וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ינס בהתאמה אישית - כל מה שחלמת עליו

בשיתוף MY JEANS

12.1.2021 / 13:26

כל אישה יודעת שמכנסי ג'ינס הם אחד מהפריטים הכי חיוניים ובסיסיים בכל ארון, אבל לא תמיד קל למצוא את הג'ינס המושלם. דניאל ומאיה, מעצבות ג'ינס בהתאמה אישית, החליטו לשים סוף לחיפושים ולגרום לכן להיות בגרסה הכי טובה שלכן

MY JEANS/אולפן הנבחרים

הכירו את מאיה קופרברג ודניאל נחום, המייסדות ובעלות מותג הג'ינסים MYJEANS אולי כבר נחשפתם אליהן בעבר אבל גם אם לא, זה לגמרי הזמן! לפני כשנתיים צמד הבנות הקים את מותג הג'ינסים מתוך מצוקה אישית שלהן במציאת הג'ינס המושלם שיתאים לגוף ולא ידרוש תיקונים אצל תופרת. "הקמנו את המותג שלנו שכולל מגוון מידות המקיפות קומבינציות רבות של אורך ורוחב, ויגרמו לכל אחת להרגיש כאילו הג'ינס נתפר עבורה ובמחיר משתלם לכל כיס - רק 170 ₪ לג'ינס".
מאיה ודניאל אומרות שהן לא מתיימרות להכתיב אופנה. העסק שלהן הוקם מתוך הבנה של מה בנות אוהבות, צריכות ומה חסר בשוק. ב-MYJEANS תמצאו את הג'ינס שישב על הגוף שלכן בהתאמה מושלמת ויגרום לכן להרגיש הגרסה הכי טובה של עצמכן! לכל מקום שתלכו ישאלו אתכן מאיפה הוא.

אז ספרו לנו, איך הכל התחיל?

"לפני כשלוש שנים מצאנו את עצמנו בחיפושים רבים בחנויות ובאינטרנט למציאת ג'ינס שישב עלינו באופן מדויק ובמחיר נגיש. כשהבנו שאנחנו לא מוצאות ג'ינס כזה, החלטנו ללכת על זה ובגדול! רצינו להביא לבנות ישראל בדיוק את מה שאנחנו יודעות שהן מחפשות וצריכות. בהתחלה, עבדנו על דוגמאות העיצוב בשלט רחוק עם סין, בעזרת סוכן שקישר אותנו למפעלים השונים, וכשהבנו שזה לגמרי עונה על הציפיות שלנו, עלינו על מטוס לסין עם חלום גדול ומעט מאוד ידע".
"סין כבר הייתה חוויה בפני עצמה, מלאה בסיפוק והגשמה עצמית ביצירת והקמת הבייבי שלנו. הסתובבנו במפעלים השונים, בחרנו בדים וצבעים ולמדנו את עולם עיצוב הג'ינס מא' ועד ת'. בחרנו כל פריט הכי קטן בג'ינס החל מעיצוב הכפתור, צבע התפר ועד לשטיפת הווש של הג'ינס כמה פעמים עד שהצבעים ייצאו מדויקים. כל התהליך ארך כשלושה שבועות עד שהגענו לתוצר מוגמר ומושלם - סקיני ג'ינס בשני צבעים, במידות שונות ומגוונות עם התווית שלנו והחותמת שאנחנו כאן כדי להישאר".

איך פעלתן מרגע הגעת המוצר לארץ?

"מההתחלה חשבנו בגדול, האמנו בעצמנו וברעיון שלנו! השקענו את כל המשאבים, הלב והנשמה שלנו. אחרי שביצענו הזמנה של כמות די גדולה של ג'ינסים, השקענו בפרסום נרחב ובאירוע השקה, פנינו לבלוגריות רבות ברשתות החברתיות ונסענו ברכבנו הפרטי ברחבי הארץ כדי לספק את המוצרים ללקוחות. לאירוע ההשקה הגיעו מעל ל-600 איש, והאמת שהופתענו כי המותג היה קיים רק שבוע".
"אחרי האירוע והטירוף סביב ההשקה, הבנו כי מדובר כאן בהרבה מעבר. אמרנו לעצמנו שיש לנו ביד "ביצת זהב" והגיע הזמן להעיף אותה באוויר. בהתחלה היינו מוכרות מהבית ופותחות חנויות "פופ אפ" שונות ברחבי הארץ. היינו נחושות להגיע לקהל נרחב ולגרום לכולן להכיר את המותג שלנו. לאחר כמה חודשים, החלטנו שהגיע הזמן למקום משלנו ופתחנו את חנות הדגל שלנו בגבעתיים כדי לאפשר לכולן להגיע למדוד".

"עם הצמיחה של העסק גדלו הכמויות אותן הזמנו, הקולקציה התרחבה ומגוון הפריטים גדל. גם מגוון המידות גדל, הרי המטרה מלכתחילה הייתה לספק לכל אחת את המידה המתאימה לה ביותר, כי אצלנו כל אחת יכולה למצוא מקום. כיום, ניתן למצוא אצלנו מעל ל-13 מידות שונות המורכבות ממידות אורך ורוחב שונות בטווח הגבהים 1.50-1.75 מטר ובטווח הרוחב של 30 (ילדים) עד 46 ס"מ (פלאס סייז)".
"בנות מגיעות אלינו מכל קצוות הארץ, אם זה מטבריה, אשקלון, עוטף עזה ואפילו אילת, ובין לקוחותינו ילדות ואימהות כאחד. בכל השקה או מכירה גדולה ניתן לראות תורים גדולים בכניסה לחנות וזה מספק וממלא את הלב בכל פעם מחדש".

איך הלקוחה מתאימה לעצמה מידה?

"בתחילת הדרך, ביקשנו מכל לקוחה שהייתה מגיעה לעמוד האינסטגרם שלנו, לשלוח לנו תמונה, כדי להבין מה מבנה גופה. היינו מתאימות לה את הג'ינס על סמך מידות מדויקות. בילינו שעות רבות בעמוד האינסטגרם שלנו כדי לתת לכולן מענה ולהתאים להן את המידה המדויקת עבורן".
"בגלל שנושא המידות הוא עניין חשוב וקריטי במותג שלנו, השקענו זמן ומשאבים רבים במציאת פתרון מהיר ויעיל ללקוחותינו. כיום אנו החברה היחידה בארץ המשתמשת באלגוריתם, בה ניתן למצוא התאמה מדויקת למידות הג'ינס על פי נתונים ספציפיים".

איך אתן משווקות את המוצר?

"אנחנו דואגות לשתף את העוקבות שלנו ברשתות החברתיות בכל התהליך, ושואפות לשדר מסר של העצמה באמצעות הג'ינס בכל פלטפורמה. יותר מהכל, אנחנו מושכות את הלקוחות על ידי יחס אישי, חם וחברי. השירות הוא מעל הכל בשבילנו ואין ספק שהוא מה שמשאיר אצלנו אלפי לקוחות חוזרות שאוהבות את המוצר והשירות".

אז אחרי שנתיים בהן התחילו בקטן וגדלו לחברה בע"מ, מאיה ודניאל שואפות לתת ערך מוסף לבני ובנות נוער ללכת אחרי החלומות שלהם ולהאמין שעם קצת אמונה ועבודה קשה - הכל אפשרי.

כתובת: גנסין 19, גבעתיים

info@myjeans.co.il

אתר

אינסטגרם

יו טיוב

בשיתוף MY JEANS
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully