וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מאסטר פארטס" - החלק הנכון לרכב שלך, החלק שתמיד חלמת עליו

בשיתוף מאסטר פארטס

10.1.2021 / 15:25

הרכב שלנו כבר מזמן הפך להיות חלק בלתי נפרד משגרת החיים שלנו. אנחנו מבלים בו שעות בדרך לעבודה, סידורים וכן גם המון זמן בפקקים. לכן, לא תופתעו לשמוע על העסק הבא שיודע בדיוק כיצד להפוך את הרכב שלכם ליפה יותר, אסתטי ומרשים!

מאסטר פארטס. מאסטר פארטס,
מאסטר פארטס/מאסטר פארטס

במסגרת החיפושים אחר עסקים מרתקים שמביאים לעולם חדשנות והמון עניין, שמענו על "מאסטר פארטס" שסיקרן אותנו במיוחד. על אף מגבלות התקופה, התעקשנו לפגוש את בעל העסק וביקשנו ממנו לספר לנו במה הוא עוסק. בשאר חלאבי, בעל העסק מספר לנו איך הכול התחיל: "למען האמת, האהבה שלי למכוניות ורכבים ובכללי לעולם הזה התחילה עוד בתקופת הצבא כשהייתי בוחן רכב. מאז ועד היום, זה מה שאני עושה באהבה גדולה". מיד עם סיום שירותו הצבאי, החליט בשאר לקחת את האהבה הזו ולהפוך אותה לעסק.

בשנים הראשונות בשאר עסק בכלי רכב בתור תחביב כשטיפל במגוון רחב של רכבים והעניק להם מראה משודרג ומטופח. עם הזמן וככל שהביקוש לשירותים שלו עלו, הוא החליט להיכנס לתחום הקוסמטיקה לרכב באופן מקצועי. כיום, העסק שחגג 4 שנים להקמתו מעניק מגוון שירותים בתחום הקוסמטיקה לכל סוגי הרכבים. בין השירותים המרכזיים בעסק הם- החלפת טמבונים, פנסים, גרילים, התקנת מערכות מולטימדיה וכמובן ציוד וחומרים נלווים לאחזקה השוטפת של הרכב.

מאסטר פארטס. מאסטר פארטס,
מאסטר פארטס/מאסטר פארטס

בשאר מספר לנו: " מעבר למה שציינתם, אנחנו גם נותנים מענה לאחד התחומים היותר מתפתחים בשנים האחרונות והוא חלקים ואביזרים לרכבי שטח כמו תאורות מיוחדות, מערכות נוספות ומגוון אביזרים". את האביזרים והחלקים המיוחדים שאותם בשאר מתקין ברכבים השונים הוא מייבא באופן אישי ומיוחד מאירופה.

כשהגענו אל העסק שממוקם בדליית אל כרמל, רחוב 2, חשבנו שמדובר בעסק שמתופעל על ידי צוות של כמה עובדים. הופתענו לשמוע שאת כל העבודות במקום בשאר מבצע באופן אישי- לבדו! הוא אומר לנו: "זה הכיף שלי. להבין בדיוק מה הלקוח רוצה לקבל ובאמצעות הידיים שלי להעניק לו את הרכב שהוא תמיד חלם עליו באמצעות התוספות והאביזרים שלנו ובמקצועיות הגבוהה ביותר!" לצד ביצוע העבודות ומתן השירות בעסק, מצליח בשאר לשמור על מאגר לקוחות נאמן כבר שנים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
מאסטר פארטס. מאסטר פארטס,
מאסטר פארטס/מאסטר פארטס

סיקרן אותנו לשמוע על הדרך שבה אנשים נחשפים לשירות המיוחד, הוא אומר: "לשמחתי, אנשים מגיעים לכאן בעיקר מכך שהם שמעו על המקום וזה עבר מפה לאוזן. יש המון אנשים שנמצאים בקבוצות שונות בפייסבוק וממש חיים את העולם הזה. ברגע שאחד מספר על החוויה שלו ומוסיף כמה תמונות, לא צריך יותר מזה". הוא מחייך. את החלק הבא הוא לא אמר לנו באופן מפורש אבל בין השורות הצלחנו להבין שמעבר להערכה הרבה לה זוכה בשאר על עבודתו, הוא גם נתפס כאדם אמין והגון בכל הנוגע למחיר שהוא גובה בעבור העבודה שלו.

על הלקוחות שלו הוא מספר: "היום אחרי 4 שנים שהעסק קיים אני שמח על כך שמגיעים אלינו לקוחות מכל הארץ. הם אוהבים להגיע לכאן ותמיד מפרגנים על השירות שקיבלו. ברגע שאני שומע את הדבר הזה, אני הכי מאושר שיש. כל דבר שאני עושה בעסק מהקטן ביותר לגדול הוא רק בשביל שהלקוחות שלנו יהיו מרוצים. בזכות זה אנחנו לוקחים את מלוא האחריות על העבודה שלנו ומעניקים כל מה שאפשר". הוא מוסיף: "מקצועיות מבחינתי זה לדעת לעשות את מה שאתה יודע בצורה הטובה ביותר. במקביל- לא לקחת על עצמך דברים שאתה לא יודע לבצע ב-100 אחוז. ככה אנחנו מתנהלים בעסק".

ביקשנו מבשאר לספר לנו על תהליך העבודה: "לכל לקוח יש חלום אחר משלו ביחס לרכב שלו. כאן, אנחנו נכנסים לתמונה ומנסים להגשים לו את החלום בצורה הטובה ביותר. בהתחלה- אני מבין מהלקוח בדיוק מה הוא רוצה ואיך הוא דמיין את הרכב שלו. אחרי זה אני מציע לו את הפריט או התוספות הנכונה ביותר עבורו ומשם יוצאים לדרך". כששאלנו מהו הטיפול המבוקש ביותר הבנו כי מדובר על עיצוב טמבונים ופנסים לרכב.

על אף כי נראה שעולם הרכבים מורכב בעיקרו מגברים, בשאר אומר לנו כי אל העסק שלו כולם מוזמנים בלי יוצא מן הכלל: "זה נכון, רוב הלקוחות שמגיעים הם גברים אבל תופתעו לשמוע שגם נשים מחפשות תוספות מיוחדות לרכב שלהן ואני בשמחה מעניק שירות לכל נהגת שתרצה תוספות או עיצוב מיוחד לרכב שלה". מעבר למענה שנותן בשאר לכל סוגי הנהגים, בעסק ניתן גם מענה לתחום רכבי היוקרה. הוא אומר: "לאחרונה החלו להגיע אלינו גם בקשות לתוספות ברכבי יוקרה ושמחנו להיענות לכך" . הוא מדגיש בפנינו כי התאמת חלקים לרכבי אלו הינה בתיאום מראש ובהזמנה מוקדמת.

ניסינו להבין מבשאר מהו למעשה השירות שהוא מעניק בעסק שלו, הוא ענה לנו כך: "אני עוזר לאנשים להרגיש טוב יותר עם הרכב שלהם. התוספות והעיצובים השונים שלי משנים לגמרי את הצורה של הרכב, משדרגת אותו בכמה רמות למעלה ובהתאם לכם גם ההרגשה של בעל הרכב מתעצמת. הרכב ממזמן לא רק כלי תחבורה שמסיע אותנו ממקום למקום. הוא חלק ממי שאנחנו, מהאישיות שלנו, מסגנון החיים שלנו ולכן אנשים מחפשים דרכים לשדרג את הרכב ולעצב אותו בהתאם לאופי שלהם".

מאסטר פארטס. מאסטר פארטס,
מאסטר פארטס/מאסטר פארטס

רגע לפני סיום, שאלנו את בשאר על הדברים עליהם הוא מקפיד במהלך העבודה שלו: "לי מאוד חשוב שהעבודה תהיה אסתטית וכמובן תיראה כמו שצריך. אני רוצה לגרום לבעל הרכב להיות מרוצה מזה שהוא הגיע אליי ולהוציא אותו מאושר פי 2 ממה שהוא היה לפני". כששאלנו ממה הוא הכי נהנה ביום העבודה שלו הוא אמר: "התחום האהוב עליי במיוחד הוא החלפת פנסים לרכב ופגושים, זה הכייף שלי ביום העבודה".

נראה שהמסר המרכזי שבשאר רצה להעביר לנו עבר בצורה מדויקת. היכולת שלו לשדרג לבעלי רכבים את מראה הרכב מסייעת להם גם להרגיש טוב יותר, ולדעתנו- זה שווה הרבה יותר. עשו לעצמכם טובה, הקליקו למטה ותתרשמו ממגוון העבודות המרשימות שהוא יצר. מי יודע? אולי גם החלום שלכם יתגשם.

"מאסטר פארטס"

טלפון ליצירת קשר: 0522656665, 052-851-5340

פייסבוק

אינסטגרם

ווצאפ: 0522656665

בשיתוף מאסטר פארטס
  • עוד באותו נושא:
  • חלפים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully