וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד"ר אדהם קוזלי, השתלת שיניים ביום אחד

בשיתוף ד"ר אדהם קוזלי

11.1.2021 / 16:50

בריאות השיניים חשובה לנו מאוד ואם נדע לשמור עליהם, נחסוך מעצמנו לא מעט צרות וכאבים. אבל איך עושים את זה נכון? כדי שתדעו כל מה שצריך בנושא, מצטרף אלינו ד"ר אדהם קוזלי, רופא שיניים מומלץ עם מרפאה בשפרעם

ד"ר אדהם קוזלי, רופא שיניים/אולפן הנבחרים

הכירו את ד''ר אהדם קוזלי, רופא שיניים משפרעם. לרשתו קליניקה של מרפאת שיניים בה גם עובדת אשתו ורופאים נוספים.

איזה טיפולי שיניים ניתן לקבל אצלך במרפאה?

"אנחנו מבצעים את כל טיפולי השיניים: טיפולים כירורגים, שיקום הפה וגם יישור שיניים, הרמות סינוס, השתלות שיניים. נוסף על כך אני מתמחה בשיטה חדשנית להשתלת שיניים באמצעותה מתאימים את השיטה למטופל בהתאם למצבו ומצב הפה שלו".

כמה זמן נמשך תהליך השתלת השיניים?

"תהליך ההשתלה משתנה בין אדם לאדם ובין שיטה לשיטה, אפשר לעשות זאת ביום אחד ויש כאלו שזה נמשך גם חצי שנה במקרים מאוד מסובכים.
בכל השיטות משתמשים באותם השלבים: עקירת השן החולה, קדיחת השתל והרכבת הכתר עליו".

אילו שיטות יש להשתלת שיניים?

"השתלה מיידית, חד יומית - מיועדת לאנשים שיש להם מחלות רקע ומסוכן עבורם לעבור כירורגיה ממושכת, השיטה הזו לא מתאימה למי שיש להם עצם חלשה. שיטה נוספת הינה ממוחשבת שבמסגרתה עושים סריקה דיגיטלית ובעזרת צילומי סי.טי, גם בשיטה הזו כירורגיה מינימלית וזמן החלמה מהיר מאוד והתוצאה יותר אסתטית. בנוסף, יש את השיטה הרגילה של פתיחת החניכיים, לאנשים שיש בעיות בעצם יש שיטה מיוחדת באמצעות מקדח מיוחד".

מקצוענות כמו של ד"ר קוזלי קשה למצוא בכל מקום. לכן, אם יש לכם כאב או בעיה כלשהי בשיניים, או שפשוט הגיע הרגע לגשת לבדיקה שגרתית ובא לכם לקבל טיפול מסור ואיכותי, אתם כבר יודעים עם מי ליצור קשר.

0525502195

בשיתוף ד"ר אדהם קוזלי
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully