וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סרטון שיווקי טוב יכול להפוך עסק קטן למותג וזה מה שאני יודע לעשות"

בשיתוף לירן שחר

11.1.2021 / 9:39

לירן שחר בן ה-27 מביים, מצלם, עורך ומפיק סרטוני פרסומת לעסקים מכל רחבי הארץ. בואו להכיר את האיש שכל בעל עסק צריך לידו

לירן שחר. מור צידון,
לירן שחר/מור צידון

בשנת 2021 כולנו כבר יודעים שכל עסק צריך להראות נוכחות חזקה ודומיננטית בעולם הדיגיטלי שהולך ומתפתח סביבנו. לירן שחר בן ה-27 מציע את כל החבילה לסרטון הפרסומת המושלם לעסקים קטנים ובינוניים - מהבנת הצורך והמסרים של כל עסק, בניית קונספט יצירתי, צילום, בימוי, הפקת התוכן, ועריכתו עד לתוצר המוגמר.

עם ניסיון של שנים בתחום, לירן מבטיח ללקוחותיו סרטונים מתוחכמים, יצירתיים, שיוכלו להביא להם את החשיפה המקסימלית, ולהראות תוצאות מיידיות בהגדלת קהל והמכירות.

מצילום בטלפון להפקת פרסומות איכותיות

לפעמים אנחנו בוחרים את המקצוע שלנו לחיים, ולפעמים, כמו במקרה של לירן, המקצוע בוחר אותנו: "המצלמה הראשונה שעבדתי איתה הייתה בגיל 12 עם הטלפון", מספר לירן. "הייתי מצלם כל מיני סרטונים לעצמי ולומד ומשחק עם תוכנות עריכה בסיסיות כדי להבין אותן ולהכיר את העולם הזה".

בגיל 17 לירן כבר צילם ופרסם באינטרנט סרטונים מצחיקים שהוא עצמו כיכב בהם, סרטונים שהפכו ויראליים והצליחו גם ברשת וגם בטלוויזיה: "פתאום ביום אחד, קיבלתי חשיפה ממש גדולה, אנשים התחילו לזהות אותי ברחוב מהסרטונים וזה היה מטורף".

כשהשתחרר מהצבא, החליט לקחת את הכישרון שלו לשלב הבא והבין שהגיע הזמן להתפרנס ממנו - בנוסף להפקת סרטוני הפרסומת לעסקים, ללירן ניסיון בטלוויזיה כאיש תוכן, וכבר יותר משלוש שנים שהוא מלמד עריכת וידיאו בשיעורים פרטיים או בקבוצות קטנות של תלמידים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
לירן שחר. לירן שחר,
לירן שחר/לירן שחר

כל החבילה במקום אחד

"רוב העסקים שאני עובד איתם כרגע הם עסקים בינוניים - מסעדות ושפים, מכוני כושר, עורכי דין, רואי חשבון, קוסמטיקאיות, חנויות פרטיות, אני מגיע לכל סוגי העסקים שקיימים, כי היום באמת כל עסק שרוצה להצליח ולהיות מוכר, חייב להוציא סרטון".

לירן מלווה את בעלי העסקים כבר מהשלב הראשוני של הבנת הצורך - למי הסרטון פונה ומה היעדים שבעל העסק רוצה להשיג בעזרתו. לאחר מכן, הוא בונה תקציב, כותב תסריט וקובע יום צילום. על יום הצילום מנצח לירן בהפקה ובבימוי, ובסיומו ניגש למלאכת העריכה בשיתוף עם הלקוח. במידה והלקוח מעוניין בסרטון שדורש הפקה גדולה ומושקעת יותר, גם לזה לירן דואג: "כשמדובר בהפקות גדולות, יש לי אנשים קבועים ומוכשרים שאני עובד איתם. אני דואג להביא צוות שלם משלי איתי לסט - מפיק, עוזר צלם, תאורן, איש סאונד, עוזרי הפקה ושחקנים שאני עובד איתם. אני יודע לבצע את מה שהלקוח מבקש ורוצה, אני מספק ללקוח את כל מה שהוא זקוק לו".

לירן שחר. לירן שחר,
לירן שחר/לירן שחר

להפוך עסק קטן למותג

לירן מאמין שסרטון הוא כרטיס הביקור של העסק ואין להקל בו ראש: "צריך להיזהר כשמפיקים סרטון לעסק. סרטון רע יכול להרוס תדמית של עסק, לעומת סרטון טוב שיכול לשפר את העסק ולהפוך אותו למותג בין לילה, וזה מה שאני יודע לעשות. סרטונים טובים שעובדים - עובדתית מגדילים את המכירות של העסק".

מעבר לעבודה המקצועית על הסרטונים, לירן לא מקל ראש ביחסי האנוש והשירות שהוא מעניק ללקוחות: "הלקוחות שלי מאוד מרוצים מהשירותים שלי, וזה נובע מהעובדה שאני לא עוזב את הלקוחות ולא מרפה עד שהם לא מרוצים. אני לא ישן טוב בלילה עד שאני לא מביא להם את התוצאה הכי טובה שיכולה להיות".

ברקורד של שחר יש אינספור לקוחות וחברות ששכרו את שירותיו ונהנו מהצלחה ועליה משמעותית במכירות שבעסק - אם זאת חברה שגדלה בעקבות הפרסום והעסיקה עובדים נוספים, לקוחות ששכרו את שירותיו לפרסום מוצר יחיד והיום עובדים על קו שלם של מוצרים, או לקוחות שבזכות הסרטון הוויראלי שהפיק להם, הצליחו לגייס לקוחות בשווי של אלפי שקלים.

לירן שחר. מור צידון,
לירן שחר/מור צידון

התאמת סרטון לכל פלטפורמה

בימים אלה, אנחנו מחלקים את זמננו הדיגיטלי בין עשרות פלטפורמות דיגיטליות שונות, וחשוב לדעת להבחין ביניהן ולהתאים לכל פלטפורמה את התוכן המתאים לה. לירן עושה את ההבחנה בין הפלטפורמות הדיגיטליות השונות ויודע לייעד לכל אחת מהן את הסרטון המתאים לה - אם זה סטורי לאינסטגרם, סרטון ליו-טיוב או פרסומת מלאה לטלוויזיה. לירן מסביר שהכול מתחיל בהבנה הבסיסית של צרכי הלקוח: "קודם כל, חייבים להבין ספציפית את הצרכים של כל עסק. ברגע שאני מבין מה הצורך של העסק, אני יודע לתכנן עבורו את הסרטון שיביא לו את התוצאות המיטביות, ומשם הסרטון רק יכול לקחת אותו מעלה לעבר ההצלחה".

אתר אינטרנט

אינסטגרם

טלפון: 054-5904412

בשיתוף לירן שחר
  • עוד באותו נושא:
  • סרטונים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully