וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להיוולד מחדש מכל משבר: הכירו את שרון פרי - מטפלת ברייקי וNLP

בשיתוף שרון פרי

7.1.2021 / 15:59

סובלים מלחצים? חרדות? תמיד רציתם לדעת מה זה NLP, רייקי ודמיון מודרך? צפו בראיון מעניין עם שרון פרי, שתסביר לכם הכל

שרון פרי, טיפול במשברים ומצבי לחץ/אולפן הנבחרים

החיים שלנו דינאמיים ורצופים בהפתעות שעולות על כל דמיון. לצד השמחות וההנאות, אנו חווים גם משברים, קשיים ואתגרים לא פשוטים. עם זאת, יש אור בקצה המנהרה ועם הזמן נגלים בפנינו כלים מדהימים לטיפול בכל בעיה או התמודדות מורכבת שמציפה אותנו. הכלים הללו תלויים בנו ובמוטיבציה שלנו להשתמש בהם עבור עצמנו. תחזיקו חזק, כי סיפור החיים המדהים של שרון פרי, מטפלת ברייקי, NLP, EMID ודמיון מודרך, הולך להפיל אתכם מהכיסא ולמלא בכם תקווה, שלכל אסון יש פתרון והדרך לריפוי היא בידיים שלכם.

שרון פרי. סיון צדוק,
שרון פרי/סיון צדוק

"הרייקי היה העוגן שלי, הבנתי שהכל יהיה בסדר"

סיפורה של שרון, מגולל טראומות ואסונות שהגיעו אליה בצרורות. כשהייתה בת 25, היא ילדה תינוקת מקסימה שנאלצה לעבור סדרת ניתוחי לב מרגע לידתה, עניין אשר הוביל להתמודדות לא קלה, בלשון המעטה עבור שרון. יחד עם הטיפול האינטנסיבי בתינוקת המבריאה, אביה שהיה אז בן 50, נפטר באופן פתאומי מדום לב. מספר שנים לאחר מכן, כאשר שרון הייתה בהריון נוסף שהיה רווי פחדים בצל טראומת הלידה הקודמת, היא נחשפה לכתבה על "רייקי", וזו, סקרנה אותה והביאה אותה להעמיק בטיפולי רייקי אצל הטובים ביותר בארץ. לימודי הרייקי היו עבור שרון עוגן יציב, תרומתם לחייה באו לידי ביטוי בכוחות שהצליחה לגייס כדי לעזור לעצמה בהתנהלות ובטיפול בילדיה. "הרייקי בצל הטראומות האיומות הוביל אותי להבנה שאפשר להתגבר. פיתחתי חוסן נפשי, למדתי להיאחז באור שיאיר לי את הדרך לעבור את התקופות האלה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

הופכת את הלימון ללימונדה

שנתיים וחצי אחרי, שרון נכוותה קשות מאציטון שנשפך על נר בוער, אותו זרקה עליה בשגגה אשת מקצוע בתחום הציפורניים שנבהלה מן הבערה. פניה כוסו בכוויות מדרגה שתיים והיא ומאור עינייה, ניצלו בנס. שרון עברה כאבים עזים ושיקום ארוך ומייגע כאשר הרייקי, היה הקו המנחה אותה לצעוד קדימה, ללא וויתורים, אל הריפוי.

"הייתי תקועה בבית חודשיים, עסוקה במשך 6 שעות ביום לפחות, בטיפול רייקי בעצמי", משתפת שרון, "כשהגעתי אל הרופא שלי אחרי חודש, הוא הסתכל עליי ולא האמין איך כל החורים שהיו לי בפנים נסגרו. העור והצלקות החלו להירפא, ולראשונה הבנתי איזה כוח יש לי ולריפוי עצמי". מאותה נקודה, שרון החלה להשתמש בשיטה ולטפל בכל הזדמנות שנקרתה לדרכה. "הייתי רואה מישהו נופל ברחוב, עוצרת ומניחה את הידיים עליו, בלי לדבר", היא אומרת, "זה היה גדול ממני, הייתי בשליחות של האנרגיה האוניברסלית של הרייקי, אני רק צינור שלה. רציתי לעזור לאנשים, לתרום לקהילה". טוב ליבה של שרון והתמסרותה לטיפול, אכן ניכר בהיותה מטפלת ומתנדבת כבר מעל 20 שנה בארגונים שונים - טיפול בחיילים בודדים, נשים בסיכון וכו', הטיפול בהם נעשה באמצעות דמיון מודרך, NLP ורייקי.

שרון פרי. סיון צדוק,
שרון פרי/סיון צדוק

מקודדים מחדש טראומות עבר

כיום, שרון מנחה סדנאות ומטפלת בקליניקה שלה בכפר שמריהו. שיטה הטיפול שלה מורכבת משילוב מגוון רחב של טכניקות שלמדה - מאסטר רייקי, טריינר ב-NLP, דמיון מודרך, ריקול הילינג EMID (תרפיית עיניים), B.A.T ונוספים, כאשר תחום הטיפול שלה מתמקד באנשים אשר עברו משברים, טראומות, חרדות, דיכאונות ומצבי לחץ קשים, הלומי קרב, נפגעי הטרדה מינית ועוד. "אני עוזרת לאנשים שחיים עם איזושהי מסכה, שצריכים לשדר בחוץ עסקים כרגיל, ובפנים הם מתים, מיואשים ולא מצליחים לחיות את החיים שהם באמת רוצים. אני יוצאת עם המטופלים למסע, ומלמדת אותם את הדרך שלי לריפוי - איך לקחת נקודה קטנה של אור ולהרחיב אותה, לצמוח מכל קושי".

שרון פרי. סיון צדוק,
שרון פרי/סיון צדוק

התהליך הטיפולי

בסשן הטיפולי עם שרון, היא חוקרת בשיתוף עם המטופל את הסיפור שמוביל לבעיה מולה הוא מתמודד. יחד, הם מבינים מה הגורמים בתת המודע שלו, אשר מעכבים אותו בנתיב להגשמת מטרותיו וחלומותיו. בעבודה על תת-המודע, נוצר שחרור של הטראומות ובטיפול, מתכנתים ומקודדים מחדש את החוויות שמנהלות אותנו מהעבר, לפעולות מיטיבות בהווה. הצלחת הטיפול נשענת על התחברות של המטופל לכוחות הפנימיים שלו, ובאמצעות הבנת הבעיה מתת-המודע ופתרונה, ניכר שינוי משמעותי בחיי היומיום תוך מספר טיפולים מועט.

כך, מטופלת בת 17 שהגיעה אל שרון בדיכאון עמוק, מסרבת לצאת מהמיטה, אותה הוריה הביאו לטיפול כניסיון אחרון טרם אשפוז בבי"ח, עברה מסע לגילוי עצמי, הכירה את עצמה ושברה את הפחדים שניהלו אותה. "תוך שישה מפגשים היא חזרה לחיים נורמטיביים, לימודים, חברים" מספרת שרון. "מרגש היה לראות את התהליך ואת השינויים משבוע לשבוע. על מטופלת נוספת מספרת שרון: "היא הגיעה אליי לאחר שעברה אונס בגיל 10 ולא מעט הטרדות מיניות נוספות. היא לא הצליחה לייצר מערכות יחסים והיא רצתה זוגיות ומשפחה. תוך מספר מפגשים היא חוותה חיבור עצום אל עצמה, למדה לסרב לנצלנים בסביבתה, להעריך את עצמה ואת גופה. היום היא במערכת יחסים אוהבת ויציבה ועם הערכה עצמית גבוהה והיא למדה לומר 'לא' כשלא מתאים לה ולהפסיק לרצות אחרים".

"אני בהגשמת היעוד שלי" מסכמת שרון בחיוך. "יש לי מכתבי תודה ממטופלים שכותבים לי שנולדו מחדש. מכל האסונות שחוויתי, יכולתי לצלול למקומות חשוכים, וסירבתי. מכל אירוע התחזקתי, הכרתי בכוחות הפנימיים שלי והתמודדתי באופטימיות. כל בנאדם שחווה משבר שמעכב אותו בחיים ורוצה לצאת לדרך חדשה לחיים טובים יותר, מוזמן להגיע אליי. הריפוי הוא בזכות עצמך - אני רק המדריכה".

בשיתוף שרון פרי
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully