וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השף דורון כהן מגשים חלום

בשיתוף דורון כהן

21.1.2021 / 16:46

השף הפרטי, דורון כהן, יגרום לכם לשכוח את כל מה שהכרתם בתחום המזון הקולינרי

דורון כהן. דורון כהן,
דורון כהן/דורון כהן

עומדים לחגוג יום הולדת לבן משפחה? בר מצווה? חתונה או סתם ערב רומנטי? הגיע הזמן שתפסיקו לבזבז שעות במטבח כי מה שאתם צריכים בשביל ערב כזה הוא להזמין את השף דורון כהן, אשר יוכל לדאוג לכם לאירוע בלתי נשכח, בין אם מדובר באירוע אצלכם בבית, ערב זוגי עם האישה או ערב חברה. דורון כהן והמטעמים שלו ישאירו לכם זיכרון שפשוט לא תוכלו לשכוח.

אחרי שבחנו מגוון רחב של שפים ברחבי ישראל, צוות הנבחרים שלנו מצא כי דורון כהן יעניק לכם ולקרובים שלכם את הפתרון לכל אירוע. החל מחוויה קולינרית בלתי נשכחת, ערבי בשרים, מסיבות רווקים, ימי הולדת, קייטרינג לאירועים עד מאה איש ועוד - תרשו לעצמכם להתכונן לאירוע שכולו ריחות וטעמים ערבים לכל חך.

דורון כהן. דורון כהן,
דורון כהן/דורון כהן

השף הפרטי דורון כהן מתמחה בהכנה של מגוון מנות ייחודיות שמשלבות את חומרי הגלם הכי איכותיים שיש. ההתמחות של דורון כהן באה לידי ביטוי במגוון ארוחות שהוא מבשל. בתחום הבישול הפרטי, ידוע כי ישנם מגוון רחב של שפים, לכן חשוב לבחור בקפידה את השף שהולך לנהל לכם את האירוע - הבדיקה שלנו קבעה כי עם דורון כהן תצאו שבעים ומרוצים. פרט לכך, את האירוע בחסותו תוכלו לערוך בכל מקום שתרצו, החל מהבית שלכם ועד לחצרות, גני אירועים, חוף הים וכדומה.

כעת נעבור למנות המומלצות ביותר של השף, אשר מגיש לסועדים והאורחים מגוון רחב של מטעמים חלביים, צמחוניים, טבעוניים וכמובן בשרים, אשר רמתם מאד גבוהה מאחר וכל המוצרים טריים ונקנים עבור הסועדים ממש ביום האירוע. בין המנות הראשונות המובחרות אפשר למצוא קרפצ'יו הכולל פילה בקר פרוס דק-דק, מוגש על צלחת עם סילאן, טחינה גולמית, לימון, שמן זית, מלח ופלפל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
דורון כהן. דורון כהן,
דורון כהן/דורון כהן

במנת הביניים אנו ממליצים על כבד אווז הכולל קרואסונים עם חלבה, טחינה גולמית וסילאן. מנה נוספת ששבתה אותנו היא חזה מולארד אשר מגיע למרכז שולחן במידת עשיה מדיום, כאשר מלמעלה תבלין הבית מעדן אותו.

המנות העיקריות מוגשות אל מרכז השולחן, כאשר הכל נעשה מול עיני הסועד: מבחר בשרים כמו פילה בקר, צלעות טלה, סינטה ועוד - השף מוסיף לכך גם קצת שואו עם קרח יבש ואש.

לסיום תטעמו את מגוון הקינוחים של השף הכוללים את פירות העונה, מלבי, קרם בורלה, מקרונים, כדורי שוקולד, בראוניז, גלידות ועוד. גם כאן, האוכל מוגש למרכז השולחן עם קישוטים כמו בננה מקורמלת, קרח יבש ואש.

העובדה כי דורון כהן מגיע עם כל הציוד, בהחלט מקלה על בעל האירוע. כך למשל כהן דואג להגיע עם מפה, צלחות, סכו''ם ופריטים נאים עבור עיצוב השולחן. את הבשרים הוא כמובן מביא עימו, זאת לצד מנגל פחמים עד בית הלקוח, ביחד עם אנשי הצוות שלו. דורון כהן ואנשיו מקבלים בית נקי ומחזירים אותו מסודר בסיום האירוע. יש לציין כי אם מדובר בארוחה חלבית היא נעשית בבית הלקוח מא' ועד ת', בסטריליות גבוהה ועמידה בזמנים.

דורון כהן בן ה-24 החל את דרכו בתחום בתור ילד, כאשר היה רק בן 13. הוא למד בבית ספר מקצועי את רזי הבישול ותוך כדי לימודים הוא עבד בקצביה במשך מספר שנים. לאחר מכן עבד במסעדות שונות עד שהתגייס לצבא, שם ביקש להיות טבח, לא קיבל את האפשרות, אך הוא לא ויתר. תוך כדי השירות החל לעבוד כטבח ולמד לימודי שף בדן גורמה, המשיך לעבוד כשף בחברות קיטרינג, אולמות אירועים וכיום הוא עצמאי, אחרי שיצא לדרך כשף פרטי לפני שנתיים.

בשיחה שערכנו עם דורון כהן הוא סיפר: "לפני שאני סוגר אירוע אני יושב עם הלקוח ודן עימו בכל הפרטים כדי להבין למה הוא מצפה בדיוק ומה הוא רוצה שיהיה. כל לקוח שלי הוא VIP, אשר מקבל אל מלוא תשומת הלב - כל מה שהוא מבקש עד הפרטים הכי קטנים. אני בונה עם הלקוח את התפריט לאירוע וגם אם המנה לא מופיעה בתפריט הסטנדרטי, אני מעניק לו את כל הטוב שיש לי להציע. החלום? בעתיד אני שואף להיות בעל מסעדת בוטיק שתגיש בשרים מובחרים".

דורון כהן. דורון כהן,
דורון כהן/דורון כהן

השף מגיע לכל רחבי הארץ עם הצוות שלו, אז אם אתם חולמים להפוך אירוע ביתי לערב בלתי נשכח, אתם כבר לא צריכים לעבוד קשה, מאחר ועם השף דורון כהן, תזכו להיות חלק מטעמים שאי אפשר להישאר אדישים אליהם.

להזמנות: 0585756543

מייל: doron.goon@gmail.com

אינסגטרם

פייסבוק

שעות פעילות:

א-ה
ו': עד כניסת שבת.
מוצ''ש: בתיאום מראש.

בשיתוף דורון כהן
  • עוד באותו נושא:
  • שף
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully