וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצב הפנים שירוויח לכם כסף

בשיתוף ניר סבן

10.1.2021 / 12:22

קונים נכס? בין אם מדובר בביתכם העתידי ובין אם ברכישה למטרת השקעה בלבד, לבחירת מעצב הפנים יש השפעה אדירה על העסקה שתבצעו. ניר סבן, מעצב פנים ומשבח נכסים, מספר לנו כיצד הפך ממעצב, לשותף פעיל בכל שלבי התהליך; החל מקבלת ההחלטה לרכוש ועד מקסום שורת הרווח

ניר סבן, מעצב פנים ומשבח נכסים. באדיבות המצולמים
ניר סבן, מעצב פנים ומשבח נכסים/באדיבות המצולמים

בחירת מעצב פנים בשוק כה רווי בבעלי מקצוע, זו משימה מאתגרת. מדובר באדם שהולך לממש בפועל את אחת העסקאות החשובות, המורכבות והיקרות בחייכם. לכן, כדאי לוודא שאתם בוחרים באדם שיקנה את הערך המקסימלי לעסקה שלכם.

מפספוס להזדמנות

ניר סבן החל את דרכו כבעלים של משרד תיווך ויזמות. לפני כחמש שנים, הוא החל לזהות דפוס חוזר - אנשים מפספסים עסקאות מעולות כי הם לא רואים את הפוטנציאל שלהן. "קרה שלקוחות ראו נכס לרכישה במחיר מאוד נמוך ביחס לשוק, שמצבו רעוע. הם שיערו ששיפוץ יעלה סכום גבוה יחסית - כחצי מיליון שקל, ולכן העדיפו לוותר על העסקה. בפועל, עין מקצועית הייתה יודעת לזהות שאפשר לבצע שיפוץ גם בחצי מהסכום. כלומר, היה פה פוטנציאל לעסקה משתלמת במיוחד, ולקוחות היו מפספסים כאלה על ימין ועל שמאל". כך זיהה סבן צורך נוסף מלבד התיווך; במעמד הרכישה, אנשים זקוקים ליד מכוונת של מעצב פנים.

התשוקה לעיצוב

ניר, שמחובר לאומנות כל חייו, החליט להרחיב את תחום העיסוק שלו, וסיים לימודי עיצוב פנים במטרה לפתוח משרד נוסף, שייתן שירות משלים ללקוחות, ויעניק להם את הכלים הנכונים בתהליך הרכישה והעיצוב של הבית. "הבנתי שיש פה משהו שעדיין לא נעשה, היכולת לשלב ידע בתחום הנדל"ן עם עיצוב פנים, היא חלום שמתגשם מבחינתי. אם הייתי יכול, הייתי מתפרנס רק מעיצוב ואומנות. לשמחתי, בשנים האחרונות העסק הולך וגדל, כך שאני מצליח לבטא את כל היצירתיות שלי. אני מתחיל עם משפחות, זוגות או משקיעים - משלב אפס, ומלווה אותם כל הדרך - משלב קניית הבית, לאורך כל תהליך העיצוב, ורואה את התוצר הסופי. זה הסיפוק שלי, אין יותר כיף מזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ניר סבן, מעצב פנים ומשבח נכסים. שי פרנקו,
ניר סבן, מעצב פנים ומשבח נכסים/שי פרנקו

השבחת נכסים ומימוש הפוטנציאל הכלכלי

ברגע שהפך ניר למעצב פנים מוסמך, העיצוב הפך לעיקר עשייתו. מעבר לעיצוב מחדש של נכס קיים, הידע וההבנה של שלו בעולם התיווך והיזמות, הקנו לו ערך מוסף שנדיר למצוא אצל מעצב פנים - השבחת נכסים. "זה שירות שאני נותן בעיקר למשקיעים, שרוכשים נכס במטרה למכור אותו ברווח. עוד בטרם הרכישה, המשקיע מזמין אותי כדי לאבחן את הפוטנציאל הטמון בנכס, איזה קירות כדאי לשבור כדי לפתוח את החלל, ואיפה לבנות ולהוסיף עוד חדר. לפעמים, עיצוב נכון בדירה, מספיק על מנת לשפר משמעותית את הנראות שלה ובהתאמה, את הערך שלה. בעזרת עיצוב שעומד מאחוריו תכנון ומושקעת בו מחשבה, ניתן למכור כל נכס במחיר יותר גבוה".

ניר מספר לנו מדוע מעצב פנים שמבצע גם השבחת נכסים ומתפקד כיזם בשטח, הוא הבחירה המשתלמת עבורכם.

הערכת שווי מקצועית - שווה זהב

"כשלקוח מגיע לראות נכס, יש לי את הידע והכלים להעריך את השווי שלו, ואת העלות הנדרשת להשקעה בעיצוב, במטרה להבין אם העסקה משתלמת לו, או שעדיף לסקור אפשרויות אחרות. אני יכול להעריך את עליית הערך בעקבות שיפוץ ועיצוב מחדש, עבור הנכס ברחוב X לעומת הנכס ברחוב Y. כך אני מזהה את העסקה הטובה ביותר ללקוחות שלי. זה פלוס גדול גם לזוג צעיר או משפחה שרוכשים את בית חלומותיהם ומעלים את ערכו, וגם למשקיעים, שמחפשים לקנות בסכום מינימלי כדי להשביח את הנכס. הלקוחות מקבלים הכוונה יסודית - איך לקנות ובמה נכון להשקיע".

עיצוב פנים לא רק מעלה את ערך הנכס, אלא גם הופך אותו לקל למכירה

"העיצוב שלי הוא מאוד צעיר, ומתאפיין בקווים נקיים. הסגנון אמנם נתון לטעמו של הלקוח, ואני עושה הכל כדי להגשים את הפנטזיה האישית שלו - החל מפרובנס ועד תעשייתי, אך על הסגנון המבוקש, אני מחיל את הקו שלי. שיפוץ של מעצב פנים יעלה בעשרות אחוזים את שווי הנכס שלהם, אך היתרון שלי כמעצב מוסמך שמכיר את התחום על בוריו, היא היכולת להפוך בית לנכס שקל למכור. יש לא מעט סגנונות ואלמנטים עיצוביים שעלולים לעכב מכירה, וזה משתנה חשוב שעומד לנגד עיני כמעצב, ולא פחות כמי שמחובר לעולם הנדל"ן. אני דוגל בעיצוב ניטרלי, פתוח ומזמין, שימשוך קונים עתידיים לנכס וכמובן יעלה את ערכו".

ניר סבן, מעצב פנים ומשבח נכסים. מישאל מויאל,
ניר סבן, מעצב פנים ומשבח נכסים/מישאל מויאל

ההזדמנות שלכם לחסוך כסף, ולא פחות חשוב - מאמץ

"כבעלים של שני עסקים, אני נמצא בקשר שוטף עם קבלנים, ספקים, ואנשי מקצוע נוספים. אני מעודכן בכל העסקאות הכי אטרקטיביות בשוק ונמצא ביחסי עבודה קרובים עם כל העוסקים במלאכה. זה מאפשר לי להציע ללקוחות שלי מחירי ספק בכל מה שקשור לעיצוב פנים - החל מאינסטלציה, חשמל, ועד ווילונות, מה שבסופו של דבר מוזיל את העלויות עיצוב הנכס בצורה דרסטית. מעבר לכך, הקשרים שלי בעולם הזה חוסכים ללקוחות הרבה מאוד זמן וכאב ראש. ברגע שאני עובד עם קבלן שמכיר אותי, הוא ילך יד ביד איתי ועם הלקוחות של הפרויקט. אני עובד עם בעלי המקצוע המצוינים בתחום, ובעבודות שלי אני יודעת שהם יעשו אקסטרה מאמץ כדי להפוך את הנכס לבית החלומות של הלקוח".

בפתחו של תהליך רכישת דירה? מעצבים מחדש או משביחים נכס? הידע והניסיון של סבן מוכיחים שריכוז סמכויות אצל מעצב פנים בעל רקע בתחום הנדל"ן, יוביל אתכם לבית שתמיד חלמתם עליו. one man show, כבר אמרנו?

לקביעת פגישת ייעוץ עם ניר סבן, מעצב פנים ומשביח נכסים, צרו קשר:

nirs2901@gmail.com

054-2044444

אינסטגרם

פייסבוק

טיקטוק

בשיתוף ניר סבן
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully