וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצאנו למשימה מתוקה וחזרנו מאוהבים - הכירו את Roni cakes במודיעין

בשיתוף Roni cakes

10.1.2021 / 17:20

גם אתם מאלו שהמחשבה על עוגת שמרים שיצאה רותחת מהתנור מוציאה אתכם מריכוז ורק הרעיון של עוגת מוס גבוהה, שוקולדית ועשירה גורמת לכם להתפלל שיגיע כבר יום ההולדת? אתם בחברה טובה

Roni cakes. Roni cakes,
Roni cakes/Roni cakes

אנחנו במערכת "הנבחרים" חובבי מתוק ידועים, יצאנו אל המשימה הקשה כדי לטעום את כל מה שיש לישראל הקטנה להציע ומצאנו פנינה מתוקה במיוחד במודיעין - Roni Cakes. מציעים לכם למצוא אירוע ששווה חגיגה בהקדם, כי את הטעמים הללו - אתם לא רוצים לפספס…

Roni cakes. Roni cakes,
Roni cakes/Roni cakes

כשידע פוגש כשרון

אז מה הופך עוגות לטעימות במיוחד? אם תשאלו אותנו, הנוסחה המנצחת היא כשרון משולב בידע, שניהם דברים בהם רוני גבע, הקונדיטורית והבעלים של קונדיטורית הבוטיק Roni cakes ניחנה בשפע. "מאז שהייתי ילדה, ביליתי רבות במטבח והתאהבתי בעולם האפייה" היא מספרת בחיוך.

"כשהשתחררתי מהצבא רציתי להעמיק את הידע שלי כדי שיהיה לי את הבסיס המקצועי ביותר, ובחרתי ללמוד בכיתת האומן לקונדיטוריה של 'אסטלה'". הביקוש הרב הוא שהוליד כמעט מעצמו את Roni cakes, קונדיטורית הבוטיק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
Roni cakes. Roni cakes,
Roni cakes/Roni cakes

עידוד לבידוד

אם אתם כבר זוממים על מה תזמינו, כדאי שתדעו שרוני גבע מציעה מגוון ענק החל מעוגות מוס יפהפיות ומעוצבות לאירועים, דרך עוגות שמרים מפנקות לשבת ועד למארזים מיוחדים לחגים ואירועים. גם תקופת הקורונה הוציאה מרוני רעיונות חדשים וכך נולד המארז "עידוד לבידוד", המכיל קרם ברולה קטיפתי ומפנק, מגנומים במילויים שונים, עוגיות אלפחורס ועוגיות אמסטרדם נימוחות, טארטלטים במגוון טעמים, פבלובות במילוי קרם וניל ופירות יער, קינוחי כוסות ועוד.

ניכר כי רצונותיו של הלקוח הם הקו המנחה את רוני בעבודתה, מתוך רצון אמיתי להוציא תוצר שיהיה מדויק ומוקפד ככל האפשר. כאשר היא מעצבת עוגה או מארז באופן אישי עבור לקוח, היא מקדישה את כל כולה להבנת התהליך, תיאום ציפיות מדויק וכמובן, טעמים בלתי נשכחים. "חשוב לי שהלקוח יהיה מרוצה מהתוצר הסופי, ובייחוד מהטעמים". כל עוגה נוצרת ומעוצבת על ידי רוני באופן מוקפד, אסתטי וסימטרי במיוחד. ניתן לראות את טביעת ידה האומנותית של רוני בעיצובים שלה, כך שאמנם כל עוגה נראית שונה מקודמתה, אך הן מדברות בשפה עיצובית זהה, הייחודית רק לה.

Roni cakes. Roni cakes,
Roni cakes/Roni cakes

אין חגיגה בלי עוגה

אז מה בתפריט? תוכלו לבחור בין מארז עוגיות אלפחורס נימוחות, עוגיות אמסטרדם מהחלומות, מגנומים בשלל טעמים מפנקים בעבודת יד, קרם ברולה קטיפתי ומפנק, מלבי קרמי בעבודת יד שיגרום לכם להבין שבחיים לא טעמתם מלבי אמיתי, ועוד שלל אפשרויות טעימות. לא משנה במה תבחרו, אתם יכולים להיות בטוחים שרוני משתמשת בחומרי הגלם האיכותיים ביותר, ללא פשרות. "אני אף פעם לא מתפשרת על איכות המוצרים. בדיוק כמו שאני כלקוחה הייתי רוצה לקבל משהו איכותי, כך אני מספקת ללקוח שלי את האיכות הגבוהה ביותר, החל מהשוקולד הבלגי, דרך השמנת ואפילו עד לממתקים איתם אני מקשטת את העוגה. אני משתמשת אך ורק במותגים מוכרים, איכותיים, כאלה שכל אחד היה שמח לקבל".

Roni cakes. Roni cakes,
Roni cakes/Roni cakes

אפייה לפי הזמנה

אחד הדברים שמייחדים את רוני זה המגוון העצום שהיא מציעה. בהזמנת עוגות מעוצבות, תוכלו לבחור בין היצע ענק של עוגות מוס בטעמים שונים: מוס נוטלה, מוס קינדר, מוס פררו רושה, מוס אוראו ושוקולד לבן, מוס פיסטוק, מוס ריבת חלב ועוד. אותו מגוון ועושר של טעמים קיים גם במבחר העוגיות שהיא מציעה וגם בעוגות השמרים. ואם בשמרים עסקינן, העוגות של רוני רכות ועסיסיות במיוחד (ניסינו, לא הצלחנו להוציא ממנה מה הסוד שלהן), ונשארות טריות גם ימים לאחר האפייה. "אני תמיד ממליצה ללקוחות לפרוס פרוסה, לחמם 10 שניות במיקרו, וזה מרגיש כאילו העוגה יצאה עכשיו טרייה מהתנור". קל להבין אם כך, שכל האפייה של רוני נעשית לפי הזמנה, טרייה ובאותו הרגע. "אני מבקשת מלקוחות להזמין בין 4 ימים לשבוע מראש, כי אני מכינה את הכל טרי טרי, ממש ברגע ההזמנה. בתקופות של חגים, אני מכינה קולקציית מארזים המותאמת לכל חג וממליצה לשריין מראש כדי שלא יגמר המלאי".

Roni cakes. Roni cakes,
Roni cakes/Roni cakes

רוצים ללמוד איך להכין את המתוקים הללו?

אם במקרה עשינו לכם חשק לנסות ולהכין בבית מתוקים ומאפים, אז תדעו שרוני גם מעבירה סדנאות מקצועיות ללקוחותיה. בעבר הייתה מעבירה סדנאות קבוצתיות, אך כיום, כדי להתאים לרוח התקופה, היא צמצמה את הסדנאות לפרטיות או זוגיות, בהן היא חולקת מהידע שלה במגוון נושאים שונים: סדנת עוגות מעוצבות, סדנת עוגיות, סדנת קאפקייקס מעוצבים, סדנת עוגות בצק פריך ועוד. כל אחד מהמבקרים בסדנה מקבל חוברת מתכונים מפורטת, סינר אישי וכמובן, את התוצרים שהכינו יחדיו בסדנה. זו חוויה מקסימה למשפחה, אם ובת שרוצות ללמוד יחדיו, וגם אופות מקצועיות שמעוניינות להעמיק את הלימוד בתחום ספציפי.

גם אתם רוצים לשריין מתוקים של Roni cakes בהקדם? (מבינים אתכם, אנחנו כבר הזמנו עוגת שמרים לשבת!), רוני מציעה משלוחים באזור מודיעין והסביבה, וגם באזור המרכז. כמו כן, ניתן להגיע אליה כדי לאסוף את ההזמנות. כשאתם מתקשרים להזמין, אל תשכחו לשאול אותה מה חדש, כי רוני שוקדת במטבח מדי יום על פיתוחים חדשים וטעימים במיוחד, ועל עיצוביים ייחודיים ומפתיעים לעוגות. שווה להתעדכן!


Roni cakes - מודיעין, מכבים ורעות

טלפון: 0545935938

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף Roni cakes
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully