וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדרס בתלת מימד - הפתרון המהפכני לכאבי הגב והרגליים

בשיתוף ADAM's 3D Orthotics

10.1.2021 / 15:41

במסגרת כתבות המערכת על בתי העסק הייחודים ביותר בישראל, גילינו את אדם מזיג עם הלהיט בתחום האורתופדי: מדרסים בתלת ממד

אדם מזיג, פסגת הטכנולוגיה. אדם מזיג,
אדם מזיג, פסגת הטכנולוגיה/אדם מזיג

ADAM's 3D Orthotics מוצר פרי פיתוח מקומי ששינה את איכות החיים עבור אלפי אנשים. יצאנו לפגוש את האיש שעומד מאחורי הפיתוח החדשני: אדם מזיג. חזרנו עם תובנות ומידע כיצד ניתן כיום לאבחן בצורה הכי חדשנית וממדויקת את התנועתיות הטבעית של כפות הרגליים ולייצר עבור כל אחד ואחת את המדרס המתאים באופן אופטימלי עבורו.

את עולם המדרסים אדם מזיג (45) חי ונושם כבר כמעט שני עשורים. בעבר ניהל את מערכי הייצור של החברות המובילות בתחום בישראל והיה הראשון שיצא ללמוד מעבר לים את התחום, שם התמחה בעיצוב מדרסים על ידי תוכנת מחשב.

שיטת אבחון ממוחשבת לכפות ידיים ורגליים

לפני יותר משנה החליט לצאת לדרך עצמאית משלו והוא מיישם בעסק שלו את שיטת אבחון כפות רגליים וידיים בצורה ייחודית: "יצאתי לדרך עצמאית כדי שאביא את כל הידע וניסיון שצברתי בתחום לאורך השנים, ולקדם את שיטת העבודה שבנויה על קו טיפולי חדיש. המשלב בתוכו אבחון מדויק והבנה מקיפה על התנועתיות הטבעית של כפות הרגליים, תוך כדי העברת נתונים בטכנולוגיה הכי מתקדמת ומשם לתרגם זאת למוצר ברמה הכי איכותית שיש".

אדם מזיג, פסגת הטכנולוגיה. אדם מזיג,
אדם מזיג, פסגת הטכנולוגיה/אדם מזיג

סריקה דיגיטאלית

"השלב הראשון הוא השלב המאתגר ביותר. אם עד היום היה נהוג למדוד מידת כף רגל על ידי גבס/תבנית ספוג ומשטח דריכה, תהליך שקשה היה למצוא בו את הדיוק המרבי בגלל בעיות שונות כמו חוסר אחידות בעוצמת הלחיצה של כף הרגל או לחיצה בזווית לא מדויקת. החלפתי זאת באמצעות סריקה דיגיטלית של כף הרגל וזו מאפשרת לי לבנות מדרס בצורה הכי מדויקת שיכולה להיות עבור כף הרגל".

תהליך לקיחת המידות נעשה גם בשילוב סרטון בו מחלקים את עומסי הדריכה לשלושה מצבים. בניתוח הדיגיטלי מתייחסים לשלושת מצבי עומס הדריכה הללו והמדרס מעוצב ונבנה בהתאם.

כל מדרס אמור לשרת את האדם לו נוצר

שלב נוסף באבחון כולל תחקיר על אורח חייו של הלקוח, האם הוא עוסק בפעילות ספורטיבית או לא. מה ההיסטוריה הרפואית שלו? בדיקה של מבנה עמוד השדרה, מדידת אורך הרגליים ועוד פרמטרים שונים המספקים מידע חשוב בהתאמת המדרס.

אדם מזיג, פסגת הטכנולוגיה. אדם מזיג,
אדם מזיג, פסגת הטכנולוגיה/אדם מזיג

שלב העיצוב

הוסיף מזיג: "גם העיצוב עצמו נעשה על ידי תוכנת עיצוב מתקדמת ביותר, המאפשרת לי ביצוע מניפולציות ביומכניות מתקדמות לכף הרגל שלא ניתן לעשות בשיטות מסורתיות למשל גבס".

יתרון גדול נוסף אותו מחזיק אדם בא לידי ביטוי כך שאינו צריך לשבת במכון מסוים אלא כל "התורה" נעשית על ידי טכנולוגיה ממוחשבת שנמצאת בתיק יד: "אני יכול להגיע לבית הלקוח, ליצור סרטון הליכה דיגיטלי שלו ולנתח את כל הנתונים שמתקבלים בין צורת ההליכה למבנה האנטומי של הרגל.

את אלו אני מעביר לעיצוב ויצור בהדפסת תלת ממד עם חומרי הגלם האיכותיים והגמישים ביותר בתחום", סיפר אדם והוסיף, "בנוסף זה מאפשר לי לבנות מדרס כל כך דק כך שמתאים גם לנעלי נשים".

מדרסי תלת הממד מחזיקים מעמד בממוצע 3 שנים לפחות, זמן חסר תקדים לשימוש במוצר יומיומי.

עד כמה המדרסים האלה שכיחים?

הוא מחייך ומוסיף: "אני חושב שכמעט מאה אחוז מהספורטאים המקצוענים וגם אלו החובבנים עושים שימוש במדרסים, הם חייבים לעשות זאת בהתחשב בשינויי התנועה שעושים כל כמה שניות ואיפמקט עוצמת המגע עם הקרקע.

מעבר לזה גם העולם כבר פחות מתאים למבנה שלנו, ריצפנו אותו, הפכנו להיות יותר מנוונים, זה כולל לא רק מבוגרים אלא גם ילדים ובני נוער, כך שמדובר בצורך שהופך להיות הכרחי ממש לכולם".

פתרון מושלם ובלי שינויים

שיטת האבחון של "ADAM's 3D Orthotics" מאפשרת עיצוב מדרסים בהתאמה מושלמת כך שלא צריך תיקונים במהלך חיי המדרס. מדובר בפתרון מהפכני גם עבור קליניקות של פיזיותרפיסטים, ספורטרפיסטים ותחום האורתופדיה.

לפרטים נוספים והזמנות לחצו כאן>> או בטלפון: 051-5151758

מייל: adams3dor@gmail.com

אינסטגרם>>

פייסבוק>>

בשיתוף ADAM's 3D Orthotics
  • עוד באותו נושא:
  • מדרסים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully