופתרונות שהרפואה הקונבנציונלית לא מצליחה לתת, והתוצאות מהירות מאוד."

המטפל גאנם אבו נימר מצליח להפתיע אנשים בכל פעם מחדש, כך שאם אתם סובלים מבעיה כלשהי - פיזית או נפשית, ואינכם מוצאים פתרון בעולם הרפואה הקונבנציונלית, כדאי שתדעו שיש לכם אל מי לפנות ושיתכן מאוד שגאנם יכול לעזור לכם, וכשהוא יטפל בכם הוא יעשה זאת במקצועיות רבה ומכל הלב.

מכתב תודה לגאנם אבו נימר. גאנם אבו נימר,
מכתב תודה לגאנם אבו נימר/גאנם אבו נימר
המלצה על גאנם אבו נימר. גאנם אבו נימר,
המלצה על גאנם אבו נימר/גאנם אבו נימר

המלצות

"ברצוני להביע את הערכתי הרבה *לד"ר גאנם* על הדיקור המקצועי שעשה לי, לבני משפחתי ולחבריי אשר בזכותו הקל על כאבנו ושיפר את תחושתינו, גאנם מבחינתנט הוא קוסם אשר בנסיונו הרב יודע בזמן קצר לגרום לאנשים לחוש הקלה מידית בכאבים ובטווח הארוך לשפר משמעותית את איכות החיים שלנו, תודה רבה לך, בהוקרה, גידי ארגמן"


הגעה

https://waze.com/ul/hsvc53rx5e




לעמוד הפייסבוק

בשיתוף הרמס לרפואה משלימה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully