וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Gaya Jewelry - חנות התכשיטים שמלהיבה את נשות ישראל

בשיתוף Gaya Jewelry

11.1.2021 / 14:28

לכבוד השנה האזרחית החדשה, במערכת "הנבחרים" החלטנו להציג את בתי העסק השונים, שלדעתנו עומדים לעשות קפיצת מדרגה משמעותית בשנה הקרובה בתחום התכשיטים בחרנו קודם להציג את "Gaya Jewelry"

Gaya Jewelry. Gaya Jewelry,
Gaya Jewelry מאפרת: natali danilov מסרקת: aisel nassirov/Gaya Jewelry

Gaya Jewelry היא חנות אינטרנטית בת פחות משנה, שכבר החלה לצבור לעצמה קהל לקוחות גדול. בהתחשב בתחרות שיש בשטח, ולאור העובדה כי בשנה החולפת למעלה מ 8 מיליון ישראלים קנו מוצרים כאלה ואחרים ברחבי האינטרנט, מאתרים בארץ ומחו"ל, מדובר בהישג שראוי לציון.

מי שמנהלת את "Gaya Jewelry" היא סברינה דנילוב, בת 27. מפיקה חברת המערכת שוחחה עימה, על מנת לדלות כמה שיותר מידע על התכשיטים שהיא מציגה בחנות, כיצד בוחרת אותם, ועל התוכניות לעתיד.

תחילת הדרך

סברינה דנילוב היא מושא להערצה. רק בת 27, אמא לשני ילדים קטנים, ודווקא בשיא משבר הקורונה, כאשר רבים הרימו ידיים וויתרו על המחשבה כי אפשר להוציא את המיטב מהתקופה הקשה, היא עשתה חושבים עם עצמה, ובאומץ רב החלה לבנות את העתיד שלה ושל משפחתה בזכות תעוזה ויצירתיות. "מאז ומתמיד היה לי חיבור רגשי לתכשיטים. לאורך שנים זה היה בא לידי ביטוי בכך שאספתי ורכשתי לעצמי תכשיטים אישיים מכל מיני מקומות שהייתי בהם, אבל תוך כדי תנועה, דגדג לי בבטן לקחת את זה למקום הרבה יותר מקצועי וכך עשיתי.

"למדתי תכשיטנות באופן מקצועי ובאמצע השנה שעברה החלטתי לעשות את הצעד המשמעותי, פתחתי חנות אונליין תוך כדי שייבאתי מגוון של תכשיטים, כאלו שבחרתי באופן דקדקני, על מנת להציג ליין שונה מזה שאפשר למצוא במקומות אחרים, ברשת ובכלל", סיפרה לי סברינה דנילוב.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
Gaya Jewelry. galit gashy,
Gaya Jewelry/galit gashy

תכשיטי כסף ייחודים

לאחר שסרקתי באופן אישי את התכשיטים השונים שדנילוב בחרה להציג בחנות האינטרנטית שלה, עגילים, שרשראות, צמידים וטבעות, למדתי כי אלו מיועדים לנשים בלבד. מדובר בתכשיטי כסף טהור 925, כאשר הם משובצים בקריסטלים וזרקונים. שאלתי את סברינה דנליוב על סגנון התכשיטים שבחרה להציג, היא סיפרה: "בחרתי בתכשיטים שבסגנון שלהם הם קרובים לליבי. תכשיטים עדינים, יוקרתיים, כי אני פחות מתחברת לקו של תכשיטים בומבסטיים, נקרא לזה ככה. שמחתי לגלות כי הטעם האישי שלי הוא הטעם של נשים רבות. תוך זמן קצר מהרגע שהחנות עלתה לאוויר, כל הליין הראשון נחטף והייתי צריכה להזמין מכולה חדשה מהספקים שלי בחו"ל".

דנילוב הוסיפה ואמרה לי כי כל תכשיט מגיע באריזה יוקרתית ומיוחדת, כאשר על כל אחד ואחד יש חותמת אשר מאשרת את טיב התכשיט. לכן ישנה אחריות מלאה על כל התכשיטים למשך שנה שלמה. שירות המשלוחים שלה מגיע לכל רחבי הארץ, עד ארבעה ימים מרגע הרכישה.

נשים מספרות

באתרי הביקורת השונים ברשת, מצאתי עשרות חוות דעת חיוביות לגבי השירות ואיכות התכשיטים של "Gaya Jewelry". מורן.ב מרמת השרון כתבה: "במיוחד בימים אלו, כשאי אפשר לנסוע לחו"ל, איזה כיף שהחו"ל מגיע אליי לארץ. אני כבר לא צריכה לחכות עד שאגיע לפריז או מילאנו כדי למצוא את התכשיטים העדינים שאני אוהבת, אלא הם כאן, במרחק נגיעה. המגוון שמצאתי בחנות מדהים, וכאשר שוחחתי עם בעלת החנות, היא היתה מאוד סבלנית ושירותית, אני ממליצה בחום לכל אחת לנסות".

גם יעל.כ מראשון לציון החמיאה: "אני אספנית גדולה של תכשיטים, חדשים וישנים, ואני מוכרחה לציין כי אלו שראיתי בחנות "Gaya Jewelry", הם תכשיטים שלא מוצאים בכל מקום. יש משהו מאוד מרגיע ונקי בתכשיטים מכסף, והשילוב של אלו עם קריסטלים מובחרים, הקסימו אותי לחלוטין. קניתי טבעות וצמידים עבורי, לאמא שלי וגיסתי, הפתעה לשנה החדשה, הן אהבו זאת מאוד. אני חייבת לציין את השירות האדיב, ולאחר ההזמנה קיבלתי את האריזות היפות תוך זמן קצר אל דלת הבית, אושר גדול".

Gaya Jewelry. galit gashy,
Gaya Jewelry/galit gashy

תוכניות לעתיד

"המטרה הגדולה שלי היא להפוך את החנות למותג ארצי. להגדיל את ליין המוצרים בחנות האינרנטית, כאשר בקרוב מאוד אני מתכוונת להוסיף גם תכשיטי זהב ויהלומים, גום לפתוח מספר סניפים ברחבי הארץ עומד על הפרק. מעבר לשיווק עצמו, אני נכנסת גם לעולם העיצוב העצמי של התכשיטים, כך שיש למה לצפות", סיפרה לי סברינה דנילוב רגע לפני שנפרדנו לשלום.

בימים אלו, לרגל תחילת השנה החדשה, ב "Gaya Jewelry" תוכלו למצוא הנחה של 10% על כל התכשיטים שבחנות. על רכישה של מעל ל 300 שקלים, שירות המשלוחים הוא ללא תוספת עלות.

נשים יקרות, התכשיטים המובחרים של "Gaya Jewelry" מחכים לכם כאן ועכשיו:

אתר

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף Gaya Jewelry
  • עוד באותו נושא:
  • תכשיטים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully