וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מראם עבד אלחי, מגלה לכם את סודות היופי

בשיתוף מראם עבד אלחי

11.1.2021 / 14:23

מי לא היה רוצה לדעת את "סודות היופי"? נמצאת איתנו באולפן מראם עבד אלחי, בעלת קליניקה בטירה, שתגלה לנו סוד או שניים בעולם הביוטי

מראם עבד אלחי, סודות היופי/אולפן הנבחרים

הכירו את מראם עבד אלחי, שעוסקת בתחום הקוסמטיקה כבר 11 שנים. היא התחברה מאוד לתחום האסתטיקה עוד מימי ילדותה, אהבה מאוד את תחום היופי וטיפוח העור ולכן היה זה אך טבעי מבחינתה ללמוד את המקצוע והתחילה לטפל בלקוחות רבים.

איזה טיפולים את מעניקה בקליניקה שלך?

"הטיפולים שאני מעניקה הם: מענה לבעיות עור בפנים: אקנה, אנטיאייגינג, פיגמנטציה, מזותרפיה, טיפולים שמתאימים לכל סוגי העור, טיפולי יופי.
נוסף על כך, אני מתמחה בטיפול 'הידרה פיישל', הנפוץ בקרב מפורסמים רבים זהו טיפול באמצעות מכשיר מיוחד שמנקה את ומוריד את שכבת העור המת ומנקה את העור והנקבוביות, מחדיר לחות ויטמינים ומיצוק. בנוסף אני, מתמחה בשיטה ייחודית שנקראת 'אדל' - שיטת פוטותרפיה שמתמקדת בבעיות עור שונות שמעניקה תוצאות מיידיות ונהדרות".

מה הייחודיות שלה בתחום?

"אני מקפידה להעניק יחס אישי לכל מטופלת וליווי מעמיק לכל אורך הדרך מתחילת הטיפול ועד סופו, כולל טיפים לשמירה על עור מושלם".

לסיום, תני לנו טיפ לשמירה על עור הפנים?

"צריך להקפיד על שתיה מספקת של מים, בייחוד בחורף, להשתמש במוצרים איכותיים לעור הפנים, להתמיד בטיפולים ובעיקר לגלות סבלנות ולהמתין לתוצאות, המון פעמים אנשים רוצים תוצאות מידיות ולא תמיד זה קורה, הסבלנות משתלמת".

אז עכשיו כשאתן יודעות קצת יותר על "סודות היופי", הכנסו לאתר או תגיעו למראם, ותקבלו טיפול מפנק בקליניקה שלה.

בשיתוף מראם עבד אלחי
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully