וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

F&B BURGER - What you see is what you get

בשיתוף F&B BURGER

11.1.2021 / 16:02

בשבועות האחרונים שיחת העיר ראשון לציון מתרכזת סביב דבר אחד בלבד, F&B Burger, הלהיט הקולינרי החדש שעשה מהפכה של ממש בעולם הזמנות ההמבורגר

F&B Burger. F&B Burger,
F&B Burger/F&B Burger

מפיק חברת מערכת "הנבחרים" יצא לשטח לבדוק על מה כולם מדברים ולטעום ממבחר גדול ומרשים של המבורגרים. הוא חזר נלהב מקונספט חדש וחשיבה מחוץ לקופסא בנוסף להמבורגרים אשר מורכבים ממתכון סודי בהחלט.

שנת הקורונה שינתה לא מעט דברים בעולם, הדברים נכונים גם בארצנו הקטנטנה ובעיר ראשון לציון, שם לאורך 6 שנים היה פעיל "פטיפון", בית להופעות מוזיקה חיות, של רוק, ג'אז ובלוז, כאשר בשנים האחרונות היו אלה בעיקר החגיגות של מוזיקה ים תיכונית ויוונית שהלהיבו רבים מכל רחבי הארץ.

בעקבות המשבר שסגר את מקומות הבילוי השונים, בעלי המקום, יגאל אילוז, ישב מול קירות ריקים ושבר את הראש, מה הוא יכול לעשות. חשב וביחד עם שני שותפים חדשים, צופית נתן ורומן רובינוב, הם החליטו לנצל את המטבח הגדול במקום, והתוצאה משובחת במינה - " ."F&B Burger

"ברגע שרומן רובינוב הצטרף אליי ואל צופית כשותף, לא היה לי ספק כי אנחנו הולכים להצליח בגדול", סיפר לי יגאל והוסיף, "מאחר והוא צמוד אליי כבר 15 שנה ומדובר בשף מהשורה הראשונה בתחום, עילוי של ממש".

F&B Burger. F&B Burger,
F&B Burger/F&B Burger

תהליך בניית התפריט

למדתי כי תהליך בניית התפריט המגוון כלל בתוכו פיתוח של מוצר, ימים של טעימות ובנייה של מדרג, על מנת להביא את התוצרת המובחרת ביותר. כך יצא כי הקציצה של "F&B Burger" מורכבת משלושה נתחים בלי טיפת שומן, זה מגיע מהבשר עצמו.

לחצתי על יגאל לספר לי באילו נתחים מדובר, אך הוא סירב לגלות בטענה כי מדובר בסוד מקצועי שהם לא יכולים להוציא החוצה מחשש לחיקויים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

לאכול קודם עם העיניים בזכות אריזה חדשנית

מאחר ונכון לימים אלו, מדובר בקונספט שמתבסס על שירות משלוחים ואיסוף עצמי, שלושת השותפים תכננו כיצד יוכלו לשנות את החוויה כולה מעבר לטעמים הנהדרים, על התוצאה סיפר לי יגאל: "פיתחנו סוג של אריזה ייחודית, כמו תכשיט בתוך קופסא שקופה. כל הרעיון הוא שהלקוח מקבל את מה שהוא רואה בתמונות ומקבל את ההמבורגר כמו שהוא ולא מפורק למרכיבים".

F&B Burger. F&B Burger,
F&B Burger/F&B Burger

הגיע הזמן לטעום ולדווח

רגע האמת הגיע, זמן לאכול, בדקתי את התפריט על מנת לבחור לעצמי המבורגר אחד ופשוט לא האמנתי למראה עיניי, הלכתי לאיבוד. מבחר עצום ומרתק של שילובים שלא מצאתי במקומות אחרים.

למשל, המבורגר מתוק עם חריף, חריף ומעושן, חמוץ ומתוק, כמובן הקציצה המסורתית ועוד. כל ספיישל משולב עם רטבים מיוחדים הנעשים במקום ושלל תוספות. בחרתי לטעום את ההמבורגר המעושן עם החריף.

עצמתי עיניים ולרגעים ראיתי את עצמי שופט ב"מאסטר שף", מחכה שהמצלמה תהיה עליי כדי לתת את המבט המדהים ביותר בעולם, כזה שיספר את הכל. על המבורגר מושלם, טעמים חזקים שהתפוצצו לי בפה בהרמוניה מופלאה והשאירו לי טעם של עוד. כבר טעמתי לא מעט המבורגרים בחיי, אבל זה פשוט התעלה מעל כולם.

כל השמות של ההמבורגרים הם שמות של קוקטיילים קלאסיים. שמחתי לגלות כי ניתן לשלב את הבשר עם מבחר קוקטיילים שמותאמים למנה עצמה. מדובר במהלך מבריק שמעצים את החוויה, כך שניתן לקבל המבורגר עסיסי וגדול, עם משקה בצד, לשקשק אותו ולשפוך אל תוך כוס עם קרח ולהרגיש אמריקה.

F&B Burger. F&B Burger,
F&B Burger/F&B Burger

סצנת הדרייב-אין

רוב ההזמנות מיועדות לשירות המשלוחים, אך סביב "F&B Burger" התפתחה גם סצנה ייחודית שמזכירה את הימים הגדולים בשנות ה 50' וה 60' בארה"ב, כאשר עשרות לקוחות מבצעים הזמנה ומגיעים אל דרך המכבים 36 בראשון לציון, אוספים את ההמבורגרים והשתייה ופשוט אוכלים את הארוחה על מכסה המנוע, אם אי אפשר לשבת במסעדות, אז לפחות לאכול בקרבת מקום.

שירות המשלוחים מגיע לכל ראשון לציון והסביבה.

כל המוצרים כשרים, כולל הגבינה הטבעונית אך המקום לא כשר מאחר והוא פתוח בסופי שבוע.

F&B Burger. F&B Burger,
F&B Burger/F&B Burger

תוכניות לעתיד

"מחכים ליום שאחרי הקורונה כדי להפעיל מקום חדש בראשון לציון עם ישיבה וחוויה קולינרית חדשה בסצנת ההמבורגרים ובמקביל להחזיר את הפעילות לפטיפון", סיפר לי יגאל אילוז רגע לפני שנפרדנו לשלום.

לסיכום הדברים, "F&B Burger", במילה אחת וואו, במשפט לסיום: .What you see is what you get

לפרטים נוספים והזמנות:

03-6433422.

אינסטגרם

אתר

פייסבוק

בשיתוף F&B BURGER
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully