וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת INOKIM לא עוצרת באדום וממשיכה לשנות את העולם

בשיתוף INOKIM

12.1.2021 / 12:13

לאחר שהיתה הראשונה להמציא מחדש את הקורקינט החשמלי המתקפל, פתרון תחבורה אורבני ייחודי שהביא למהפכה בכל הנוגע להתניידות העירונית, בימים אלו חברת INOKIM גאה להציג את , KIMIגאדג'ט חינוכי לגילאי 4-8 שנועד להעצים את תחושת הביטחון האישי הילדים ברחבי הערים

KIMI. רונן פדידה,
KIMI/רונן פדידה

מפיק חבר המערכת פגש את דרור וכפיר בן שושן, שני אחים, המייסדים ובעלים של ,INOKIM מהם הוא שמע על הפיתוח החדשני האחרון ועל מוצרי פרימיום נוספים שעומדים להשיק בקרוב בתחום הקורקינטים.

המוצר המהפכני הראשון בעולם הקורקינטים

INOKIM גאווה ישראלית כחול לבן, מוכרת כיום במעל 37 מדינות בעולם. החברה נחשבת על ידי רבים לחברת הקורקינטים המרכזית שהובילה למהפכה ירוקה בכל רחבי העולם, בזכות חלופות לרכבים פרטיים, במציאות בה יש פקקים אין סופיים שמובילים לזיהום אוויר.

בראש ובראשונה היה זה הקורקינט החשמלי המתקפל של INOKIM שקבע רף חסר תקדים: פתרון יעיל בו ניתן לשלב את הנסיעה בתחבורה ציבורית בדרך לעבודה או לימודים, בעזרת קורקינט קל לנשיאה, שיודע להתקפל בקלות ושימוש נוח ובטוח לרוכב ולסביבה.

"מעבר לאיכות המוצרים עצמם, יש בנו רצון עז למצוא פתרונות נוספים שישפרו לכולם את איכות חיים, להמיר את משאבי הזמן האבודים בפקק בדרך אל היעד לזמן איכות יעיל ומהנה. איכות החיים אותה אנו מייצרים מתבטאת לא רק בצמצום זיהום האוויר בעיר, אלא גם בפינוי המרחב מרעש הצופרים ומנועי הרכב, ושדרוג של הממשק לפתרונות הסעת ההמונים בתחבורה הציבורית. שמנו לעצמנו למטרה להחזיר את המדרכות להולכי הרגל, ולתת מקום לכל החולקים את הדרך", סיפר בגאווה כפיר בן שושן.

KIMI. רונן פדידה,
KIMI/רונן פדידה

קורקינט בטוח ומקצועי - מהיום גם לילדים

לפני כשנה, קברניטי החברה החליטו כי הגיע הזמן לתת מענה הולם וחדשני גם לעולם התחבורה לילדים, באופן כזה שישלב צעצוע עם FUN וחוויה חינוכית בונה ומעצימה. התוצאה קרמה עור וגידים בדמותו של KIMI, מוצר פרימום מלהיב במיוחד.

תחילת הדרך של KIMI

על החזון וחבלי הלידה של KIMI סיפר דרור בן שושן: "בחרנו לקחת את כל מה שידענו ולמדנו מהפיתוח של קורקינטים למבוגרים בכל הנוגע לאיכות, בטיחות, עיצוב ואורך החיים של המוצר, אל עולם הצעצועים לילדים, עם דגש שיהיה זה הרבה יותר מעוד צעצוע. אני שמח וגאה לומר כי הצלחנו לייצר חוויה שמעצימה את הילדים בגילאי 4-8. זו מעניקה להם את היכולת לעמוד בקצב ההליכה של המבוגרים, במקום להיות תלותיים. כי בניגוד לשנים עברו, כיום הילדים בכל רחבי העולם מבלים את הזמן הפנוי שלהם בעיקר בבתים, מול המסכים השונים: טלוויזיה, מחשבים, טלפונים סלולרים.

"אנחנו ביקשנו להביא לשינוי מסויים, להפוך אפילו את ההליכה לגן לזמן איכות משפחתי, חוויה משותפת שתיחרט לנצח בראשם של הילדים כזיכרון אקטיבי חיובי. לכן מצאנו פתרון מעשי בשטח, חוויה מעצימה ומקדמת בטחון עצמי ביכולת של הילדים הקטנים להתנייד בעצמם על צעצוע תחבורה. מדובר בפעולה מאתגרת ללא צורך במאמץ פיזי יוצא דופן, לכן KIMI היא התוצאה המושלמת".

KIMI. רונן פדידה,
KIMI/רונן פדידה

התכונות של KIMI

נכון להיום ישנם שני סוגים דגמי KIMI. הראשון הוא דגם lit, הוא מיועד לילדים בגילאי 4 - 8. מדובר בקורקינט חשמלי על שלושה גלגלים כאשר מהירות הנסיעה בו שווה למהירות הליכה של בן אדם מבוגר, לא מעבר.

הדגם השני הוא KIMI אייקון שיוצא לשווקים ממש בימים אלו. לקורקינט הזה יש תוספת של פנסי בטיחות וסוללה נשלפת, כך שניתן לקחת את הקורקינט הזה גם לטיסות.

מדובר באיכות חיים שמשנה לגמרי את התמונה גם בכל הנוגע להתניידות של הילדים בטיולים מעבר לים. למדתי כי בקרוב יהיה דגם נוסף, אולם לא יכולתי לקבל מידע נוסף מטעמי סודיות. אני כן יכול לספר כי מדובר בקולקציית פרימיום נוספת לבטיחות ילדים ועוד.

KIMI. רונן פדידה,
KIMI/רונן פדידה

KIMI - מותג כחול לבן וגאווה ישראלית

לסיכום, ניתן להגיד בפה מלא כי KIMI הוא גאדג'ט טכנולוגי חינוכי, החדשנות הכי מתקדמת בתחום הרכיבה באופן עצמאי, כזה אשר מתאים את עצמו לקצב של החיים האורבנים.

רוצים להעניק לילדכם את החופש והביטחון על ידי התניידות עצמאית במקביל אליכם? KIMI הוא בדיוק מה שאתם מחפשים.


אתר הבית

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף INOKIM
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully