וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היזמים הצעירים שכבשו את עולם תכשיטי הזהב והיהלומים

בשיתוף רקנאטי תכשיטים

12.1.2021 / 11:39

ב"רקנאטי תכשיטים", חברה המתמחה בעיצובים אישיים, בטבעות אירוסין ובתכשיטי יוקרה שהקימו שלושה חברי ילדות שקפצו יחד למים העמוקים של שוק היהלומים, מציעים מבחר עצום, ליוויי אישי ויחס VIP, עד שתמצאו את התכשיט שדמיינתם, בתקציב שביקשתם

שלושת היזמים הצעירים שכבשו את עולם הזהב והיהלומים. נאור סדרינה, אלירן אלבוחר ואלעד עובדיה. ידין חסון,
שלושת היזמים הצעירים שכבשו את עולם הזהב והיהלומים. נאור סדרינה, אלירן אלבוחר ואלעד עובדיה/ידין חסון

כולנו אוהבים להתחדש בתכשיטים, עדיף כמובן כאלה מזהב ויהלומים, אולם הבחירה היא לפעמים קשה מאוד ותלויה בגורמים רבים כמו מבחר, עיצוב ותקציב. לכל אלה מצאנו תשובה מושלמת בחברת "רקנאטי תכשיטים" (Rekanati Jewelry) שהקימו יחד שלושה חברי ילדות, נאור סדרינה, אלירן אלבוחר ואלעד עובדיה, שלושתם בני 30 היום.

הגענו למשרדי החברה בבורסת היהלומים ברמת גן כדי לבחור טבעות אירוסין, וכבר בכניסה, כשהתיישבנו עם כוס קפה בסלון הכניסה כשאנחנו מוקפים בתכשיטי יוקרה מזהב ויהלומים, הבנו שמצאנו בית מושלם. רגע לפני שיצאנו לתהליך בחירת התכשיטים, שנעשה כמובן בליווי אישי וצמוד ועם יחס VIP, רצינו לשמוע קצת על שלושת החברים, שכן כיום - במיוחד בתקופת הקורונה - נדיר לשמוע על יזמים ישראלים צעירים שקופצים למים העמוקים של שוק היהלומים.

"אנחנו חברים מילדות והקמנו את החברה לפני שלוש שנים", מספר נאור, "אנחנו, כיזמים צעירים, הרמנו את העסק והפכנו אותו לחברת תכשיטים מובילה, שמתמחה בתחום טבעות האירוסין, תכשיטי יוקרה ועיצובים האישיים".

רקנאטי תכשיטים. Astra שיווק דיגיטלי,
רקנאטי תכשיטים/Astra שיווק דיגיטלי

יש לכם רקע בתחום היהלומים והתכשיטים?

"כל אחד מתמחה בתחום מסוים שמקדם את החברה קדימה. אני השתחררתי לפני שלוש שנים משירות קבע בסיירת חרוב, שם שירתתי כמפל"ג לוחמים והשתחררתי בדרגת רב סרן. אחרי השחרור למדתי כאן בבורסה ברמת גן את מקצוע הגמולוגיה, שהוא למעשה תורת היהלומים ואבני החן, כך שאני היהלומן המוסמך שבחבורה.

"אלירן מגיע מתחום השיווק הדיגיטלי ברשתות ומתמחה בפלטפורמות מכירה כמו ETSY, איביי, אמזון וכולי, והוא גם מתמחה בעיצוב ובפיסול תכשיטים בתוכנות תלת מימד ובוגר לימודי 'מידול ועיצוב תכשיטים' בבורסה ברמת גן.

"אלעד, הראש הטכני שבחבורה, מגיע מתחום ההייטק והוא מפתח במקצועו ובעלים של חברת סטרט אפ משלו. הוא בנה למשל את האתר שלנו והיכולות שלו באות לידי ביטוי בכל מה שקשור לפיתוח הפלטפורמות העתידיות של החברה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
כל אחד יוצא עם התכשיט שחלם עליו. טבעת של רקנאטי תכשיטים. רקנאטי תכשיטים,
כל אחד יוצא עם התכשיט שחלם עליו. טבעת של רקנאטי תכשיטים/רקנאטי תכשיטים

אחרי שהבנו שיש לנו עסק עם חבר'ה טובים ומיוחדים, הגיע הזמן לתת לתכשיטים לדבר. ב"רקנאטי תכשיטים" מתמחים בייצור תכשיטי יוקרה מזהב ויהלומים, בדגש על עיצובים אישיים, טבעות אירוסין ותכשיטי יוקרה. "יש לנו מעצב שבונה מודלים בתוכנת תלת מימד, כאשר הייחודיות שלנו היא שהמעצב למעשה יושב אחד על אחד עם הלקוח ומעצב איתו את התכשיט שהוא רוצה, כולל הנראות או גודל היהלום, וכמובן שגם בתקציב שהלקוח מכוון אליו", מסביר נאור, "בדיוק כמוכם, כל לקוח או לקוחה מגיעים אלינו לפגישה אישית עם המעצב, מקבלים ליווי צמוד ויוצאים בדיוק עם התכשיט שחלמו עליו".

מאיפה אתם מייבאים את חומרי הגלם?

"אנחנו מייבאים יהלומים לארץ מבלגיה, מרוסיה וממקומות נוספים, כך שאנחנו גם 'יד ראשונה' בהקשר הזה. בנוסף, אנחנו גם יצרנים, כמובן לעצמנו אבל גם לחברות בת ולחנויות בכל הארץ, כשכל הייצור הוא מקומי, כחול לבן. יש לנו בית יציקה, צורפים ומשבצים שנמצאים בבית המלאכה שלנו, שממוקם גם הוא ממש ברחוב שמול הבורסה ברמת גן. אולם התצוגה והמשרדים שלנו הם כאן בתוך מתחם הבורסה ואנחנו כמובן חברי בורסת היהלומים הישראלית, אז הכל רשמי ומסודר".

עיצובים אישיים, טבעות אירוסין ותכשיטי יוקרה. טבעת של רקנאטי תכשיטים. אדיר אסרף,
עיצובים אישיים, טבעות אירוסין ותכשיטי יוקרה. טבעת של רקנאטי תכשיטים/אדיר אסרף
ליווי אישי ויחס VIP. הסלון במשרדי רקנאטי תכשיטים. רקנאטי תכשיטים,
ליווי אישי ויחס VIP. הסלון במשרדי רקנאטי תכשיטים/רקנאטי תכשיטים

יש לכם פתרון גם למי שחושש אולי להגיע בתקופת הקורונה?

"יש לנו אתר אינטרנט עם קולקציה ענקית של טבעות אירוסין, שכל אחד יכול להיכנס אליו ולבחור לא רק את הדגם שהוא רוצה, אלא גם למשל את גודל היהלום, ולהתאים הכל לפי התקציב המתאים לו. יש באתר קולקציה גדולה של תכשיטי נשים שכוללת למעשה הכל, החל מטבעות אירוסין וטבעות אופנתיות, דרך שרשראות ועגילים ועד צמידי יהלומים.

"בנוסף, יש לנו קולקציה ייחודית של תכשיטי גברים, למשל צמידים או שרשראות עם יהלומים שחורים. אנחנו מחזיקים גם יהלומים צבעוניים, בכל הצבעים, שזה גם משהו מאוד מיוחד. הקולקציות שנמצאות באתר מציעות מבחר עצום והאתר נגיש, פרקטי וידידותי מאוד למשתמש".

גם לגברים מגיע. צמיד מקולקציית הגברים של רקנאטי תכשיטים. רקנאטי תכשיטים,
גם לגברים מגיע. צמיד מקולקציית הגברים של רקנאטי תכשיטים/רקנאטי תכשיטים

זה בטוח להזמין תכשיט כל כך יוקרתי מאתר אינטרנט?

"בוודאי. כשמזמינים תכשיט מהאתר יש לנו חברת משלוחים מאובטחים שמגיעה עד דלת הבית, לכל מקום בארץ, כך שאפשר להיות רגועים ושקטים. אנחנו גם מייצאים תכשיטים לכל נקודה בעולם ומתחייבים להגעה עד דלת הבית בכל מקום על פני הגלובוס בתוך 48 שעות. זה מתאפשר לנו כי אנחנו עובדים עם חברות שליחויות מאובטחות, שמגיעות מהר מאוד לכל דלת, בישראל או בחו"ל".

והכי חשוב, כמה זה עולה לנו?

"טווח המחירים נע בין מאות שקלים, למשל 600 או 700 שקלים, ויכול להגיע גם לסכומים גבוהים יותר. כל אחד שמגיע אלינו יכול להתאים את התכשיט שהוא רוצה לתקציב שהוא בוחר. הליווי הוא ליווי אישי אחד על אחד אצלנו במשרד וכל לקוח מקבל יחס VIP. אנחנו יושבים עם הלקוחות בסלון קבלת האורחים, הם רואים מבחר עצום של יהלומים ותכשיטים בכל הצורות, הגדלים והצבעים, ויכולים לבחור ולהתאים לעצמם את התכשיט שחלמו עליו".

טלפון - 050-3972925

טבעות אירוסין

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף רקנאטי תכשיטים
  • עוד באותו נושא:
  • תכשיטים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully