וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענבל אריחים: מביאים את פרובנס אליכם הביתה

בשיתוף ענב אריחים

11.1.2021 / 13:23

בני הזוג אבנר וענבל הביאו ארצה את בשורת האריחים המצוירים והובילו את הטרנד העיצובי הכי חזק בתקופה האחרונה. מחפשים טאצ' מיוחד שיחבר את כל הנקודות בבית ומפחדים מלחץ ותיזוז? הכירו את החנות שבה מרגישים כמו בביקור אצל חברים

ענבל אריחים. ענבל אריחים,
ענבל אריחים/ענבל אריחים

כל מי שקנה אי פעם דירה או שיפץ את הבית מכיר את הסיטואציה הבאה. אתם יוצאים למסע מתיש בין חנויות, מתחמים וספקים. מתעכבים על כל אריח, ברז, וילון וחיפוי, רואים ערמות של דוגמאות, לומדים מילים חדשות כמו אינטרפוץ 4 דרך, מגלים עולם שלם של גוונים שלא ידעתם שקיים, מוכרים מפציצים אתכם במונחים עד שהמוח צועק לכם: "די!!!". בואו, יש גבול לכמה אתם יכולים להכיל. כן, אנחנו יודעים, עיצוב חשוב לכם ואתם רוצים שייצא מושלם, אבל כשכל החוויה הופכת למטלה ולתיזוז, הכיף נעלם. התסכול משתלט. מכירים את זה, נכון? תדעו שיש דרך אחרת. הכירו את ענבל אריחים.

ענבל אריחים. ענבל אריחים,
ענבל אריחים/ענבל אריחים

החוויה הנעימה שלכם היא זו שמנחה את הדרך עבור אבנר וענבל. הם בני זוג ממושב שילת וזה בדיוק היה הסיפור שלהם. "החברה נקראת 'ענבל אריחים' והיא הוקמה מתוך אהבתינו לאריחי בטון מצוירים. בנינו בית וגילינו שאין מספיק דברים יפים שאנחנו אוהבים, לכן התחלנו להביא בעצמנו", מספר אבנר. "זה התחיל מאריחי בטון ולאט הוספנו עוד מוצרים באותו הסגנון. פיתחנו קולקציה של אריחים למקלחת ולכל הבית, חיפויים, משרביות וארונות אמבטיה".

הסגנון הוא "סגנון כפרי של פעם", שייתן לבית שלכם לוק ופיל של פרובנס. נישה ייחודית, איכותית, אבל מאוד בולטת וטרנדית בעיצוב המודרני. העיצובים ברובם מקוריים והמוצרים מיוצרים בישראל, ספרד, איטליה, וייטנאם וסין. אבנר טוען שהקונספט של אריחים מצוירים כבר מזמן יצא ממשבצת הנישה. "כולם מתחברים לסגנון העיצוב השקט ואנחנו מובילים את הטרנד הזה בארץ ומתפתחים כל הזמן". העסק המשפחתי שנפתח במושב שילת, התרחב לסניף שני במתחם העיצוב המוביל בארץ - רחוב הלח"י בסמוך לדיזיין סנטר בבני ברק.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
ענבל אריחים. ענבל אריחים,
ענבל אריחים/ענבל אריחים

המתחם ורחוב הלחי בבני ברק הפך למוקד עלייה לרגל שמאגד בתוכו את כל פתרונות העיצוב לתחום הבנייה והשיפוצים. "הגענו למסקנה שיש לנו מה לתרום לבאי המתחם מבחינת מגוון המוצרים שלנו", ממשיך אבנר. "יש לנו מוצרים שלא רואים בשאר החנויות וברשתות. אנחנו עושים מה שאנחנו אוהבים ומחוברים לעיצובים שלנו. יש לנו לקוחות שמגיעים מכל הארץ כי זה לא משהו שאפשר למצוא בכל חנויות הקרמיקה. לפני שמונה שנים יכולנו לקרוא לזה נישה, היום 30 אחוז מהעיצובים מגדירים את עצמם ככאלה עם נגיעה כפרית".

בואו נפרק רגע את המונח 'אריחים מצוירים'. "פעם אלו היו אריחי בטון שמיוצרים באופן ידני בכל מיני צורות וגוונים כמו הריצוף התל אביבי של לפני 100 שנה. בעשור האחרון, בזכות הטכנולוגיה של הדפסה דיגיטלית על פורצלן, האריחים הפכו למוצר הרבה יותר פרקטי ואפשר למצוא אותם על הרצפה ועל הקירות", מסביר אבנר.

ענבל אריחים. ענבל אריחים,
ענבל אריחים/ענבל אריחים

מעבר למגוון רחב ומעוצב של אריחים, רצפות וקרמיקה, בחנויות של ענבל תוכלו למצוא ארונות אמבטיה, גופי תאורה, כיורים, ברזים וגם משרביות - מחיצות שלא סוגרות את החלל - שמיוצרות בבית המלאכה של בני הזוג. "אנחנו מוכרים את כל סוגי המשרביות בכל צורה, גודל וצבע, גם במראה מודרני שעשויות מאלומיניום ומעץ", ממשיך אבנר. "אנחנו ממשיכים כאן באותו קו עיצובי כפרי. כל הנקודות מתחברות - מהרצפה, לאריחים, למשרביה ולארונות שמגיעים בגימור מיושן ומשופשף". פרובנס, כבר אמרנו.

הקורונה הרימה קצת את עולם העיצוב, בעיקר בשל העובדה שההסתגרות הארוכה בבית גרמה ללא מעט ישראלים לצאת ולבצע מקצה שיפורים. ענבל אריחים לא מציעים רק קולקציות ייחודיות וחווית קנייה קלה (האתר שלהם מרהיב, אתם פשוט חייבים להיכנס ולקבל השראה), אלא גם גישה ידידותית שמורידה את הפוזה מעולם העיצוב ומנגישה אותו גם למי שלא בקיא בו.

"כשאתה מגיע אלינו, אתה מרגיש שאתה נמצא במקום נעים, נינוח ומאפשר. הדברים לא נוצצים ומבריקים, אנשי מכירות לא קופצים עלייך, אלא מסבירים ומייעצים באווירה נינוחה. אתה יכול ללכת בניחותא, להזיז דברים, לשים אותם אחד ליד השני ולראות איך הם מתחברים, לגעת בחומרים. עושה לי טוב שאני שומע מלקוח שכיף לו והוא מרגיש נעים אצלנו בחנות", מסכם אבנר.

ענבל אריחים. ענבל אריחים,
ענבל אריחים/ענבל אריחים

כאמור, את כל המוצרים של ענבל אריחים אפשר למצוא באתר החברה ולקבל גם שירות טלפוני. המחירים באונליין זהים למחירים בחנות ואבנר גם מבטיח: "כל דבר שקונים אפשר להחזיר תוך חודשיים". אז אם אתם מעצבים מחדש, מחפשים השראה לפני שיפוץ או מעבר, תתחברו לטרנד הכי חזק של התקופה ונסו את העיצובים של ענבל אריחים. באונליין או פיזית בחנות. חווית קנייה אחרת מובטחת.

ענבל אריחים: צומת שילת, הלח"י 27, בני ברק

Inbal.tiles@gmail.com

קטלוג ארונות אמבטיה באתר של ענבל אריחים

האתר של ענבל אריחים

פרטים נוספים בדף הפייסבוק של ענבל אריחים

בשיתוף ענב אריחים
  • עוד באותו נושא:
  • אריחים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully