וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לעלות על הנתיב הנכון

בשיתוף להב דביר פתרונות פיננסים

12.1.2021 / 13:52

מרגישים שהגיע הזמן שלכם לחשב מסלול מחדש? חברת ''להב דביר פתרונות פיננסים'' עם התשובות לכל השאלות

אבי דביר ואסף להב. יקיר ברבי,
אבי דביר ואסף להב/יקיר ברבי

בתקופה האחרונה, אנו עדים להתעוררות בקרב אנשים פרטיים המבינים את החשיבות של תכנון פיננסי וכלכלי ארוך טווח. במסגרת התכנון נלקחים בחשבון מגוון הוצאות עתידיות, בסדרי גודל שונים, שהלקוח ירצה לבצע בדרך כמו למשל עזרה לילדים, מעבר דירה, חופשות או עסקאות להשקעה ארוכת טווח.

בשנה האחרונה כל אחד מאיתנו הבין כי החיים מזמנים לנו צמתים שלא חשבנו שנגיע אליהם: נקודות המפנה שהגיעו בעקבות משבר הקורונה, דורשות מאיתנו לקבל החלטות שישפיעו על עתידנו, כשבין היתר מדובר על החלטות פיננסיות וכלכליות. התמודדות נכונה תבטיח לכל אחד מאיתנו את השקט הנפשי לו אנו מחכים ומצפים. לשם כך, צוות הנבחרים שלנו סקר לאחרונה מגוון רחב של חברות המעניקות פתרונות פיננסיים על מנת לאתר את החברה הטובה ביותר, זאת שתעזור לכם לחשב מסלול מחדש. התשובה: להב דביר פתרונות פיננסים.

מדובר במשרד בוטיק בחיפה בבעלותם של אסף להב ואבי דביר. צוות המשרד מטפל בלקוחות הנדרשים לייעוץ והכוונה בכל תחומי האשראי הבנקאי במימון גבוה לדיור, הלוואות לכל מטרה ופתרונות אשראי ללקוחות פרטיים, עסקים וחברות. המשרד מייצג ומלווה לקוחות מול המערכת הבנקאית והקרנות השונות במטרה להשיג אשראי חכם וזול המותאם לפרופיל הפיננסי של הלקוח.

בעזרת הידע והניסיון שנצבר לאורך השנים צוות המשרד תופר חליפה מותאמת אישית לצרכים של הלקוחות בהתאם ליכולות הכלכליות של התא המשפחתי וצרכיו. היעוץ הכלכלי הניתן ללקוח, בדבר תחזיות כלכליות, מקנה ללקוח בהירות בעת קבלת החלטות הנוגעות לעתידו. ההתאמה נעשית באמצעות תשאול מקיף ושימוש בסימולטורים חכמים ייחודיים שפותחו לצורך כך. בנוסף, ההתאמה האישית לכל לקוח בשילוב הניסיון בליווי של מאות לקוחות מובילים לשביעות רצון גבוהה מהתהליך שיצרו להב ודביר.

אחד היתרונות המובהקים שמצאנו בבדיקה שערכנו, הוא שהמשרד חרת על דגלו לסייע ולמצוא פתרון אופטימלי וזאת כאשר הוא רואה את טובת הלקוח לנגד עיניו, הן בטווח הקצר והן בטווח הארוך. במישור הפיננסי, השירות הניתן ללקוחות באופן שוטף, כולל שיקוף נתוני העסק ומצב הפיננסי בזמן אמת. גישת העבודה הינה אימוץ דרך פעולה חוקרת לכל שאלה ובעיה אשר צצה והטמעת נהלי עבודה חוצי ארגון לטובת העסק ובעליו, כאשר לעיתים קרובות נדרשים ניסיון, יצירתיות ומחשבה מחוץ לקופסא.

אסף להב. יקיר ברבי,
אסף להב/יקיר ברבי

חיים אשראי ומשכנתה

ביקשנו מלהב ודביר להרחיב מעט על הנושאים העיקריים שמעסיקים את הלקוחות בתחום הפתרונות הפיננסים ועל תפיסת העולם שלהם בעקבות כך. אבי דביר ציין כי "אשראי מנוהל לוקחים כשאפשר, לא כשצריך" והסביר: "כמנהל כספים בנשמתו, זו תפיסתי באופן כללי ובלבד שיש שליטה במצב הפיננסי בכל רגע נתון. משבר הקורונה חידד את הנושא. בעת המשבר, אחד הכלים להתמודדות איתו היה מתן הלוואות בערבות המדינה, כלומר בעת המשבר, ניתן אשראי כדי לגשר על התקופה עד שהמשבר יחלוף והעסק יחזור לרווחיות. לפעמים ההבדל בין עסק קורס לעסק שורד הוא גודל אשראי אשר התקבל ובתזמונו''.

נקודה נוספת שעלתה היא בנושא הנדל''ן: "לרכוש דירה היכן שאפשר ולגור היכן שרוצים". כלומר, זוגות צעירים בעלי כושר החזר גבוה ובעלי הון עצמי נמוך, יכולים להיכנס לעסקת רכישה המותאמת ליכולות שלהם - זו בעצם עליה במדרגות ולא קפיצה לגובה.

ומה בקשר למשכנתה? אסף מסביר: "מדובר בנושא שהוא הרבה יותר מתמהיל וריביות. לתפיסתנו פגישה עם יועץ משכנתה היא הדבר הראשון שצריך לעשות כאשר יש מחשבות לגבי רכישת דירה. יועץ משכנתה מקצועי מסביר ללקוח את גבולות הגזרה המימוניות שלו (תוך התחשבות בהון העצמי, התחייבויות ויכולת ההחזר) ומציע חלופות יצירתיות בדבר היתכנות העסקה וההשלכות הנובעות מכך. המשכנתה היא חלק אחד בתהליך רכישת דירה, אולם ראייה רחבה יכולה לתת ללקוח פירוט בדבר בעיות אשר יכולות להיות לאורך התהליך ודרכי ההימנעות והפתרון שלהם. אנו מנגישים ללקוח את התהליך ע"י הסבר לגבי התהליך, בעלי המקצוע אותם צריך לטובת המהלך, אילו פעולות ניתן לעשות במקביל ובגדול עוזרים ללקוח לנהל את התהליך ולשלוט בו''.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

איך אפשר בלי קורונה?

בעת משבר הקורונה, מטבע הדברים, קצב הפניות למשרד גבר והצמד הוסיף כוח אדם איכותי למצבת העובדים. הם התאימו נהלי עבודה ודייקו אותם כדי להיות יעילים ולהבין בזמן קצר את הצורך של הלקוח, האם ניתן למצוא פתרון לצורך זה ומה סיכויי ההתממשות של פתרון זה?

באופן כללי ברוח בתקופה, החברה נתנה קרדיט ללקוחותיה ואפשרה תשלומים נוספים מעבר לנהוג על פי הנהלים. בנוסף היו מספר מקרים של שירות פרו בונו מתוך מקום אמיתי של סיוע לאנשים בעת מצוקתם (''לקוחות הם קודם כל בני אדם''). במקביל, כל הלקוחות אשר פנו בבקשה להקפאת המשכנתה שלהם, קיבלו הסבר מפורט על ההשלכות העתידיות הגלומות בפעולה: ''להקפאת משכנתה יתרונות תזרימיות ברורות והשלכות מימוניות שלא כולם ערים להם. לקוחותינו קיבלו יעוץ מקיף בנושא, חלק אחד בחר להקפיא את המשכנתה שלהם וחלק אחר בחר לא להקפיא אותה. החשוב הוא שהחלטה זו נעשתה בהבנה מלאה לגבי השלכות המהלך''. הם מסבירים.

אבי דביר. יקיר ברבי,
אבי דביר/יקיר ברבי

מה הטיפ שלכם להתנהלות נכונה בתקופה הזאת?

"יש להבין את הנקודה אשר אתם נמצאים (נכסים, פיקדונות, קרנות השתלמות, הלוואות, התחייבויות וכו'), להבין את היכולות הפיננסיות שלכם (תזרים חודשי חיובי / שלילי), להגדיר מטרות כספיות ישימות ולתחום אותם בזמנים ריאליים. יש לשים לב כי המידע הפיננסי הנאסף יהיה מקצועי ומהימן אשר ישקף באמת את תמונת המצב שלכם, כל זאת על מנת להגיע לתובנות נכונות ולפעולות אופטימליות''.

מקצועיות ואיכות

אסף להב - אסטרטג במימון לדיור

החל את דרכו בתחום הייעוץ כבר בשנת 2009 ומיד גילה את הצורך של לקוחות לייעוץ משכנתא מקצועי ולמציאת פתרונות אשראי לאותם רוכשי דירות בעלי היסטורית אשראי שלילית או קושי מהותי במשכון הנכס הנרכש. כדי לתת מענה לצרכים אלו הוקם המשרד בוטיק אשר מתמחה במתן פתרונות ללקוחות אלו. עם השנים פותחו טכניקות לזיהוי פרופיל הלקוח והתאמת פתרון בצורה מהירה מבלי לאבד משאבים וזמן יקר וכל זאת באמצעות יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסא. גם במקרים בהם סיכויי ההצלחה הם נמוכים - המשרד פועל ומשיג את האישור הנדרש ובתנאים אטרקטיביים.

אבי דביר - רואה חשבון

רואה חשבון עם ניסיון של למעלה מ- 15 שנים. מומחה בליווי ויעוץ פיננסי לחברות ובעל ניסיון עתיר שנים בניהול כספים, חשבות ועבודה עם בנקים. בעל ניסיון בליווי והטמעה של שינויים ארגוניים בראייה רב מערכתית כחשב, סמנכ"ל כספים ומנכ"ל בקבוצת חברות בתחום השירותים. מעניק ליווי צמוד של מספר רב של עסקים בתחומי השירותים, עסקי מזון, נדל"ן, מסחר ועוד, תוך מתן שליטה פיננסית לבעל העסק בזמן אמת לצורך קבלת החלטות ניהוליות ואסטרטגיות. דביר עבד במשך כעשור, כחשב בקבוצת חברות בתחום השירותים, התקדם לסמנכ"ל כספים ולמנכ"ל הקבוצה.

בשיחה שערכנו עימם זכינו לקבל הרבה עצות וטיפים הקשורים בהתנהלות כלכלית, הן לטווח הקצר והן לטווח הארוך לכן מתכנן פיננסי מקצועי יהיה האיש הנכון והמתאים ביותר עבורכם - חשוב להבין כי בחירה נכונה של איש המקצוע תביא איתה רווחה כלכלית ועתיד טוב יותר. עכשיו זה גם הזמן שלכם לשתף פעולה עם להב דביר פתרונות פיננסים.

טלפון: 073-744-3441

שעות הפעילות: א-ה 09:00 - 18:00

כתובת: שדרות אח"י אילת 62, חיפה.

דף פייסבוק

אתר

מייל: info@lahav-f.org.il

בשיתוף להב דביר פתרונות פיננסים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully