וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Tires4u - לשלם פחות עבור הצמיגים של רכבכם

בשיתוף Tires4u

10.1.2021 / 14:07

בחודשים האחרונים הגיעו אל שולחן מערכת "הנבחרים" כמה וכמה תלונות מצד קוראי המדור, על כך שהם תמיד מרגישים כי מרמים אותם כאשר ניגשים להחליף צמיגים עבור רכבם הפרטי

Tires4u. Tires4u,
Tires4u/Tires4u

עיקר התלונות נעו סביב המחיר הגבוה של הצמיגים ועל חוסר התאמה לאופי ולדרישות הנהגים. לכן החלטנו לערוך סקר מקיף שכלל בתוכו 3,000 קוראים שרשומים במערכת. כל אחד מהם קיבל שאלון ובו הוא התבקש לציין היכן רוכש ומחליף את צמיגי הרכב שלו, ועל מידת שביעות הרצון מהמחיר והשירות שהוא קיבל.

לאחר שקלול של כל התוצאות, גילינו כי שם אחד בלט לטובה מעל כל השאר בפער ניכר, Tires4u, אתר אונליין שעורך השוואת מחירים בין כל סוגי הצמיגים השונים ומסייע להחליף אותם במהירות ובמחיר מנצח. מפיק חבר המערכת יצר קשר עם מי שעומד בראש האתר, יוסי שואף, על מנת ללמוד יותר על פועלו.

Tires4u. Tires4u,
Tires4u/Tires4u

עד כ-60% הנחה על כל סוגי הצמיגים

אתר האינטרנט Tires4u נמצא באוויר כבר כעשר שנים, כאשר הוא מציע בכל יום מחדש צמיגים במבצע והנחות משתלמות במחירים חסרי תקדים. בדיקה מהירה גילתה לנו כי מדובר בהנחה של עד כ-60% על הצמיגים השונים.

על דרך הפעולה באתר סיפר לנו יוסי שואף הבעלים: "ממחקרים שעשיתי לאורך השנים, גיליתי כי רוב רובם של הנהגים בארץ כלל אינן מודעים לאיזה סוג צמיגים יש ברכב שלהם, וחמור מכך, הם לא חשבו לרגע כי יכולים להתמקח על המחיר אותו מקבלים בפנצ'ריות השונות. זאת הסיבה שהקמתי את ,Tires4u על מנת להקל על כל אלו את החיים, ולדאוג כי מקבלים את הצמיג הטוב ביותר במחיר לכל כיס. כל מה שצריך לעשות זה להיכנס לאתר ולבחור את הצמיג הנדרש על פי סוג הרכב בלבד.

"לאחר מכן נפתחות האפשרויות לאתר את הפנצ'ריה הקרובה ביותר למקום המגורים ואת המחיר הזול ביותר שניתן לקבל על הצמיג. ברגע שבוחרים את הצמיג, ניתן לרכוש אותו בשיחה טלפונית, בלי שום התחייבות, להגיע אל הפנצ'ריה הקרובה לביתו ושם ירכיבו לו את הכל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

אמינות ושקיפות מעל לכל

היופי באתר Tires4u הוא שלא קובעים בו עבורכם שום דבר, אלא מציגים השוואת מחירים בשקיפות מלאה בין כל הפנצ'ריות באזור המגורים שלכם. כך שאין איזו "דחיפה" לבחור בפנצ'ריה אחת על פני השנייה, אלא הכל נקבע על ידכם לפי המחיר האטרקטיבי ביותר. מדובר באתר שמבצע מהפכה של ממש, כי הכל נעשה על ידי לחיצה על העכבר, בלי הצורך להתרוצץ בדרכים ולעבור ממקום אחד לשני.

עוד למדנו כי השוואת המחירים הזו נעשית בזכות העובדה כי לכל פנצ'רייה יש ממשק, דרכה היא יכולה לעדכן את המחירים שהיא מציעה ישירות לאתר. כך נוצרת תחרות חופשית בין כולם, זו משחקת תפקיד לטובת הלקוחות.

עוד מצאנו באתר Tires4u ישנה אפשרות לקבל תשובה לכל שאלה בנושא של צמיגים בנוסף לטיפים חשובים כיצד ניתן לשמור על תקינות הצמיגים, מאמרים בתחום, ומידע על הפנצ'ריות השונות.

אם לרגע אתם חושבים כי תמצאו שם מחירים רק לגבי הצמיגים הפחות נחשבים, טעות בידכם.

Tires4u מציעים את מגוון הצמיגים הכי גדול בישראל, כולל חברות הצמיגים הגדולות כמו מישלין, צמיגי גודייר, צמיגי דאנלופ ועוד.

Tires4u. Tires4u,
Tires4u/Tires4u

Tires4u תוכניות לעתיד

"נכון להיום אנחנו מעניקים מידע ושירות מקיף בכל הנוגע לצמיגים של רכבים פרטיים, אך בקרוב מאוד אנחנו נוסיף מידע ותחרות גם בכל הנוגע לצמיגים עבור טרקטורונים, אופנועים, אופניים ומשאיות'', סיפר יוסי שואף.

נהגות ונהגים יקרים, אנו נמצאים בתקופת החורף וזה אומר שהכבישים חלקים ומסוכנים בגלל הגשם שיורד. לכן זו החובה שלכם לבדוק את תיקנות הצמיגים ברכבכם. אם יש צורך בהחלפה של צמיגים, כנסו עוד היום לאתר


על מנת לקבל את ההצעה המשתלמת ביותר.

פייסבוק

ליצירת קשר

מייל: tires4u@walla.com

בשיתוף Tires4u
  • עוד באותו נושא:
  • צמיגים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully