וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורנו'ס הפקת אירועים - חברת הבוטיק שעושה פלאים

בשיתוף מורנו'ס הפקת אירועים

12.1.2021 / 16:24

השפעת נגיף הקורונה עדיין מטלטלת את החיים במדינת ישראל, כאשר התחום שספג את הפגיעה הקשה מכולם במהלך השנה האחרונה הוא ענף האירועים

מורנו'ס הפקת אירועים. דנה תאודורו,
מורנו'ס הפקת אירועים/דנה תאודורו

מדובר בתעשייה שידעה לגלגל סביב 15 מיליארד שקלים בשנה, כאשר נותרה כמעט יתומה. אך היו גם מי שניצלו את משבר הקורונה כמנוף לצמיחה, "מורנו'ס הפקת אירועים". חברה חדשה , שבעקבות המצב החלה לעשות לעצמה שם בהפקת אירועי בוטיק.

חבר מערכת "הנבחרים" שוחח עם קרן ויפעת מורנו, שתי אחיות שבדיוק לפני שנה וקצת החליטו לעזוב מקומות עבודה מסודרים, ויצאו להרפתקה שקיבלה תפנית תוך כדי תנועה. הן קיבלו לימון חמוץ בדמות משבר הקורונה ועשו ממנו לימונדה.

וצים לדעת איך וכיצד? כל הפרטים בכתבה הבאה.

מורנו'ס הפקת אירועים. מורנו'ס הפקת אירועים,
מורנו'ס הפקת אירועים/מורנו'ס הפקת אירועים

רעיון שהבשיל לכדי מעשה

עד לתאריך ה 1.1.20, קרן מורנו פרדס עבדה בחברה גדולה כמנתחת מערכות מידע. במקביל, אחותה, יפעת מורנו לפידות, עבדה בחברת ביטוח ידועה במערך שיווק ופרסום. למרות ההצלחה במקומות עבודה מסודרים, משכורות יפות ומסלול חיים שנראה בטוח לשנים ארוכות קדימה, השתיים החליטו לנצל את "משבר גיל ה 40" בו אפשר לקרוא תיגר כנגד המוסכמות, ולהגשים חלום שבער בהן לאורך השנים.

"למרות שהמקצוע שלי היה מנתחת מערכות מידע, בחברה בה עבדתי הייתי גם פעילה בכל הנוגע לארגון והפקה של אירועי החברה השונים, ימי גיבוש ו.Happy hour במקביל, עשיתי זאת גם באופן פרטי, בשביל הנשמה שלי, כאשר ארגנתי אירועים כאלה ואחרים עבור בני משפחה, חברים ושכנים. גם יפעת אחותי, במסגרת עבודתה בחטיבה של שיווק ופרסום, הייתה חלק ממערך הפקות גדולות של חברת כלל ביטוח, עבור עובדים וסוכנים בארץ ובחו"ל, כך שלא הלכנו אל הלא נודע בעיניים עצומות לגמרי".

כך סיפרה לי קרן מורנו פרדס, בת 43, שביחד עם אחותה יפעת מורנו לפידות, הצעירה ממנה ב 3 שנים בלבד, החליטו סביב גיל 40, לאחר שהקימו לעצמן משפחה, כי זה הזמן המתאים לעשות עצירה בחיים ולעסוק במה שהן אוהבות , "הפקת אירועים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מורנו'ס הפקת אירועים. מורנו'ס הפקת אירועים,
מורנו'ס הפקת אירועים/מורנו'ס הפקת אירועים

האתגר המקצועי במשבר הקורונה

"בתחילה היה זה הלם גדול, העסק היה חדש , הספקנו לעשות כמה אירועים בודדים, ואז המדינה החליטה בבת אחת לסגור את כל אולמות האירועים ואסרה על התקהלויות גדולות של אנשים", סיפרה קרן מורנו והוסיפה, "לקוחות רבים שלנו בכו ממש, איך אפשר יהיה לעבור מתכנון של חתונה או בר מצווה עם מאות מוזמנים, לאירוע מצומצם? אנחנו שמנו לעצמנו מטרה, להצליח לשמח לקוחות בזכות אירועים קטנים ואינטימיים, להראות לכולם כי אירועי בוטיק יכולים להיות איכותיים עוד יותר. כך ניתן לחגוג עם מי שבאמת קרובים וחשובים, ובמקום להשקיע בשואו ההמוני, לתת דגש גדול יותר לאוכל, להצליח לעצב בדיוק כפי שרוצים וליהנות, פשוט ליהנות".

היצירתיות הזו של "מורנו'ס הפקת אירועים" הוכיחה לרבים בתעשייה, כיצד ניתן לעשות שימוש בבתים פרטיים עם חצרות, או בדירות עם מרפסות, ואפילו להפוך וילות או לופטים לסוג של גני אירועים לכל דבר.

"קשה לי לתאר במילים את ההרגשת הסיפוק כאשר הלקוחות שלנו שהיו סקפטים לחלוטין ועל סף דיכאון כי נאלצו לוותר אירוע גדול, הגיעו למקומות החלופיים שחיפשנו ועיצבנו עבורם, ונשארו עם פה פעור כשראו כיצד "הברווזון המכוער הפך להיות לברבור יפה". הרגעים הקטנים הללו מלאי הסיפוק, עבורנו הם היו סוג של חותם שרצינו לקבל, הידיעה כי החלום שלנו התגשם ואנחנו מפיקות אירועים בדיוק כפי שרצינו לעשות", סיפרה לי בהתרגשות יפעת מורנו.

גם בימים אלו, כאשר המדינה נעה בין סגר אחד לשני, ב"מורנו'ס הפקת אירועים" ממשיכים להפיק אירועים בסדרי גודל שונים, על פי החוקים ובהתאם לאתגרים שמסביב. בר ובת מצווה, בריתות, חתונות, ימי הולדת, ערבי חברה וימי גיבוש, כי החיים לא צריכים לעמוד במקום.

מורנו'ס הפקת אירועים. מורנו'ס הפקת אירועים,
מורנו'ס הפקת אירועים/מורנו'ס הפקת אירועים

"מורנו'ס הפקת אירועים" - כך עושים זאת נכון

השירות של "מורנו'ס הפקת אירועים" כולל בתוכו ליווי מא' עד ת' של בעלי האירוע, החל מהבנת הצרכים בשיחות ההכנה לאירוע, התאמת הלוקיישן, בחירה של תפריטי האוכל השונים וניהול האירוע עצמו, תוך כדי תשומת לב לפרטים הקטנים וגדולים כאחד. "לא מזמן הפקנו אירוע של בר מצווה לבני משפחה מהעדה הקווקזית. לכן דאגנו לשירות קייטרינג שמתמחה במאכלי העדה, ובנוסף כל העובדים קיבלו הוראה, לא לפנות אף צלחת מהשולחנות לאורך האירוע, אלא לתת לשפע להיערם כנהוג בחגיגות של העדה. כי הדגש שלנו הוא לדעת להתאים ולעבוד מול הספקים הנכונים בהתאם לאופי של הלקוחות וסוג האירוע", הסבירה קרן מורנו על הדקויות שהן לוקחות בחשבון בכל אירוע מחדש.

מורנו'ס הפקת אירועים. מורנו'ס הפקת אירועים,
מורנו'ס הפקת אירועים/מורנו'ס הפקת אירועים

סוגי אירועים נוספים

מעבר ללקוחות פרטיים, "מורנו'ס הפקת אירועים" גם עובדים מול חברות וארגונים, אז האחיות נמצאות בקשר ישיר מול מנהלות הרווחה ומשאבי אנוש, כאשר צריכות ללמוד על סוג האופי של הארגון ואנשיו, על מנת להתאים עבורם את האירוע המושלם.

בין החברות שכבר הספיקו להפיק עבורן אירועים בשנה החולפת ניתן למנות את: ,Verint סאפיינס מערכות, SMS טכנולוגיות, בנק מזרחי טפחות ועוד. "לפני פחות מחודש הפקנו חגיגת יום הולדת לילד בן 6, הבן של איל קיציס וטלי מורנו, היה זה אירוע בסימן נינג'ה ישראל. לכן כל הקונספט, ההפעלה, העיצוב, הדוכנים, מתקנים ועוגה היו בהתאמה לנינג'ה ישראל, בדיוק כפי שהילד ביקש. עשינו ימי גיבוש מגוונים בצוותים קטנים לפי התו הסגול. בין היתר, מסיבות בריכה בקיץ, ניווט ביפו, טיולי רייזרים, לייזר טאג, סדנאות בישול וארוחות שפים, אפילו הספקנו לעשות סדנת איפור עם גילי אלגבי, המאפר והסטייליסט, כוכב המירוץ למיליון, בערב נשים של חברת SMS טכנולוגיות.

לכל אירוע אנחנו דואגות לתת איזה פאנץ' שיעשה את ה,"WOW" אם זה בזכות מתנות ממותגות, או אפילו כנאפה ובקלוואה במארזים אישיים בסיום ניווט ביפו להשלמת האווירה. בימים אלו זה רק מתבקש, להפגיש את העובדים מחדש לאחר תקופה ארוכה שבה כולם עובדים מהבית, ויש אפשרויות אין קץ: סדנת צילום בסמארטפון, סדנת צחוק, טיול רייזרים, לייזר טאג , מירוץ למיליון, סדנת איפור וריקוד,סדנאות בישול, ארוחות שף ואפילו פעילויות גיבוש בזום, ויש לנו פיתוח אישי מיוחד בנישה הזו, על בסיס זמר במסיכה.

"הראש שלנו עובד שעות נוספות כל הזמן, על מנת להוסיף ולהפתיע כל פעם מחדש בכל הנוגע לאפשרויות שאנו מעמידות עבור כל מי שמבקש שנפיק עבורו אירוע", סיכמה עבורי את השיחה הנעימה, יפעת מורנו.

אם גם אתם מבקשים להוציא לפועל אירוע חגיגי כזה או אחר, במצב הנוכחי של הקורונה ועם הפנים קדימה, או זקוקים לראש יצירתי בכל הנוגע לעיצוב שולחנות מקצועי שמאיר את האירוע בצבעים מיוחדים ובמחירים אטרקטיביים, יש מי שהוכיחו כי תמיד אפשר לחגוג בגדול, "מורנו'ס הפקת אירועים".


לפרטים נוספים צרו קשר בטלפון: 052-5223344

אתר

כרטיס ביקור

בשיתוף מורנו'ס הפקת אירועים
  • עוד באותו נושא:
  • אירועים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully