וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקונדיטור ששבר את שוק הקינוחים

בשיתוף הקונדיטוריה של אבא

10.1.2021 / 10:37

במסגרת כתבות סיכום 2020 של מערכת "הנבחרים" החלטנו להתמקד בשוק הקינוחים

הקונדיטוריה של אבא. באדיבות המצולמים
הקונדיטוריה של אבא/באדיבות המצולמים

על מנת להגיע לאנשי השנה הטובים ביותר בתחום הקונדיטוריה, החלטנו להיעזר ב 1,500 קוראים אשר רשומים במערכת. כל אחד מהם קיבל מסרון בו התבקש לציין שם של איש או אשת השנה שלו בתחום זה. מי שקיבל מספר רב של קולות היה בית העסק בשם "הקינוחים של אבא", בניהולו של אלי עמר דוד.

מפיקה חברת המערכת שוחחה עם אלי, ממנו היא שמעה על סיפור אישי ומרגש שהוליד את העסק המדובר. לאורך שנים רבות הקריירה המקצועית של אלי עמר דוד, בן 35 מראש העין, נגעה במכירות ושיווק, אך בשנה האחרונה חל מהפך גדול בחייו כאשר הגשים את חלומו הגדול, להקים עסק עצמאי בתחום האפייה.

הקונדיטוריה של אבא. באדיבות המצולמים
הקונדיטוריה של אבא/באדיבות המצולמים

הטריגר לתחילת המסע החדש הגיע בזכות דבר אחר לגמרי, על כך הוא סיפר לי כשנפגשו לשיחה סביב קפה ועוגה מעשה ידיו: "אני ובעלי ליאור יצאנו בקמפיין מימון המונים על מנת שנוכל להביא ילד לעולם. כחלק מתהליך שכזה, צריך לתת תשורה מסויימת למי שתורמים. חשבתי עם עצמי, מה הדבר שאני הכי טוב בו ויכול להעניק בחזרה עבור מי שפתחו את ליבם וכיסם עבורנו? מיד ידעתי, אפייה של עוגות, קינוחים ובנייה של מארזים שכוללים בתוכם את כל הטוב הזה. בסוף התהליך לא הצלחנו לגייס את כל הכסף, אולם החלום של הקמת העסק המשיך גם המשיך".

כיום "הקינוחים של אבא" הוא עסק שמתמחה בעוגות ימי הולדת, קינוחים, שולחנות קינוחים, מארזים ליולדות, חיילים, קינוחים אישיים ועוד, כאשר המטרה של אלי היא להנגיש את כל אלו לכל בית בישראל במחירים נוחים לכל כיס, על כך הוא הסביר: "אני לא חושב שלקוח צריך לשלם הון תועפות עבור קינוח איכותי. לכן הצבתי לעצמי מטרה, להוכיח לעולם כי אפשר להרוויח משני הצדדים. חומרי גלם בהם אני עושה שימוש הם האיכותיים ביותר, לא מתפשר על הפחות מהטוב והמושלם. יחד עם זה, המחירים שאני מעמיד לעומת המתחרים שלי הם מהנמוכים ביותר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
הקונדיטוריה של אבא. באדיבות המצולמים
הקונדיטוריה של אבא/באדיבות המצולמים

ערכתי בדיקה מול כמה מהמתחרים בנתח השוק הזה, מצאתי כי אלי עומד במילה שלו כמו גדול. בלא מעט מקומות אחרים, עוגת יום הולדת עולה בין 400 ל 500 שקלים, בעוד העוגה המעוצבת של "הקינוחים של אבא" עולה בין 300-400 שקלים. על עוגת טפטופים ברוב המקומות האחרים דרשו בין 300 ל 350 שקלים, בעוד שאצל "הקינוחים של אבא" מוכרים זאת בין 200 ל 250 שקלים בלבד!

"לא משנה לי אם מדובר בלקוח שקונה ב 100 או 1,000 שקלים, אני מקפיד כי השירות והיחס החם יהיה זהה לכולם. לגבי המחירים, אפשר להגיד כי תפיסת עולמי הכלכלית בעסק דומה מאוד לזו של רמי לוי. אני מאמין שניתן לעשות בדיוק מה שהוא ביצע, גם בעולם הקונדיטוריה הביתית", סיפר אלי.

כמעט ונפלתי מהכסא כאשר גיליתי כי מארז של עשרה קרם בורלה אצל "הקינוחים של אבא" עולה כ 100 שקלים בסך הכל. לאחר שטעמתי מהבורלה בעצמי, אני יכולה להעיד כי הוא לא נופל מאלו שמגישים במסעדות היוקרה ברחבי הארץ.

לא רק אני התלהבתי אלא גם מאות מהלקוחות השונים, בין היתר בעמוד הפייסבוק של "הקינוחים של אבא", ענבר.ה כתבה: "הזמנתי מגש ליום הולדת של אחי, היה מאוד מפנק וטעים. הכל הגיע בזמן, השירות ויחס היה אישי, עזרו לי להרכיב את המגש שמתאים לנו בדיוק, אני ממליצה בחום".

הקונדיטוריה של אבא. באדיבות המצולמים
הקונדיטוריה של אבא/באדיבות המצולמים

באתרי הביקורת האחרים ברחבי האינטרנט לקוחות נוספים העידו על היחס האישי, הסבלנות של אלי, על העובדה כי הוא מתאים את עצמו לכל בקשה, כאשר אף אחת לא גדולה או קטנה מדי עבורו, ובעיקר את הטעם הסופי המושלם שהוא מניח על השולחן.

"יש לי מספר תפריטים עם מגוון גדול של עוגות וקינוחים, אך יחד עם זה, אם פונה אליי לקוח ומבקש משהו שלא נמצא באחד מהתפריטים הללו, מבחינתי אין שום בעיה, אני אדאג שהוא יקבל את מבוקשו עד הפירור האחרון", סיפר אלי בחיוך.

"הקינוחים של אבא", היתה לי פגישה מהנה עם קונדיטור שובה לב, בעל כישרון מלידה שבנה עסק לתפארת בתחום הקונדיטוריה הביתית.

איכות ברמה הכי גבוהה ומחירים ללא תחרות.

לפרטים נוספים והזמנות ניתן ליצור קשר בטלפון: 052-876-5657

פייסבוק

וואטסאפ

בשיתוף הקונדיטוריה של אבא
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully