וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלירן ברדה - מעצב השיער שלך

בשיתוף אלירן ברדה

10.1.2021 / 16:21

הכל התחיל במספרה השכונתית. תגידו, יצא לכם להכיר מעצב שיער בן 33 שעוסק בתחום עיצוב השיער במשך תקופה ממושכת יותר ממחצית מחייו? עם יד על הקרקפת - אנו, הנבחרים, די הופתענו.

אלירן ברדה. אלירן ברדה,
אלירן ברדה/אלירן ברדה

כן, בעוד בני ה-15 הצעירים עסוקים בללכת לבית הספר ולבלבל לכולם את הראש, אלירן ברדה, הבעלים של "אלירן ברדה - מעצב השיער שלך" השקיע את מרצו וזמנו בלסדר לאנשים את הראש.

יחי ההבדל.

בשנים אלו היה אלירן חוזר מבית הספר וממשיך לעבודה במספרה השכונתית. שם הוא נפגש עם עולם עיצוב השיער והחל לרכוש ידע וניסיון. בצבא היה אלירן ספר ולאחר סיום השירות הצבאי הוא החליט לפתוח עסק. לדבריו: "הרגשתי שבתור עצמאי אוכל להתפתח יותר ולהוציא את המירב מעצמי בכל הקשור לעיצוב שיער". את השכלתו המקצועית רכש אלירן ברדה במכללת הצפון בעפולה ובאקדמיה של דיוויס ואודי.

אלירן ברדה. אלירן ברדה,
אלירן ברדה/אלירן ברדה

שירותים רבים במספרה אחת

היום מספרת "אלירן ברדה מעצב השיער שלך" היא זכיינית של רשת "רפאל", רשת של פתרונות שיער. המספרה נמצאת בטבריה, ברחוב הנשיא ויצמן 30 ומספקת את שירותיה לנשים, גברים וילדים. שירותי המספרה נחלקים לשניים: מחלקה אחת היא מחלקת עיצוב שיער, במחלקה זו עושה הצוות צבע, גוונים, מגוון סוגי החלקות, אומברה ובליאז', כאשר אלירן מכין את כל השטיפות במקום ויודע כיצד להתאים את הגוון לכל לקוחה.

המחלקה השנייה היא מחלקה פורצת דרך העוסקת בפתרונות שיער. עובדים במספרה ארבעה עובדים מקצועיים המתמחים בתחומים שונים, כך שכל לקוחה ולקוח מקבלים שירות מבעלי מקצוע מנוסים ומיומנים.

אלירן מספר שבמהלך שנות עבודתו הוא פגש הרבה לקוחות שסובלים משיער דליל, ושהשיטה החדישה ופורצת הדרך בה נעשה שימוש במספרה מספקת מענה לבחורים צעירים בני 25 ומעלה ועד נשים בנות 45 ומעלה. המספרה מספקת גם פאות רפואיות המתאימות לחולי סרטן, אנשים הסובלים מטריכוטילומניה ואלופציה ונשים דתיות המעוניינות בפאות יפות ואסתטיות.

"אנו מספקים פאות רפואיות לאנשים שחולים במחלות שונות שפוגעות בשיער. לקוחות אחרים שסובלים משיער דליל נעזרים ביחידות שיער דמוי קרקפת. היחידות הללו עשויות משיער טבעי והן מאוד איכותיות".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

שיטת רפאל - "זה שינוי אדיר לקום בבוקר עם שיער שלא היה לך אתמול"

"שיטת רפאל מאפשרת כרגיל, לסרק אותו, לעצב אותו, להיכנס לים או לבריכה ואפילו לעשות צניחה חופשית או סקי! שום דבר לא יקרה לשיער! יש לי לקוחה בת 82 שסובלת מנשירה, הכנו לה יחידת שיער מתאימה והיא כל הזמן אומרת לי: 'אין בוקר שאני לא מברכת אותך', אני מאוד מבין את המקום הזה, בו נמצאים אנשים רבים שסובלים מנשירת שיער, גם אני משתמש ביחידת שיער, זה שינוי אדיר לקום בבוקר עם שיער שלא היה לך אתמול", מספר אלירן.

את יחידות השיער, שעשויות משיער טבעי, מייבא הבעלים של רשת "רפאל", כאשר המספרה של אלירן מספקת לו מידע בנוגע למידת הראש, סוג השיער, אורך השיער וגוון השיער. בצורה זו, מצליחה המספרה להגיע לרמת דיוק גבוהה ביותר. היחידות עשויות מרשת דקיקה, כך שהמים, האוויר, השמפו וכל התכשירים מבצעים את פעולתם בדומה למצב רגיל והקרקפת אינה מתייבשת.

אלירן ברדה. אלירן ברדה,
אלירן ברדה/אלירן ברדה

לא מבזבזים ללקוחות זמן

אם חשבתם שצריך לשבת במספרה של אלירן ברדה במשך שעות ארוכות - טעות בידכם.
לדברי אלירן: "הלקוחות שלנו מקבלים יחס אישי וכמעט שאינם מחכים. אנחנו מקפידים לעמוד בלוחות הזמנים ואם לקוח מגיע למשל לצורך פתרון שיער מסוג יחידת שיער, הוא יוצא מהמספרה תוך שעתיים עם בלורית מרשימה".

אלירן מוסיף ואומר שהמספרה מספקת שירותים נוספים, ביניהם: הלחמות שיער והארכת שיער.

מוצרים מיוחדים - לחזור הביתה ולהמשיך לטפח

"יש לנו שמפו ומסיכה של חברת הבית שלנו 'La Beauté', מדובר על מוצר מאוד מוצלח. ישנן כמה סדרות: סדרה לשיקום השיער - זו סדרה עם אפקט אינטנסיבי, הסדרה משקמת את השיער ומתאימה להחלקות, יש סדרה של חומצה היאלורונית לשיער - זו סדרה מאוד בריאה, ויש את הסדרה 'RED FIBER' - זו סדרה מושקעת מאוד שמספקת ויטמינים חיוניים לשיער. אלו מוצרים נפלאים", אומר אלירן.

אלירן ברדה. אלירן ברדה,
אלירן ברדה/אלירן ברדה

"לקוח מחייך - עסק מצליח"

השיער שלנו משפיע על המראה שלנו ועל הביטחון העצמי שלנו בצורה משמעותית, כולנו יודעים זאת. הלקוחות שמגיעים אל המספרה של אלירן יכולים להגיע קרחים ולצאת עם בלורית שנראית טבעית לגמרי, כך שהם נראים ומרגישים הרבה יותר צעירים ורעננים. מעבר למראה המרשים והטבעי, הלקוחות יכולים לבצע כל פעילות וכל פעולה בשיער.

לצד שירותים אלו, מספקת המספרה גם מענה לנשים המעוניינות לטפח את עצמן באופן שגרתי או לקראת אירועים. המספרה מספקת שירותים לשלל לקוחות נוספים, ביניהם: לקוחות המעוניינים בפאות, הלחמות, תוספות שיער והארכת שיער.

את כל השירותים נותן הצוות המקצועי עם חיוך רחב והרבה הבנה לצרכיו של הלקוח.

אלירן מאמין שלקוח מחייך שווה עסק מצליח, ואפשר לראות שהלקוחות יוצאים מהמספרה עם חיוך מאוזן לאוזן.

אז מה אתכם? מתחשק לכם לחייך לעבר הבלורית שלכם בכל בוקר? אם התשובה חיובית, אתם כבר יודעים איפה למצוא את אלירן ברדה.

לאינסטגרם

לפייסבוק

לאתר

המלצה

"אלירן תשמע אני רגיל שאנשים בהלם ממני ..אבל התוספת שעשית לי זה הקסם הכי חזק.. .הספר שהיה מספר אותי בהלם אמר לי ירון אני רוצה לפגוש את הבחור הזה שעשה לך את התוספת גם שאני יודע אני לא שום סימן שיש לך משהו על הראש... והבנות בכלל חחח אוהב אותך תודה ושיהיה המשך ברכה והצלחה שמחת אותי השם ישמח אותך. אפילו אח שלי שעשה השתלה אומר בלי מילים הייתי יודע ככה הייתי עושה תוספת??"

בשיתוף אלירן ברדה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully