וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנסור סנטר- הגלריה המרשימה בישראל לעיצוב הבית - מגשימים חלומות

בשיתוף מנסור סנטר

12.1.2021 / 16:07

במנסור סנטר תמצאו כל מה שדמיינתם לעשות בתחום עיצוב הבית מריהוט ועד אקססוריז, במחירים ללא תחרות ובשירות אישי ומקצועי

מנסור סנטר. מנסור סנטר,
מנסור סנטר/מנסור סנטר

בכל פעם שאתם ניגשים לקנות רהיטים חדשים או אקססוריז לבית או לעסק, אתם צריכים לבחור את חנות עיצוב הבית הטובה ביותר. כיום ההיצע הוא גדול ונרחב, אך המשימה שלכם נותרה בעינה: לבחור חנות שתתאים לכם, כך תוכלו לדעת שכל רהיט או מוצר נוי שתקבלו יתאים לצרכים שלכם ויעניק לכם את הביטחון שעשיתם את הבחירה הנכונה.

עבור רוב האנשים, תחום עיצוב הבית, הוא משימה שעולה הרבה כסף וכוללת בין השאר את שדרוג המרצפות, הצבע לקירות, הריהוט ועוד, אך הנגיעה הסופית שמעניקה לבית את המראה הייחודי שלו היא האביזרים שאנו מוסיפים על הקיר, המדפים, במטבח, במסדרון, בגינה, בסלון וכדומה. כיום אפשר לקשט את הבית באקססוריז ורהיטים ייחודיים מאוד ולהפוך כל בית ליוקרתי ובעל מראה מהודר, בעלות שמתאימה לכל אחד.

צוות המערכת שלנו, סקר את תחום עיצוב לבית ומצא את ''מנסור סנטר'', גלריה לעיצוב הבית אשר משתרעת על שטח של 2,000 מ"ר. החנות אשר ממוקמת על הר הכרמל, ממש בכניסה לעוספיה, מתאימה בדיוק עבור אותם אנשים שמחפשים פרטי עיצוב, כלי בית, אקססוריז וריהוט לבית ולגן אשר מיובא מהמזרח הרחוק. מדובר בחנות עצומה המכילה למעלה מ-150 אלף פריטים ומוצרים בשלל מחלקות.

בגלריה תוכלו למצוא כאמור מגוון מחלקות: טקסטיל (וילונות, כריות, שטיחים, אריגים למיניהם, מפות שולחן ועוד), כלי בית (כלי מטבח, סירים של חברת ארקוסטיל, סכו''מים, סכיני שפים מקצועיות, ואזות, קערות ועוד), רהיטים (חדרי שינה, פינות אוכל, רהיטי גן, ריהוט עתיק, ריהוט משרדי, ריהוט לבן קלאסי), פרחים (מבחר סוגי פרחים, פרחים סינטטיים, פרחי משי ועוד), תמונות (תמונות שמן, תמונות עתיקות במבחר דוגמאות של מסגרות עתיקות, מראות בעיצובים שונים ועוד(, מוצרי ספא, פרזול, תאורה, אריחים ועוד.

מנסור סנטר. מנסור סנטר,
מנסור סנטר/מנסור סנטר

מוצרים מכל העולם במחירי היבואן

עבור תושבי הצפון וגם המרכז, גלריית העיצוב ''מנסור סנטר'' מתאימה כמו כפפה ליד, וכאשר אין יותר מדי היצע באזור - היא זכתה להצלחה גדולה בשנים האחרונות. העסק הוקם על ידי סבא של מנסור וכיום הוא כבר דור שלישי במקום. השירות אצלם הוא מעל הכל, כאשר עם הכניסה לחנות הלקוחות מקבלים כוס קפה עוד לפני שהחלו לדבר. בעל העסק מייבא באופן בלעדי ליין של פריטים שאין בשום מקום בארץ, במחיר הכי זול מאחר ומדובר במחיר יבואן.

הפריטים המיוחדים לעיצוב הבית מיובאים מכל רחבי העולם במחירים אטרקטיביים, שווים לכל כיס, כאשר הבעלים מעניק הרבה מאד הנחות ללקוחות. הדינמיקה בגלריה מאד חיננית ופתוחה לדיון על כל נושא. קהל היעד הוא מעצבי פנים, אדריכלים, הום סטיילינג וכמובן לקוחות פרטיים אשר זוכים למענה ושירות אישי מצוות העובדים והמעצבים במקום. הגלריה פונה ללקוחות פרטיים מכל הסוגים, החל משכונות היוקרה של הרצליה פיתוח, כפר שמריהו ושכונת דניה בחיפה ועד תושבי הפריפריה.

היכולת של מנסור סנטר לשים את הלקוח במקום הראשון, עושה את המתחם למקום שנעים לשהות בו. "גם אם לא קנית נהנית מהשהות". אמרה אחת הלקוחות, בעוד מעצב פנים הוסיף: "לבוא למנסור סנטר זה לקבל רעיונות בשפע. קשה שלא לצאת מכאן עם משהו. יש כאן הכל מהכל לבית".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מנסור סנטר. מנסור סנטר,
מנסור סנטר/מנסור סנטר

ייעוץ חינם מקצועי ואדיב לכל לקוח

בשיחה שערכנו עם מנסור, מנהל החנות, הוא אמר: "הלקוח הוא במקום הראשון אצלנו, אנחנו מאד קשובים לכולם, החל מהבקשות וכמובן מבחינת השירות, אותו מעניקים מעל ומעבר. כיום מגיעים אלינו לקוחות מכל הארץ אבל השאיפה היא לגדול. אני מאד משתדל להעניק ללקוחות את הכי טוב שאפשר עבורם, מבחינת מענה טלפוני, לשמוע את הלקוח, מה אני יכול לתקן, מאיפה הם מגיעים אלי, ייעוץ והכוונה בנושא סטיילינג לבית ועוד. לקוחות שולחים לי תמונות של חלל הבית ואני משתדל לעצב להם אותו בתקציב המבוקש".

כאמור, קונספט החנות הוא ריהוט לבית וכל האביזרים הנלווים. מנסור דואג תמיד לחדש את המלאי של העסק והתרשמנו כי החנות משדרת יוקרה, כאשר המחירים נוחים לכל כיס. ''במיוחד בתקופה הקשה הזאת שנקלענו אליה, פתחתי את החנות''. אמר לנו מנסור והוסיף: "אנשים אוהבים לחדש את הבית, בטח בתקופה בה אנו נמצאים. אני יודע שבימים אלו אין תקציב גבוה לכל משפחה אז אני יכול לומר כי להם פה חנות של מוצרים שמשדרים יוקרה אך במחירים נוחים

עיצוב עכשווי, ומוצרים בסטנדרט גבוה

ב''מנסור סנטר'' מקפיד הבעלים להתעדכן בנעשה בעולם העיצוב, על מנת להמשיך להתעדכן ולהביא אליכם מוצרים חדשים בטרנדיים הכי עכשוויים שיש בשוק. מנסור ואנשי הצוות שלו מקפידים לבחור בפריטים המאופיינים בעיצוב על זמני, ובחשיבה מעמיקה על המוצרים, כאשר המוצרים, כולם, מתאפיינים בסטנדרטים גבוהים בייצור ובעבודה עם חומרי גלם איכותיים.

מנסור ואנשי הצוות שלו יעניקו לכם ליווי לאורך כל הדרך, החל מייעוץ, תכנון ועד לסיום המושלם של מסע הרכש - כך תוכלו ליהנות בדיוק ממה שאתם מחפשים ולהעניק לבית שלכם מראה יוקרתי ומרשים. בנוסף, כיאה לגלריית עיצוב ברמה הגבוהה ביותר, כדאי שתדעו שכל פריט שאתם קונים יחזיק מעמד זמן רב, כך שאתם לא תצטרכו למצוא את עצמכם קונים מוצר חדש בעוד זמן קצר. את המוצרים והפריטים שאתם קונים עכשיו, אתם יכולים לשמור אצלכם שנים ארוכות קדימה, דבר שאמור להיות חלק בלתי נפרד מקבלת ההחלטות שלכם וגלריה לעיצוב, דוגמת מנסור סנטר, תאפשר לכם לקבל את האיכות המירבית.

תהיו בטוחים כי אנשי הצוות של ''מנסור סנטר'' ידעו להפוך את כל הדרישות והבקשות שלכם למציאות. זאת הסיבה שאתם לגמרי יכולים להיות רגועים ולדעת שתקבלו את כל הדרישות שלכם. כיאה לחנות עיצוב בית מנוסה, יתאפשר לכם להביע את דעתכם, להתייעץ ולשאול כך שבסוף תדעו שאתם תקבלו בדיוק את מה שאתם רוצים וצריכים לבית או לעסק שלכם.

טלפון 04-8399706:

מייל mansour2@bezeqint.net

כתובת: עוספיה רח' אבא חושי 1 , חניה בשפע, גישה נוחה.

פקס: 048390861

אתר

פייסבוק


Mansour.center - אינסטגרם

בשיתוף מנסור סנטר
  • עוד באותו נושא:
  • עיצוב
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully