וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Smiley dent - טיפולי שיניים באיסטנבול

בשיתוף Smiley dent

10.1.2021 / 16:45

אחד מהסממנים החשובים ביותר לרושם הראשוני בפרט ולמראה החיצוני שלנו בכלל, הוא החיוך. מי מאיתנו לא היה רוצה שיניים ישרות, לבנות ויפות שיעטרו את פנינו עם כל רגע משמח?

סמיילי דנט. עמליה בוחבוט קורן,
Smiley dent/עמליה בוחבוט קורן

טיפולי שיניים בארץ עלולים להיות יקרים מאוד ויכולים להגיע למאות אלפי שקלים. אין זה פלא, שישראלים רבים מחפשים אלטרנטיבות במדינות שכנות. הכירו את עמליה בוחבוט קורן - מדריכה ומלווה מטופלי שיניים לטורקיה, שתסדר לכם טיפול מהיר, זול ואיכותי לצד טיול חוויתי, שאחריו - תחזרו לארץ עם חיוך מושלם מאוזן לאוזן.

טיפולי שיניים איכותיים - כבר לא לעשירים בלבד

כשעמליה שמעה על האפשרות לבצע טיפולי שיניים בטורקיה, היא החליטה ללכת על זה וטסה לשם. על אף שנסעה ללא תיווך, שיוצא הרבה יותר יקר, היא הייתה מרוצה מאוד מהתוצאות והבינה ששם טמונה ההזדמנות לחשוף קהל פוטנציאלי לטיפולי שיניים איכותיים וזולים באופן משמעותי. "הייתי מרוצה מאוד מהשיניים", מספרת עמליה, "הסברתי לצוות המרפאה שאני יחצנית וכשאני ממליצה - אנשים מקשיבים. הם הורידו את המחירים, התחלנו לעבוד יחד והשאר היסטוריה. אנשים שמעו את המחירים ורצו כבר לקפוץ. זו הגשמת חלום - פעם זה היה אפשרי לעשירים בלבד, היום, כולם יכולים. והמחירים שלי הם הנמוכים ביותר בשוק, בהבטחה".

סמיילי דנט. עמליה בוחבוט קורן,
Smiley dent/עמליה בוחבוט קורן

הזמן הכי טוב לבצע טיפולי שיניים

בתהליך התיווך, הלקוח המעוניין שולח לעמליה צילום פנורמי עדכני, היא מעבירה אותו למרפאה והמרפאה מחזירה לה תוכנית טיפול הכוללת מחיר שהוא משמעותית זול יותר מהארץ. כשהעסקה נסגרת, עמליה משבצת את הלקוח לקבוצה הרצויה, בהתאם לתאריך הטיסה שהוא בחר. אמנם, עמליה משתדלת לשמור על גודל סביר של קבוצה, כדי שמצד אחד לא יוצר לחץ על המרפאה ומצד שני, כדי שלכל מטופל יהיה את המקום שלו והוא יקבל יחס אישי וחם. בתקופה זו, לאור מגפת הקורונה, באופן מפתיע הייתה עלייה בביקוש היות שאנשים מנצלים את הזמן החופשי לבצע את התהליך הטיפולי. עם החזרה לארץ, נכנסים לבידוד שבין כה וכה מסייע להתאושש ולהחלים עד החזרה לשגרה.

איכות במחיר נמוך, מקצועיות וזריזות - כל הסיבות לבחור בטורקיה

הסיורים בטורקיה, אורכים בין 5 ל-6 ימים, כאשר ביום הראשון מתקיימים צילומי שיניים, ולאחר מכן, סדר הימים ממשיך לפי תוכנית הטיפולים שנקבעה מראש. המטופלים מלווים במתורגמנית דוברת עברית וטורקית, שמסייעת להבנת כל תהליך הטיפול במרפאה. "כתר זרקוניה של 20 שיניים, עולה בערך 80 אלף שקל בארץ, בטורקיה הוא עולה בערך 10 אלף שקל", אומרת עמליה, "צוות המרפאה עושה שימוש בחומרים הכי טובים בשוק, ציוד איכותי שוויצרי, ובנוסף, הרופאים מקצועיים מאוד ובעלי ניסיון משמעותי - בגלל שהמחירים כל-כך זולים, לקוחות מכל העולם מגיעים לטיפולים כל יום". היות שהטיפולים נעשים במרפאה מצוידת כליל, ישנה קרקע פורייה לפתרון כל בעיות השיניים ומתן כל סוגי הטיפולים, גם כאלו הדורשים הרדמה מלאה. יתרון נוסף מתבטא במהירות שבה התהליך קורה - בעוד שבארץ החלפת שיניים עלולה לקחת חודשים רבים, התהליך בטורקיה לרוב מסתיים בתוך מספר ימים.

סמיילי דנט. עמליה בוחבוט קורן,
Smiley dent/עמליה בוחבוט קורן

מלווה את המטופלים יד ביד

מעבר ליצירת הקשר מול המרפאה, עמליה אמונה על סגירת הטיסות ובית המלון, מסדרת את כל הבירוקרטיה ואף מבשלת ארוחת ערב שישי כשרה וחגיגית עבור האורחים. עמליה מארגנת טיולים באזור, מספקת המלצות ועומדת לרשותם של המטופלים בכל השהות שלהם בטורקיה. "אנחנו כקבוצה הופכים להיות כמו משפחה", משתפת עמליה, "אני נקשרת ללקוחות, דואגת להם, והקשר מתהדק להיות באמת חברי וטוב. המלון מאפשר לי לבשל ארוחה חגיגית ביום שישי, וזה פשוט מקרב והופך את החוויה למיוחדת".

עמליה בוחבוט קורן - smiley dent

טלפון: 0545556319

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף Smiley dent
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully