וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המקסיקני סניף קריית גת - בעלים חדש וטורטיות משובחות

בשיתוף המקסיקני

12.1.2021 / 10:38

במסגרת כתבות מערכת "הנבחרים" על העסקים ששינו את פניהם מקצה לקצה בשנה האחרונה ביקשנו את עזרת קוראינו הנאמנים. איזה עסק השתפר מקצה עד קצה?

המקסיקני. המקסיקני,
המקסיקני/המקסיקני

כ-2500 איש בכל אזור בארץ, צפון מרכז ודרום, קיבלו מאיתנו בשבועות האחרונים שאלון ובו הם התבקשו לציין שם של בית עסק אחד בלבד שמצאו כי השתנה לטובה מקצה לקצה במהלך השנה האחרונה. מי שקיבלה את מירב הקולות במחוז הדרום היתה מסעדת "המקסיקני" בקריית גת.

מפיק חבר המערכת קפץ לרחוב דרך הדרום 9 בקריית גת מיד לאחר הסבב הראשון של הקורונה, כאשר היה מותר לשבת במסעדות במסגרת התו הסגול, אלו הם המסקנות שהביא מהשטח.

המקסיקני. המקסיקני,
המקסיקני/המקסיקני

רשת "המקסיקני" היא אחת מרשתות באוכל האהובות ביותר בישראל. הסניף הראשון נפתח לפני קרוב ל-15 שנה ומאז פרוסים בארץ עוד 40 סניפים שונים ואני הגעתי אל הסניף שאתם, קוראי המערכת בחרתם, הסניף בקריית גת.

הופתעתי לגלות כי מדובר במקום גדול של 160 מטר, אולם הדבר הכי בולט לעין היה הניקון המופתי מסביב, כאילו היה זה בית מרקחת, הכל מסודר ומתוקתק כמו במסדר צבאי. מי שמנהל בזכיינות את הסניף המקומי בשנתיים האחרונות הוא רוני טזזו, בן 31 שעבד ברשת עוד לפני גיוסו לצה"ל: "צמחתי וגדלתי ברשת ותוך כדי תנועה ניהלתי ואף הייתי פעיל בהקמה של סניפים אחרים. לפני שנתיים החלטתי לצאת לדרך עצמאית משלי ורכשתי את הזכיינות לסניף בקריית גת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
המקסיקני. המקסיקני,
המקסיקני/המקסיקני

"קודם לכן הוא היה סניף שהתקשה מאוד ולכן והשקעתי בו את כל הידע והאנרגיה שלי, על מנת להעניק שירות מעולה ללקוחות ושהתפריט כולו יהיה בנוי מחומרי הגלם האיכותיים והטריים ביותר. לשמחתי הובלנו את המקום לדרך חדשה, הוספנו לקוחות חדשים וגרמנו לחוויה מתקנת ללקוחות ותיקים. בתקופת הקורונה שירות המשלוחים שלנו עובד שעות נוספות, כאשר אנחנו מקפידים על נהלים ומתגעגעים ללקוחות ששוב ימלאו את המקום".

התפריט של המקסיקני עשיר ומגוון והמנות הפופלאריות ביותר הן כמובן הטורטיות הידועות והממכרות. מנת הבית האהובה מכולן היא הטורטיה במילוי אנטריקוט ובשר בקר טחון. בנוסף אפשר לבחור בין טורטיה במילוי של קבב, חזה עוף, מנת מיקס ופרגיות.

המקסיקני. המקסיקני,
המקסיקני/המקסיקני

אני בחרתי להזמין שתי מנות, את מנת הדגל של הסניף מנה של אורז עם בשר לבחירה, הלכתי על הקבב. קשה להסביר במילים את ההרגשה שעברה לי בחך ובלב בזמן הארוחה, חגיגה אחת גדולה של טעמים מופלאים, אי אפשר היה שלא לחוש בטריות של המוצרים ובאופן המדויק בו הכינו את הבשר והאורז.

לאחר שנרגעתי מעט מהחוויה המופלאה הזו, ניצלתי את ההזדמנות ושוחחתי עם כמה לקוחות אקראיים שהגיעו לאסוף מנות שהזמינו קודם לכן, עינת תושבת המקום סיפרה לי: "אני מזמינה מהסניף הזה באופן קבוע, לפחות שלוש פעמים בשבוע מאז שהתחלפו הבעלים. הילדים שלי מאוהבים בטורטיות שלהם וזה עושה לי את החיים לקלים כאשר צריכה להכין להם ארוחת צהריים. גם בעלי ואני מתפנקים על התפריט העשיר, השירות פה אדיב ונעים ויופי של מחירים".

גם דודי תושב אשדוד החמיא ובגדול: "אני איש מכירות שעובד בכל אזור הדרום כך שיוצא לי לעבור לא מעט בקריית גת. אכלתי כבר בכל מקום אפשרי ואני חייב להגיד כי "המקסיקני" הזה הוא הפייבוריט שלי. מקום נקי, שירות אדיב והאוכל מדהים, לא מחכים יותר מדי זמן ולאחר מכן שבעים לאורך כל היום, פשוט, טעים וממלא. אני זוכר שלפני מספר שנים הגעתי לפה והתאכזבתי, שמחתי לגלות כי נעשה שינוי ולא נותר לי אלא רק להוריד את הכובע בפני הבעלים".

המקסיקני. המקסיקני,
המקסיקני/המקסיקני

כאמור שירות המשלוחים של "המקסיקני" בקריית גת תוגבר בעוד שליחים על מנת לספק את הדרישה של רבים, השירות מגיע לכל פינה בעיר והסביבה הקרובה.

שעות הפתיחה של המקום הם בימי ראשון עד רביעי בשעות
11:00 עד 01:00. בימי חמישי המקום עובד החל מהשעה 11:00 בבוקר ועד 02:00 לפנות בוקר. במוצאי שבת הדלתות נפתחות כשעה לאחר צאת השבת ועד 02:00.

לפרטים נוספים והזמנות ניתן ליצור קשר בטלפון: 08-625-6262

בשיתוף המקסיקני
  • עוד באותו נושא:
  • טורטיות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully