וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדלי סבונים טבעיים - להרגיש את הטבע הבריא על הגוף שלך

בשיתוף אדלי סבונים טבעיים

11.1.2021 / 11:41

מערכת "הנבחרים" ממשיכה לסכם את שנת 2020. במסגרת כתבות על עסקים חדשים שנוצרו במהלך השנה אנחנו מעניקים את הבמה לאילנה אלחזוב, הבעלים של "אדלי סבונים טבעיים"

אדלי סבונים טבעיים. אדלי סבונים טבעיים,
אדלי סבונים טבעיים/אדלי סבונים טבעיים

מדובר בעסק ביתי שמייצר סבונים ללא חומרים משמרים או כימיקלים, אלא הכל על בסיס שמנים טבעיים. מפיק חבר המערכת שוחח עם אילנה, הוא שמע ממנה על מגוון הסבונים שהיא מייצרת ועל היתרונות שהם מספקים.

אדלי סבונים טבעיים. אדלי סבונים טבעיים,
אדלי סבונים טבעיים/אדלי סבונים טבעיים

תחילת הדרך

אילנה אלחזוב, בת 28, נשואה פלוס שלושה ילדים מקריית גת, היא מנהלת חשבונות במקצועה, אולם בתחילת השנה היא החליטה לעשות מעשה. מאחר ותמיד חשה משיכה אל הטבע, חיים בריאים וחומרים אשר שומרים על איכות הסביבה, ולאחר שכבר הספיקה לרקוח מספר סבונים באופן חובבני, לחלק אותם לקרובים ולקבל פידבקים מחזקים, היא החלה לייצר סבונים כחלק מתוכנית עסקית מתוכננת וחכמה, על כך היא סיפרה לי כאשר נפגשנו בביתה: "לא הייתי יוצאת לדרך בצורה מקצועית אם לא הייתי עושה שני דברים קודם לכן. הראשון, לנסות את הסבונים עליי ועל הילדים שלי. המרקם העדין, השמנים והניחוחות הנפלאים השפיעו על הגוף והנפש שלנו, הפכנו להיות פחות עצבניים, יותר רגועים כי אין גירויים וגירודים אצל הילדים לאחר מקלחת וסיבון, פשוט הרגשה של רעננות כללית.

"לאחר מכן חילקתי כמה וכמה סבונים גם לבני משפחה וחברים קרובים, אני מודה, הייתי בהלם כאשר הם חזרו לבקש ממני עוד סבונים. גם משבר הקורונה דחף אותי לעשות מעשה ולפתוח עסק, זה חידד עבור רבים את החשיבות לשמור על עצמם נקיים ולעשות שימוש במוצרי ניקיון איכותיים ובריאים לגוף".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אדלי סבונים טבעיים. אדלי סבונים טבעיים,
אדלי סבונים טבעיים/אדלי סבונים טבעיים

רקיחת סבונים

על מנת להפוך את תהליך הרקיחה של הסבונים, אילנה התעמקה ולמדה את התחום בצורה מקצועית. קראה ספרים בנושא, למדה בסדנאות וכמובן, עשתה אינסוף ניסיונות עד שאת התוצאה הסופית אפשר היה להתחיל לשווק באופן מעשי. "תהליך של רקיחת סבונים לוקח סביב שבועיים ימים", הסבירה לי אילנה והוסיפה, "חומרי הגלם בהם אני עושה שימוש מורכבים מצמחים ושמנים טבעיים בלבד. בפועל אני מכינה תשרית צמחים אל תוך שמן זית, את חלקם אני מגדלת ומטפחת בעצמי בחצר ביתי, כדי שכל הסגולות של הצמחים יתערבבו עם השמן הבריא.

"את התמיסה אני מערבבת עם חומרים כמו שמן זית, שמן קוקס, שמן קיק, שמן חוחובה, שמן שקדים ועוד, אלו הופכים את הסבון לתערובת אחידה, כאשר תוך כדי הסבון עובר גם תהליך המסה בחום של חמאות, כמו חמאת קקאו וחמאת שיאה ועוד כמה סודות מקצועיים, עד אשר מקבלים את התוצרת הסופית, סבונים בריאים ואיכותיים".

אדלי סבונים טבעיים. אדלי סבונים טבעיים,
אדלי סבונים טבעיים/אדלי סבונים טבעיים

מגוון הסבונים של "אדלי סבונים טבעיים"

נכון להיום אילנה מייצרת 12 סוגים שונים של סבונים, כאשר יש חשיבות לסוג הסבון ולניקיון היסודי שלו. חשוב כי המרכיבים בכל סבון יפעלו בהרמוניה עם העור, ישמרו עליו נקי ומחוטא, בין היתר אלו:

*סבון לטיפול בבעיות עור כמו פסוריאזיס, אקנה, פצעים וכד'.

*סבון לתינוקות, אלו עשירים בלחות והרגעת העור אדמומי ויבש.

*סבון פילינג מותאם לעור רגיש ושומני.

*סבון מפנק, בעל ריחות של ורדים משגעים.

*סבון קלנדולה , זה מיועד לכוויות והרגעת העור, מעולה גם לילדים.

*סבונים משולבים עם קפה וחימר ירוק - אבקה אשר מחטא את הפצעים ומשמשת כמסכה

*סבון ספא, משלב בתוכו בוץ מים המלח, הוא עשיר במינרלים.

כל הסבונים בעלי מרקם עדין ובניחוחות נפלאים.

על תפיסת עולמה סיפרה לי אילנה: "אני מאמינה כי קוסמטיקה טבעית בריאה לגוף שלנו. להשתמש יום יום בסבון אשר נוצר מין הטבע זו זכות של כל אדם. לכן יש חשיבות רבה לסבונים טבעיים ואיכותיים, מאחר והסבון עצמו נספג לגוף.

"בסבון הטבעי אין כימיקלים רעילים אשר עלולים לגרום לתופעות לוואי חמורות: כאבי ראש, עייפות, סחרחורות, פריחה בעור, דלקות בדרכי הנשימה ולתופעות שמגיעות עם הזמן. אם יש לנו את האפשרות לעשות שימוש במוצרים שכאלה, אני לא רואה איזו סיבה לצרוך מוצר אחר. מעבר לזה, עם כל הכבוד לקדמה, זו מבורכת ויעילה, אך יש דברים שלעבודת יד אין תחליף, בטח כשאלו נעשים באהבה, את כל אלו אני מביאה עימי בעבודה".

אדלי סבונים טבעיים. אדלי סבונים טבעיים,
אדלי סבונים טבעיים/אדלי סבונים טבעיים

תוכניות לעתיד

למדתי כי התכנון הבא של אילנה הוא להתחיל לרקוח גם חמאות, קרם לחות, שמנים וסבון שיהיה מיועד לשטיפת השיער, כל אלו יהיו מורכבים מחומרים טבעיים גם כן.

נכון להיום היא כבר קיבלה מספר פניות מחברות מסחריות שונות שביקשו לשווק את המוצרים שלה, אך נכון לעכשיו היא מעדיפה להישאר בנישה העצמאית שבנתה לעצמה, כאשר את ההזמנות מקבלת דרך עמוד הפייסבוק והאינסטגרם

שירות המשלוחים של "אדלי סבונים טבעיים" מגיע לכל פינה בארץ.

לקראת סיום השנה ישנו מבצע, קונים שבעה סבונים שונים ומקבלים את השמיני במתנה.

סקרנים לנסות את הסבונים הטבעיים הללו?

לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר בטלפון: 050-323-3392

בשיתוף אדלי סבונים טבעיים
  • עוד באותו נושא:
  • סבונים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully