וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סובלים מהתקרחות או מדילול שיער? אין צורך 'להלוות' או להשתמש בתוספות

בשיתוף ד"ר מאיה גבסו

11.1.2021 / 12:23

שיטת הזקיקים של ד"ר מאיה גבסו פלגי, שהחליטה לתת מענה (סוף סוף!) גם בישראל, תאפשר לכם לקבל את השיער שלכם חזרה ולצאת אחרי כמה שעות עם בלורית מדהימה וחיוך מפה לאוזן

ד"ר מאיה גבסו. ד"ר מאיה גבסו,
ד"ר מאיה גבסו/ד"ר מאיה גבסו

אל דאגה, זו לא עוד כתבה שמציעה שיטות כואבות שמשאירות צלקות, יקרות ולא תמיד אפקטיביות לבעיית ההתקרחות. טיפול בהתקרחות בשיטת הזקיקים - טכנולוגיה פורצת דרך שסוף סוף הגיעה לישראל, מבוצעת על ידי רופאת המשפחה והפנימאית ד"ר מאיה גבסו פלגי - אשת מקצוע מהשורה הראשונה.

"את לא מאמינה כמה פניות קיבלתי! אני לא עומדת בקצב!", כך אמרה לי בהתרגשות ד"ר מאיה גבסו פלגי, רופאת משפחה ב'כללית' ומנהלת קליניקה לרפואה אסתטית והשתלות שיער, אותה ראיינתי לפני כחודש. מהרגע הראשון הבנתי שמדובר באשת מקצוע מהשורה הראשונה, שיכולה להעניק מענה מקצועי, אסתטי ואישי, שיכול להוביל לתוצאות נהדרות. עובדת היותה רופאת משפחה פנימאית שעוסקת בתחום הרפואה האסתטית, בנוסף לאופייה הכובש והביטחון שהיא מספקת לצד השני מהרגע הראשון, גורמים לכל אחד לרצות להעביר את הטיפול לידיה המקצועיות. הדבר הבא שאמרה לי, הפתיע את שתינו, כפי שהיא מתארת: "בין כל הפניות הרבות שקיבלתי בנושא הרפואה האסתטית וההזרקות, רבים שאלו אותי גם על נושא השתלות השיער, בעיקר גברים. הפונים הופתעו לגלות שיש מענה לוקלי וללא ניתוח לנושא, רצו לקבל מידע נוסף ואף להגיע לטיפול".

לבקשת הקהל וכדי שתוכלו לקבל מידע חשוב על תחום חדשני ומהפכני שהגיע לאחרונה גם לישראל, החלטנו לצאת שוב לדרך, עם כל המידע ההכרחי ויותר בנושא השתלות שיער ולספר בהרחבה על הטכנולוגיה החדשה והיעילה, שכוללת הרדמה מקומית בלבד וללא כאב. תוך כמה שעות אתם בחוץ, עם בלורית משלכם (תרתי משמע, ותכף תבינו למה). תוך יומיים תחזרו גם לשגרת חייכם עם הרבה יותר שיער (טבעי!!!) וחיוך מאוזן לאוזן.

ד"ר מאיה גבסו. ד"ר מאיה גבסו,
ד"ר מאיה גבסו/ד"ר מאיה גבסו

אתם לא לבד - קצת נתונים מהעולם...

על פי האגודה האמריקאית לנשירת שיער, עד גיל 35, לשני שליש מהגברים האמריקאים תהיה נשירת שיער במידה מסוימת. בגיל 50 כ - 85% מהגברים יסבלו מדלילות משמעותית. את שכיחות אובדן השיער הנשי העריכה האגודה ב- 6% בקרב נשים מתחת לגיל 50 ו- 38% בקרב בנות 70 ומעלה.

אז מה עושים? מטפלים, במיוחד שכיום יש מענה בישראל ואין צורך לנסוע מעבר לים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

שיטת הזקיקים ויתרונותיה

שיטה זו הקיימת כעשור, הגיעה לאחרונה גם לארץ, דבר שמאפשר מענה לוקלי בטיפול הראשון וכך גם במעקב השוטף.

איך זה עובד?

ד"ר גבסו פלגי מסבירה: "שיטת הזקיקים מאפשרת לי להלוות זקיק של שיערה מאזור מסוים בקרקפת לאזור אחר. אני לא מייצרת שיערה חדשה או חותכת רצועות גדולות של שיער, אלא משתמשת בשערות הקיימות של המטופל. באמצעות מכשיר המיועד לחיתוך מיקרוסקופי, אני יכולה להעביר כל זקיק למקום אחר באזור הקרקפת. מדובר בעבודת פינצטה מאוד מדויקת ומקצועית, היוצרת אשליה של אחידות בקרקפת ומלאות, בדגש על קו שיער טבעי ומלא".
מה כולל הטיפול?

"אני בעצם מסדרת מחדש את הזקיקים בקרקפת. באמצעות חתכים זעירים אני מוציאה את זקיק השערה ומעבירה אותו למקום אחר, בו חסר שיער" היא מסבירה ומדגישה: "חשוב להבין שמדובר בהרדמה מקומית בלבד ולא בניתוח. הפרוצדורה אורכת בין 4-10 שעות (תלוי דגרת הקרחת וכמות הזקיקים שיש להעביר), ומתקיימת במרפאה שלי ברמת השרון".

אופן ההחלמה

ד"ר גבסו פלגי מסבירה כי שיטת הזקיקים כוללת פרוצדורה מיקרו פולשנית עם צורך בהרדמה מקומית בלבד, ובהתאוששות מהירה. אחד היתרונות של הטיפול בשיטת הזקיקים הוא זמן ההחלמה. באותו היום כבר תצאו עם תחבושת אותה נתין להסיר תוך יומיים, דבר שמאפשר חזרה מהירה לשגרה.

יתרונות שיטת הזקיקים, החל ממראה השיער ועד לזמן ההחלמה

 השיטה מאפשרת מראה טבעי של שחזור קו השיער
 טיפול מדויק
 מינימום כאב, אם בכלל
 צמיחת שיער טבעי תוך 3-4 חודשים בלבד, באזורי ההתקרחות בהם הושתלו הזקיקים
 שימוש בשיער של המטופל, עם כל החיות והגנטיקה של כל זקיק
 בניגוד לטיפולים שהונהגו בעבר וכללו זמן החלמה ממושך וצלקות, בשיטת הזקיקים אין צורך בחדר ניתוח או בהרדמה כללית

ד"ר מאיה גבסו. ד"ר מאיה גבסו,
ד"ר מאיה גבסו/ד"ר מאיה גבסו

חשיבות המענה הלוקלי

ד"ר גבסו פלגי מספרת על התגובות החיוביות בהן נתקלה, עם ההבנה שיש מענה לשיטת הזקיקים בישראל: "הפונים הופתעו לשמוע שיש מענה לטיפול בארץ, במיוחד בתקופת קורונה, ועוד עלי ידי רופאת משפחה פנימאית, דבר שנותן להם המון ביטחון. מצד אחד, יש אבא ואמא לטיפול, כולל מעקב שכולל טיפולי המשך במידת הצורך. גם העובדה שאני רופאה שעברה הכשרה בתחום שיטת הזקיקים (לימודי תעודה במכללה לרפואה אסתטית של ד"ר קרופניק) מרגיעה רבים שמחליטים להגיע.

"חשוב לי להדגיש כי היה לי ברור שברגע שייפתח הקורס הראשון להשתלות שיער בישראל, אני אקח בו חלק. זה נראה לי המשך ישיר להתמחות שלי כרופאה, גם בתחום האסתטיקה הרפואית וחלק אינטגרלי ממה שאני מציעה ללקוחותיי, כמי שמאמינה ומציעה מראה טבעי, בכל מה שאני עושה".

ד"ר מאיה גבסו. ד"ר מאיה גבסו,
ד"ר מאיה גבסו/ד"ר מאיה גבסו

על הקשר בין השתלות שיער והקורונה

ד"ר גבסו פלגי מספרת כיצד משבר הקורונה השפיע על שכיחות הטיפולים בהתקרחות גברית ודלדול שיער אצל נשים בישראל: "משום מה טורקיה הפכה למעצמה בתחום הטיפול בהתקרחות, עם דגש על שיטת הזקיקים. מאז פרוץ משבר הקורונה ועם סגירת השמיים, עלה הביקוש לפרוצדורה זו בישראל. אני חושבת שרבים הבינו גם שעדיף לבצע את הטיפול בהתקרחות קרוב לבית, כדי לקבל מענה לאחר ההליך וגם כשמדובר בטיפולי המשך.

"לאחר ההשתלה הראשונה, ניתן לבצע גם טיפול בטסיות (PRP), בו אני מזקקת פקטורים מסוימים מדם המטופל, אותם אני מזריקה לאזורים מסוימים בקרקפת, על מנת לעודד באותו מקום צמיחת שיער. טיפול זה גם מתאים למי שחסרים לו די זקיקים כדי להעביר ממקום אחד למקום אחר בקרקפת, או למי שמעוניין בשיער מלא יותר מהקיים".

אם אתם מעוניינים לחזור כמה שנים אחורה, למראה טבעי, צעיר ורענן, בין אם מדובר בבעיית התקרחות גברית או נשית או בדילול שיער, אז תרימו טלפון או תשלחו הודעה, מה יש לכם להפסיד? (חוץ משיער וזה המון!).


054-5255559

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף ד"ר מאיה גבסו
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully